Thursday, March 17, 2022

Buffet Ramadan 2022 'Ramadan Kampunglicious' Di Di Palm Garden Hotel Putrajaya a Tribute Portfolio

Hi Korang,

Kita sambung lagi citer makan-makan buffet ramadan 2022 ni ek.

Kali ni kita ke Palm Garden Hotel, Putrajaya, sebuah Hotel Tribute Portfolio.

Dengan tema 'Ramadan Kampunglicious', Ia kembali menjamu korang dengan cita rasa home sweet home kampung (kampung halaman)



Bagi menu buka puasa Chef Eksekutif dan pasukannya menyediakan masakan perisa Kampung dari seluruh Malaysia dan juga pilihan Antarabangsa. Ini semua tentang kepelbagaian dan rasa yang memikat kerana ia membawakan korang Kambing Panggang yang lazat, Sate berjus, kari daging dan Sup dimasak dalam kawah, ayam golek dan banyak lagi di gerai yang masak secara langsung.





Hidangan utama yang lazat daripada kumpulan etnik Malaysia mendominasi bufet seperti Kerutup Ayam Berempah, Gulai Ikan Tongkol Dungun, Udang "Kam Heong", "Foo Chuk" Rebus dengan Pes Ikan, Lamb Varuval dan banyak lagi. 









Lihat pilihan Kurma yang menarik manakala bufet pencuci mulut menghidangkan pelbagai jenis buah-buahan, kek, Puding Roti dan biskut mentega istimewa, Tapai Pulut, Popiah Madu Goreng, Bubur Manis dan banyak lagi makanan manis. Masakan yang lazat akan membuatkan korang kenyang dan berpuas hati.









Bufet buka puasa ini akan bermula tanggal 4 April hingga 2 Mei 2022 dari jam 6,30 petang hingga 9.30 malam. Terdapat juga pelbagai kemudahan seperti surau disediakan dan tempat letak kenderaan adalah percuma untuk semua tetamu dan pengunjung yang datang menginap atau menikmati juadah di sini.


Ramadan Kampunglicious berharga
RM128.00nett setiap dewasa dan RM64.00nett setiap kanak-kanak.

Baucar Pembelian Awal tersedia sehingga 31 Mac 2022
RM98.00nett setiap dewasa dan RM49.00nett setiap kanak-kanak


Bagi ahli Marriott Bonvoy dan ahli kad bank terpilih yang mengambil bahagian menikmati diskaun 20% daripada harga biasa selepas tawaran pembelian awal tamat. Untuk maklumat lanjut dan tempahan, sila hubungi Palm Garden Hotel di 603 8943 2233 atau 016 3144101.



Jom kita ke :


Palm Garden Hotel, Putrajaya, a Tribute Portfolio Hotel
IOI Resort City
62502 Putrajaya


Mari LIKE dan FOLLOW mereka di sosial media berikut :

Website:

Facebook:



Info sampingan lainnya:
Parking yang luas di hadapan pintu masuk hotel dan basement.
Ruang makan yang luas dan selesa.

Ok ini baru beberapa tempat buka puasa yang kak lily tulis, sebenarnya ada banyak lagi tau.

Untuk nak tau lebih lanjut mengenai buffet Ramadhan, food review bagi tahun 2022, peta destinasi, koodinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2022 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau


No comments :