Tuesday, June 30, 2020

Sandwich Perisa #TambahPedas Kini Di SUBWAY® MALAYSIA Ermm Limited Edition Jer Tau

Hi Korang, 

Ada sini pencinta Subway? 


Kak lily kalau perut dah terasa gemuk 2-3 hari sebab asyik makan nasi so kak lily akan selangkan dengan menu sandwich Subway untuk makan malam 2-3 malam, kengkonon tak delah rasa bloated sangat kan. Nampak macam sket tapi pengenyangkan giler wei hehehe.. 

Kenyang wei, walaupun roti, protein sket dan sayur-sayuran namun ianya #simplebutmarbeles 

balik-balik terus makan sebab lapar sangat, ermm sedap wei. untuk kak lily tak sangatlah pedas nyer hehhee.. agaknya kalau mintak sos banyak mest pedas kan

Bagi si kaki pedas ada berita baik untuk korang, Subway® Malaysia kini melancarkan rangkaian Hot & Spicy Subs edisi terhad #tambahpedas, yang memberikan pengalaman yang lazat.. 

Hot Pepper Chicken

Spicy Mayo Chicken

Berikutan dengan penambahan 12 bahan baru segar ke menu Subway Malaysia, termasuklah kepingan cili pedas dan sos berasap, menu baru Spicy Mayo Chicken ada Hot Pepper Chicken bakal menambah selera rakyat Malaysia. 

Subway Malaysia Country Director, Samad Shariff berkata, sandwic edisi terhad ini dibuat untuk menggembirakan rakyat Malaysia dengan pilihan yang lebih menarik dan mencerminkan komitmen untuk memenuhi selera rakyat Malaysia, termasuklah mereka yang menyukai makanan pedas. 

“We at Subway know how much Malaysians enjoy adding more spice to our food – the spicier, the better! We knew we had to take it up a notch by offering these limited-edition subs,” kata En Shariff. 

“As a lover of spicy food myself, I encourage Malaysians to #tambahpedas and challenge their pedas level by trying out the new subs and adding more chilli flakes!” 

Subway’s Spicy Mayo Chicken mengandungi ayam yang diperap ke dalam Southern-inspired creamy remoulade dan tangy roasted Hot Pepper sauce di letakkan sekali di dalam kepingan ayam lembut ini 

Jadi apa tunggu lagik!! 


Jom kita sama-sama cuba Sandwich Hot & Spicy dan kongsikan penglaman korang di media sosial dengan hashtag #tambahpedas. Sandwich perisa edisi terhad ini boleh didapati secara dine-in mahupun takeaway dari semua restoran Subway atau melalui penghantaran melalui Foodpanda dan GrabFood mulai hari ini dan seterusnya. 

Untuk mengekang penyebaran Covid-19, Subway Malaysia memiliki prosedur keselamatan, keselamatan, dan kebersihan yang ketat. 




No comments :