Thursday, April 1, 2021

Lulu Hypermarket Yang Ke 3 Kini Di Buka Di Setia City Mall, Shah Alam.

Hi Korang,

LuLu Hypermarket & Department Store, pusat membeli belah yang tidak asing lagi bagi warga Kuala Lumpur.


Setelah pembukaan outlet kedua di One Shamelin, kini LuLu Hypermarket yang ke 3 telah dibuka di Setia City Mall, Setia Alam dengan tawaran pembukaan harga yang cukup menarik dari hari ini sehingga 4 April 2021.Tawaran pembukaan ini memang sangat menguntungkan dan akan membuatkan korang shopping macam nak rak.

Untuk pengetahuan korang, LuLu di Setia City Mall ini lebih luas dengan keluasan 150 ribu kaki persegi dan ianya terbahagi kepada 3 tingkat iaitu

Level 1 - Barangan Makanan, Keperluan Diri, Café untuk para pelanggan menikmati makanan

Level 2 - Barangan Pakaian Lelaki, Wanita, Kanak-kanak dan lain-lain

Level 3 - Barangan Elektrik & Elektronik.

ramai giler orang beratur nak masuk, ahkak ko pun samo gak lah kan



Apa yang menarik bersempena dengan pembukaan Lulu Hypermarket yang ke-3 ini, pelbagai tawaran harga hebat bermula dari 31 March 2021 sehingga 4 April 2021.





Level 1 (Tingkat Bawah) - Barangan Makanan, Keperluan Diri

Di tingkat paling sekali ini menempatkan pelbagai barangan makanan kering, basah, toileteries, dan macam-macam lagi. Jangan korang tak percaya harga yang ditawarkan sempena pembukaan LuLu Hypermarket ni memang tak masuk dek akal. Tengok la harga Maggi 2 minit ni sepekt RM1.88 sahaja.




Barangan seperti beras, milo, memang sangatlah murah. Kak lily terus sambar 2 paket beras lagi. Ini baru beras kita beli hehehehe.








Di bahagian buah-buahan dan sayur-sayurannya sangat menceriakan mata. Sayuran cantik tersusun dan nampak segar, seriously rasa terus bersemangat nak makan sayur lepas tengok semua ni. Tengok buah rasa macam nak beli semuanyer

Ramadan kan bakal tiba tak lama lagi, di LuLu menawarkan kurma berkualiti tinggi yang diimport khas dari Arab serta pelbagai barangan Arab seperti minuman dari sana turut terdapat di sini.




Sangat mudah dan menyenangkan untuk kita membeli-belah kerana susunan ruang niaga yang besar, bersih dan teratur serta selesa kepada pengunjung.



Di bahagian bawah juga terdapat jualan seperti pingan mangkuk, periuk belanga, sabun basuh baju, pelembut baju, barangan toileteries dan semua lah ada dekat situ. Rasa setiap bahagian korang patut wajib lalu dan beli yer. Tengok la harga air Twister 2 botol hanya RM8.89 sahaja.











Bahagian makanan seperti roti, kek, makanan Ready To Eat juga menjadi tempat dambaan kak lily yelah makanan kan. You look you see ek hehehehe...


Level 2 - Barangan Pakaian Lelaki, Wanita, Kanak-kanak dan lain-lain












Di bahagian ini, menempatkan Lulu Fashion Store untuk wanita, lelaki, kanak-kanak, kasut, bag, barangan bayi. Dengan tawaran harga pakaian di sini berbaloi-baloi dengan design rekaan fesyen terkini dan pelbagai promosi yang berbeza-beza mengikut jenama. Ada diskaun 25%, 30%, 50% memang rambang mata dibuatnya. Oh ya boleh juga dapatkan baju-baju raya seperti baju kurung, tudung, baju melayu, sampin, songkok untuk persiapan hari Raya yang bakal tiba.

Lulu Celebrate



Seperti biasa LuLu Celebrate dengan menawarkan promosi kain saree, churidar dengan harga dari RM99 sahaja daripada harga asal RM169. Manakala churidar pula ada yang ditawarkan pada harga RM29 dan RM119. 



Pelbagai pilihan warna, corak dan design terkini serta pelbagai material fabrik untuk saree. Memang sangat cantik yer kain saree ni boleh la buat baju kurung guna kain saree pula. Diskaun yang berbaloi sempena promosi pembukaan LuLu sehingga 4 April 2021.

Level 3 - Barangan Elektrik & Elektronik.

Bahagian paling atas ini menempatkan barangan alatulis permainan kanak-kanak, luggage & sport dan peralatan elektrik dan elektronik yang sangat popular dengan tawaran harga yang lagi murah.














Kena datang sendiri dan tengok promosi yang disediakan tau. Ada 1 blender jenama Philips dengan hanya RM69 daripada harga asal RM131. Lepas tuh harga TV jenama Samsung 55 inch dengan harga RM1699 aduimak risau kak lily menengok harganya murah nau nau

Cadar tilam, selimut, beg tarik, ya ampun kesemuanya ada harga promosi kaw-kaw sungguhlah kan.

Parkir ? Tiada Masalah yerr...

LuLu Hypermarket Setia City Mall mempunya tempat letak kenderaan yang mencukupi dengan lebih daripada 400 tapak parkir, terbuka serta terdapat tempat letak kenderaan pelbagai tingkat juga.

So yang mana berdekatan dengan Setia City Mall boleh la terjah ke LuLu Hypermarket dan jangan lupa dapatkan tawaran harga pembukaan dari 31 March 2021 sehingga 4 April 2021.


Serentak itu juga promosi tawaran Ahlan Ramadan bersempena kedatangan bulan Ramadan yang bakal tiba tidak lama lagi. Jangan lepaskan tawaran harga yang menarik sempena pembukaan LuLu yang ke 3 di Setia Alam.

Jom kite :

LuLu Hypermarket Setia City Mall
Persiaran Setia Dagang,
Setia Alam, 40170 Shah Alam, Selangor


Keterangan lanjut mengenai promosi di Lulu Hypermarket boleh layari,

Website :

Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut :

Facebook Page :

Instagram Link :





No comments :