Monday, April 5, 2021

Buffet Ramadhan 2021 ‘Citarasa Nusantara’ Di Palm Garden Golf Club, Putrajaya

Hi Korang,

Bermula senarai entri buffet ramadhan 2021 di www.ciklilyputih.com ini .

Setelah setahun lebih kita berehat dari buffet ramadhan akibat Pandemik Covid-19 ini sekarang ianya muncul kembali seperti cendawan tumbuh selepas hujan.


Kali ni kak lily bawa korang ke Palm Garden Golf Club yang terletak di Putrajaya walaupun hakikatnya ianya berada di kawasan daerah di dalam Selangor. So jangan bimbang, kak lily tak rentas negeri pun hah, sebelah rumah jer tempat nie.




Pada tahun ini, pihak Palm Garden Golf Club menyediakan buffet Ramadan yang bertemakan ‘Citarasa Nusantara di R5ve Cafe mulai 15hb April hingga 12hb Mei 2021









Sous Chef Radzi yang berbakat dan pasukannya menyediakan beberapa yang paling hidangan kampung yang dicari-cari seperti Ayam Golek, Mee Kari dan Kambing Golek di atas pemanggang yang terkenal. Terdapat juga Sate ayam dan daging, Fried Kuay Teow, Roti John dan Roti Canai yang boleh didapati setiap hari di bulan Ramadan.




Hidangan menu utama pula di hidangkan secara bergilir-gilir setiap hari, ini termasuklah Warung goreng-goreng – Burung Puyuh, Ikan Keli, Keropok Lekor, Hati Ayam, Pedal Ayam, Daging Masak Hitam, Telur Dadar Peria, Kari ikan bawal, Vietnam Beancurd, Ayam Berempah,Gulai Daging Tetel, Ayam Pencen Masak Lemak Cili Api dan banyak lagi.

Ini disertakan dengan pilihan pembuka selera dan sup.






Melengkapkan bufet adalah pencuci mulut buatan tangan yang merangkumi Tapai Ubi, Bubur Manis, Ice Kacang dan buah-buahan segar. Dengan lebih daripada 75 jenis masakan di bufet Citarasa Nusantara, ada yang menggembirakan semua orang.


Untuk buffet ‘Citarasa Nusantara’ ni, ianya bermula dari 15hb April 2021 – 12hb Mei 2021 dari 6.30petang hingga 10.00 malam.

Harga buffet ramadhan 2021 ni adalah

Harga Walk In :

RM88nett (dewasa)

RM52.80nett (kanak-kanak 5-12 tahun)

RM44nett untuk warga emas.

Promosi Early Bird hanya RM 70 sehingga 12hb April 2021

Untuk tempahan Buffet Ramadhan 2019 di Palm Garden Golf Club boleh hubungi di talian 603 8213 6366 atau 017 2167101

Jom kite ke :


Palm Garden Golf Club,
Ioi Resort,
62050 Putrajaya

Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut :

Website :

Facebook :

Instagram :



Ok ini baru beberapa tempat buka puasa yang kak lily tulis, sebenarnya ada banyak lagi tau.

Untuk nak tau lebih lanjut mengenai buffet Ramadhan, food review bagi tahun 2021, peta destinasi, koodinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2021 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau.

1 comment :

Unknown said...

Ok ke makanan nya sis?...