Monday, September 28, 2020

Rahsia Kecantikan Maria Farida Dengan LuCOL-S

Hi Korang, 

Siapa tak kenal dengan selebriti Maria Farida yang senantiasa cantik walaupun umurnya sudah menjangkau separuh abad sehinggakan kak lily pun cemburu dengan kecantikannya 

Seriously beliau memang nampak muda betul lah!!! 



Rupanya selain daripada bersikap positif tidak kira apa jua pun serta suka makan apa sahaja, Maria Farida mengamalkan pengambilan suplemen kesihatan berkolagen iaitu LuCOL-s 

Apa Itu LuCOL-S 


LuCOL-S atau Lustre Collogen adalah keluaran daripada syarikat PlantBio Research Centre. Generasi pertama LuCOL telah dilancarkan pada tahun 2015, manakala generasi kedua dikenali sebagai LuCOL-S (special) dilancarkan pada tahun 2020 dengan formulasi yang lebih baik dan terkini. 

Kologen LuCOL-S dihasilkan untuk membantu menaikkan seri kulit seawal 7 hari serta mampu menguatkan tulang. Dan produk ini memang sangat sesuai untuk mereka yang berumur 30 tahun ke atas. 

LuCOL-S yang dihasilkan daripada rumusan herba ini juga telah melalui beberapa proses ujian makmal dan ianya juga berkaloborasi dengan beberapa institusi klinikal. 

Kebaikan LuCOL-S 

Secara ringkas antara 7 kebaikan daripada produk LuCOL-S adalah seperti berikut:- 

Kulit semakin cerah
Kedutan berkurangan
Ketegangan muka
Ketegangan payudara
Sendi semakin kuat
Sakit sendi berkurangan
Bertenaga dan cergas 



Bahan Utama Yang Terkandung Di Dalam LuCOL-S 

Kolagen Marin 
Ekstrak Zaitun 
Acai Beri 
Beri Camu Camu 
Minyak Benih Perilla 
Ekstrak Stevia 

Kesemua bahan-bahan ini memberikan kesan-kesan terbaik terhadap muka dan kulit bagi mereka yang mengamalkannya. 


Pemilihan Datin Maria Farida Sebagai Duta LuCOL-S 



Menurut Mr Ooi Thean Nip selaku Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) PlantBio tentang faktor pemilihan duta produk untuk keluaran syarikatnya, 

"Kami memilih Datin Seri Maria Farida sebagai Duta bukan kerana sasaran kami untuk pasaran melayu semata-mata malah Malaysia keseluruhannya. Beliau bukan sahaja cantik tetapi juga seorang yang merendah diri dan yang penting beliau mengambil kolagen ini.Sejak mengamalkan suplemen LuCOL-S sejak lebih sebulan lalu, say melihat perubahan ketara pada wajah dan kulit beliau"


Menurut Kata Dati Seri Maria Farida 

Beliau tidak menggemari penggunaan suntikan dan lain-lain. Bagi beliau sendiri pengambilan nutrien melalui pemakanan lebih baik dan sesuai dengan dirinya. Untuk pengetahuan semua, Datin Farida kulitnya memang agak sensitif, jadi beliau sentiasa berhati-hati terhadap pengambilan suplemen hariannya. 

Dan ternyata LuCOL-S memang yang terbaik kerana dalam masa 7 hari secara konsisten pengambilan akan lihat perubahan positif (kurangkan parut, hilangkan garis halus dan pelbagai lagi). 

Testimoni LuCOL-S


Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 

Facebook Link : 

Instagram Link : 


No comments :