Sunday, April 4, 2021

Buffet Ramadhan 2021 ‘Citarasa Warisan Malaysia’ Di Best Western i-City Shah Alam

Hi Korang,

Bermula senarai entri buffet ramadhan 2021 di www.ciklilyputih.com ini .

Setelah setahun lebih kita berehat dari buffet ramadhan akibat Pandemik Covid-19 ini sekarang ianya muncul kembali seperti cendawan tumbuh selepas hujan.


Bertemakan Citarasa Warisan Malaysia, menu-menu hidangan buffet ramadan ini bakal mengingatkan korang tentang kampung halaman korang yang senantiasa di rindui










Di antara hidangan utama yang di sajikan adalah seperti Ayam Percik Kelantan, Rendang Daging, Ikan Patin Masak Tempoyak, Ketam Gulai Nenas, Udang Goreng Kunyit, Ketam Kari, Sotong Sumbat, Kambing Varuval, Ketam Lemak Cili Api, Tempe Goreng Berempah, Daging Dendeng, Udang Kari dan banyak hidangan popular dari seluruh negara.

Terdapat 6 gerai yang menyajikan hidangan secara LIVE iaitu secara panas-panas.




Para tetamu akan menikmati hidangan segar terus ke meja korang Sup Gearbox, Kambing Panggang, Makanan Laut Panggang, Mee Jawa, Laksa, Mee Bandung, Mee Sup Daging, Mee Kari, Kebab Ayam Berempah, Kambing Asam Pedas, dan banyak lagi.







Korang juga boleh nikmati hidangan pencuci mulut seperti Ais Batu Campur, Kuih-muih Melayu, Coklat Fountain, Ais Krim, Pastri Kecil Perancis, dihiris dan keseluruhan buah-buahan serta Puding Roti yang enak sekali.

Citarasa Warisan Malaysia Ramadhan Buffet berharga RM119 bersih setiap orang dewasa. Kanak-kanak/Warga Emas Warganegara dengan harga RM55 bersih. 

Beli baucar ‘Early Bird’ bermula sekarang hingga 12 April 2021 pada kadar istimewa daripada RM89 bersih setiap orang dewasa.

Untuk menempah tempat duduk anda, sila hubungi +603 5521 9000 atau e-mel enquiry@bestwestern-icity.my.



Projek CSR Ramadhan 2021

Untuk berkongsi keberkatan bulan yang mulia, Best Western i-City Shah Alam telah bekerjasama dengan Persatuan Orang Buta Malaysia (MAB) tahun ini. Tetamu akan dapat menikmati persembahan dan perkhidmatan refleksologi oleh komuniti buta untuk semua hujung minggu pada bulan puasa. Tetamu juga boleh menunjukkan sokongan mereka dengan membeli kraftangan atau barangan unik yang dibuat oleh mereka dari gerai atau hanya menyumbang seperti yang anda mahu.

Kesemuan jumlah hasil yang diterima akan disalurkan kembali kepada persatuan dan Komuniti.

Sila hubungi +603 2272 2677 atau e-mel info@mab.org.my untuk maklumat lanjut.


Cabutan Bertuah Mingguan untuk Win Hotel Stays

Untuk menambah keseronokan, Best Western i-City Shah Alam akan memberikan penginapan 2 Hari 1 Malam di hotel Bilik i-Suite setiap minggu. Untuk berhak untuk cabutan ini, tetamu perlu mengisi butiran mereka di bahagian belakang tiket bufet mereka dan jatuhkan tiket ini ke dalam kotak cabutan bertuah.

Pemenang Akan menjadi Mengumumkan Live Melalui Facebook Setiap Khamis Petang di pautan: https://www.facebook.com/bwicity/



Sedikit Info Mengenai Best Western i-city Shah Alam

Best Western i-City Shah Alam ialah hotel perniagaan moden yang bakal menjadi pilihan utama kedua-dua pelancong tempatan dan antarabangsa. Lokasi strategik di Sham Alam - bandar satelit utama yang menawarkan puasa Menghubungkan ke Kuala Lumpur dan lapangan terbang antarabangsa utama Malaysia, hotel 18 tingkat kontemporari ini mempunyai ciri-ciri hotel 18 tingkat yang kontemporari 214 bilik dan suite yang moden dan selesa, semuanya berkaitan dengan Wi-Fi percuma. A pilihan makanan dan minuman, termasuk restoran makan sepanjang hari, perkhidmatan bilik 24 jam dan kafe dengan tempat duduk luaran, membolehkan tetamu mencuba pilihan perisa Asia dan antarabangsa yang lazat.

Sementara itu, jumlah besar ruang persidangan dan jamuan bermakna tetamu di BEST WESTERN i- City Shah Alam boleh berniaga dengan mudah.

Terletak di dalam kompleks i-City moden, yang juga termasuk taman tema luaran dalaman, dan boleh diakses dari tiga lebuh raya utama, BEST WESTERN i-City Shah Alam menawarkan kemudahan dan kesambungan untuk semua jenis pelancong.

Jom kita ke :

Best Western i-City Shah Alam
A-GF-01, No. 6, Persiaran Multimedia 40000 i-City,
Shah Alam, Selangor Golden Triangle | Malaysia
Phone : +603 5521 9000
Fax : +603 5521 2028


Ok ini baru beberapa tempat buka puasa yang kak lily tulis, sebenarnya ada banyak lagi tau.

Untuk nak tau lebih lanjut mengenai buffet Ramadhan, food review bagi tahun 2021, peta destinasi, koodinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2021 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau.


#buffetramadan2021
#buffetramadaninshahalam
#ramadanpreview

No comments :