Wednesday, October 28, 2015

Tips Bergaya dengan Kasut Murah

Hi Korang,


Kasut dan wanita sememangnya tidak boleh dipisahkan dan jangan pelik jika seorang wanita pastinya mempunyai lebih daripada sepasang kasut di rumah mereka. Berbeza dengan kaum lelaki, wanita biasanya memakai kasut yang berlainan bagi acara-acara yang tertentu. Misalnya, untuk menghadiri majlis istimewa seperti undangan perkahwinan, kaum wanita akan memakai high heels atau wedges untuk kelihatan lebih menyerlah dan memilih untuk memakai sandals di hujung minggu apabila keluar membeli-belah. 

Namun, ini bukan bermakna kaum wanita harus berbelanja lebih untuk memenuhi kehendak berfesyen tetapi bijak memilih koleksi kasut murah yang juga boleh digayakan oleh mereka ke mana sahaja. 

Sebagai contoh;


Tidak perlu membeli sepasang kasut yang berharga ratusan ringgit untuk tampil menawan di majlis istimewa. Cukup dengan membeli sepasang classic pumps seperti berikut untuk tampil menawan dan kasut jenis ini amat sesuai untuk digayakan dengan pakaian pilihan anda sempena majlis yang istimewa itu. 


Tips kedua pula dengan membeli ‘kasut 3 in 1’ seperti berikut yang boleh anda gayakan ke mana sahaja. Untuk langkah yang selamat, beli koleksi kasut yang berwarna gelap seperti hitam atau biru tua untuk memudahkan anda memadankan dengan apa jua warna pakaian. 


Dan untuk tips yang ketiga, pastikan anda memiliki sepasang sandals dengan rekaan yang cukup ringkas seperti berikut tetapi tampak ‘mahal’ apabila dipakai. 

Simple is more!


5 comments :

Dkna Abza said...

kat rumah ada beberapa jenis sandal, kasut...tapi setiap kali nak keluar jejalan mesti cakap kat somi 'tak ada kasut nak pakai' hahahaa

Suria Amanda said...

SA dah banyak kasut..dah tak reti nak pakai kasut yang mana...

Rizziela said...

saya pun suka beli yg murah...atleast blh dapat banyak..kalau mahal..dpt sepasang ajerlah

www.duniafarisya.com said...

i sokong sgt kak lily :D

Mummy MM said...

Saya suka yang jenis open toe high heel.

http://angellovesoldier.blogspot.my/