Wednesday, November 13, 2019

Jom Bawa Anak-Anak Ke Lost World Of Tambun Ada Barbie Dan Hot Wheels Sempena Cuti Sekolah Hujung Tahun 2019

Hi Korang, 

Sekejapan dah nak hujung tahun yer, seriously kak lily tak perasan pun. 

Yelah kita kan tak de anak-anak sekolah so tak amik pusinglah hal-hal sebegini hehehe.
 


Ni nak bagitau ni, kepada ibu bapa yang tak tahu nak bawa anak-anak bercuti di cuti sekolah hujung tahun ini ermm why not korang sekeluarga ke Lost World Of Tambun di Ipoh ni.



Kalau korang nak tau yang Lost World Of Tambun menjadi taman tema yang pertama yang bekerjasama dengan Hot Wheels dan Barbie bagi menyambut kedatangan para pengunjung untuk meneroka kembali zaman kanak-kanak, yang akan bermula dari 23 November sehingga 31 Disember 2019. 

Sukerlah yelah ahkak kan, Barbie tuh! 

Barbie – “You Can Be Anything” 


Pada tahun ini, Mattel mengumumkan Jelajah Barbie ‘You Can Be Anything’ sempena 60 tahun memberikan inspirasi tanpa batasan kepada setiap gadis. Hari ini, Barbie mencetuskan imaginasi dengan kerjaya yang menarik dan fesyen yang menyeronokkan yang memberi inspirasi serta potensi tanpa batasan kepada setiap gadis. 


Di Lost World Of Tambun, pengunjung berpeluang untuk mengambil gambar di rumah impian kerjaya Barbie dan meneroka kerjaya yang berbeza dalam zon ‘You Can Be Anything’ untuk berdandan. Korang juga boleh mengetahui dengan lebih lanjut tentang kerjaya yang paling ikonik Barbie telah dipegang sejak 60 tahun yang lalu. 




Kanak-kanak pasti terpesona dan merasa kagum dengan ruang seni dan juga kawasan almari Barbie. Personakan anak-anak dengan ruang seni dan almari Barbie Khas buat mereka. Selain daripada ‘Meet and Greet’, korang juga berpeluang untuk menikmati parti minum petang bersama Barbie! 

“Selama 60 tahun, Barbie adalah gadis yang berjaya, memberi inspirasi kepada pelbagai generasi untuk mempercayai dan memberikan mereka dengan pelbagai pilihan. Lebih daripada 200 kerjaya, bertanding sebanyak 6 kali untuk presiden dan angkasawati pertama ke Bulan sebelum Neil Armstrong, Barbie terus berkembang menjadi contoh moden serta relevan untuk semua peringkat umur.” Kata Lisa McKnight, Pengurus Besar dan Naib Presiden Kanan Barbie 

Hot Wheels – Challenge Accepted 


Perhatian kepada pelumba, ada cabaran baru di bandar untuk anda ! Lost World Of Tambun membina trek lumba untuk Hot Wheels untuk para peminat Hot Wheels. Kanak-kanak boleh bermain dan berlumba bersama rakan-rakan di trek setiap hari. Korang juga boleh melawati zon Challege Accepted dan menonton perlumbaan terakhir yang diadakan pada jam 4 petang setiap hari dan berpeluang memenangi hadiah premium dari Hot Wheels. 



Jelajah Lagenda Hot Wheels yang pertama yang diadakan pada 2018 telah menerima kunjungan lebih 3,600 buah kereta dan 65,000 orang peminat daripada semua lapisan umur dan seluruh pelusuk dunia sempena menyambut 50 tahun ulang tahun Hot Wheels. 

"Hot Wheels telah menyemarakkan semangat pencabar dalam generasi kanak-kanak selama lebih daripada 50 tahun, dan kini kami memperjuang belia dalam pelbagai sukan yang menguji kemampuan ke tahap maksimum dan memperbaiki kemahiran mereka," kata Ricardo Briceno, Pengarah Kanan Hot Wheels Global Pemasaran Jenama di Mattel 



"Barbie dan Hot Wheels adalah dua jenama mainan yang paling ikonik di dunia dengan peminat setia mereka sendiri dan gabungan kedua-dua jenama ini sangat istimewa. Kami teruja untuk menjemput kedua-dua jenama ini bagi kempen ‘Awesome Holidays, Time To Play’. Setiap tahun ketika cuti sekolah, taman tema kami menjadi lokasi percutian yang ideal untuk keluarga menikmati percutian menggembirakan serta memuaskan. Kerjasama dengan kedua-dua jenama yang paling dikenali ini bersama dengan taman tema kami dijamin merupakan percutian yang sempurna untuk semua peringkat umur" kata Nurul Nuzairi, Pengurus Besar Sunway Lost World Of Tambun. 

Haruslah kak lily tak lepaskan peluang untuk menjelajah lokasi Barbie dan Hot Wheels ni, seronoknya melihat anak-anak ini bermain-main di sini. 


Bagi meraikan pelancaran kolaborasi ini bersama Mattels, Hot Wheels and Barbie akan berlangsung di Lost World Of Tambun Waterpark dari 23 November hingga 31 Disember 2019. Pengunjung akan mendapat akses ke acara eksklusif ini pada RM 77 (MyKad rate) dan akan mendapat barangan premium percuma untuk 3 tiket dan ke atas bagi setiap transaksi di mana ia terhad kepada 4000 unit sahaja. 



Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 

Laman Web: 

Facebook Page :

Instagram : 




#sunwaylostworldoftambun
#awesomeholidays



2 comments :

Suria Amanda said...

Budak- budak suka la ni..boleh la propose kat anak- anak buah..mana tau diorang nak pi...eh..mesti la nak pi kan...

ril said...

antara list ni... tq2..