Wednesday, September 9, 2020

916 Gold Cultural Day Di PG Mall, Jom Beli EMAS Sekarang..

Hi Korang, 


Kalau mereka yang kaki shopping online mesti tau pasal PG Mall ni ek hehehe 

Sebenarnya PG Mall, sebuah platform membeli-belah tempatan no. 1 Malaysia membuatkan kak lily begitu teruja. Bayangkan ada pelbagai jenis pilihan barangan yang kita boleh dapatkan dari satu laman web sahaja.


PG Mall yang mula diperkenalkan pada tahun 2017 merupakan satu-satunya platform membeli-belah tempatan di Malaysia. Platform yang mesra pengguna ini bukan sahaja ada banyak pilihan barangan bahkan lebih menarik terdapat begitu banyak promosi hebat yang ditawarkan. 

PG Mall juga telah disenaraikan sebagai top 3 platform 'marketplace' atas talian yang kerap dikunjungi di Malaysia oleh iPriceinsight seperti yang direkodkan didalam laporan Q1 2020. 

Dan yang penting, PG Mall ni menerima segala jenis terma bayaran iatu melalui e-wallets dan payment gateway, seronok bila dengar berita ni. Senang sket nak berbelanja kan 

Kempen 916 Gold Cultural Day 

Ya ampun mentang-mentang kak lily baru berjinak-jinak dalam industry emas ni, ada pula promosi hebat kaw-kaw dari PG Mall ni ek. 


Kalau korang nak tau yang Persatuan Emas Malaysia (MGA) memulakan kempen 9.16 sebagai Hari Budaya Emas / Hari Budaya Emas / 黄金 文件 节 yang akan jatuh pada 16 September setiap tahun. Kempen ini adalah bertujuan untuk memberi kesedaran mengenai hiasan emas adalah ikatan dalam budaya Malaysia, merangsang ekonomi emas tempatan dan membantu perdagangan dua hala Malaysia. 

"916" adalah angka yang bermakna bagi industri Emas, 916 mewakili 22 karat emas, yang merupakan sejarah yang paling popular digunakan untuk perhiasan emas di negara-negara seperti Malaysia dan Singapura. 

Untungnya mana-mana peruncit mahupun pemborong boleh menyertai pesta ini dan menjual dengan harga kilang secara langsung. 


Jadi daripada 15hb hingga 17hb September 2020 ni, emas akan di jual pada harga RM24X/gram iaitu harga paling terendah ketika ini tapi korang kena dapatkan hanya di PG Mall ni tau.

Eh lupa nak bagitau, boleh dapatkan kupon-kupon istimewa untuk promosi 0916 ni tau tau tau...




Ini kak lily kongsikan referral code untuk korang register as shopper boleh klik link ni   https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=536   dan shopping guyss ! 

Beli dengan harga kilang dan dapat penghantaran PERCUMA jugak tau, haruslah akak suker kann. Layari ke PG Mall dengan klik sini ek https://pgmall.my/Jewellery-1

Ada lagi tau prmosi lelain di PG Mall : 

Touch n' Go 


Dari 1st September – 30 th September 2020, khas untuk pelanggan baru di PG Mall, ada promosi dapat RM3 untuk e-wallet reload dengan hanya berbelanja minimum RM15.



Boost 


Dari 1st September – 4th October 2020, ada promosi dapat RM3 cashback dengan hanya berbelanja minimum RM15.



Health and Beauty Essential week 


• 15th September - 30th September 2020 

• RM30 off min spend RM150, free shipping cap at rm4, Use Code: LOVEPGHB30 


• RM25 off min spend RM100, free shipping capped at rm4 , Use code: LOVEPGHB25 



Kemain banyak promosi ek, hebatlah

Jadi apa tunggu lagi jom dapatkan barangan dan produk keperluan harian korang dan juga mulakan pembelian koleksi emas di https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=536 

Memang berbaloi dan penjimatan dua kali ganda! 

Keterangan lanjut mengenai PGMall boleh layari; 

Website: 

Facebook: 

Instagram: 



#MalaysiaNo1ecommerceplatform 
#ecommerceplatform 
#Shopnow 
#Shoponline 
#ByMalaysiansToMalaysians 
#916sale 
#Goldculturalday 
#MGA 
#MalaysiaGoldAssociation 
#Touchngo 
#boost 
#healthnbeautyessentialsweek 






























1 comment :

Couponkoz.my said...

Thank you for sharing about best offers in PG shopping mall, I really excited to purchase and I hope keep posting.