Monday, November 18, 2019

Aplikasi MODELLO Khas Untuk Mereka Yang Inginkan Kerjaya Di Bidang Social Media

Hi Korang,

Bila first time kak lily dengar MODELLO ni, kak lily ingatkan aps untuk para model jer. Yelah MODELLO kan, dari situ dah tau untuk khas untuk Model tapi tidak yer. 

Bukan, ianya khas untuk semua tau!! 

Ni kak lily nak perkenalkan aplikasi MODELLO ni pada korang tau. 


Kalau korang nak tau MODELLO ni merupakan platform bagi mereka yang mencari peluang pekerjaan di social media ni tak kiralah secara full time mahupun part time. Ianya berfungsi sebagai perantaraan di antara para model/influencer/KOLs dan pelanggan (Client). 

Modello menyediakan platform bagi pelanggan (Client) yang memerlukan perkhidmatan model untuk meletakkan iklan dan / atau memasang tawaran untuk tugasan atau pekerjaan untuk sesuatu kempen pengiklanan 

Sebab apa kita haruslah gunakan aplikasi MODELLO ni ? 

Bayangkan kita menerima satu job dari sesiapa yang kita percaya pasal kawan tup-tup bila kerja dah siap, kawan kita tuh pun terus hilang dengan payment sekali. Hah menangis tak berlagu kan kan kan. 

So dapatlah hindarkan diri kita dari di tipu hah. 

Yang best part, kekadang kita tak tau pun yang kita ni di scam oleh orang-orang yang kita kenal. Bayangkan di janji kan harga tugasan RM180 so kita pun buatlah segala tugasan tuh then dapat bayaran, tup-tup sebenarnya harga tugasan tuh lebih dari jumlah yang kita dapat maknanya orang tengah kita tuh dah mark up harga dan ambil selebihnya. 

Ermm kita di tipu lagi. 

Memanglah kita kena gunakan Aplikasi MODELLO ni ek. 

Kena bayar ke kalau nak download Aplikasi MODELLO ni? 


Eh ada plak, ianya PERCUMA tau FREE OF CHARGE (FOC). Hanya download sahaja aplikasi ini di smartphone korang tak kisahlah iOS ataupun ANDROID. Then ikutlah arahan-arahan yang di ajukan didalam aplikasi tu ek. 




By the way bukan setakat kita-kita ni je yang boleh mendaftar malah anak-anak kecil yang rasa boleh di jadikan talent jugak boleh menyertai asalkan di pantau oleh kedua ibu bapa mereka. Tak ke syiok tuh. 


Lepas mendaftar dan masukkan profile korang, then bolehlah korang apply job-job yang terdapat di dalam senarai tuh. Ianya senantiasa di kemaskini untuk korang menbuat rujukan. 

Lepas je korang apply pihak MODELLO akan menguruskan sepenuhnya tanpa korang bersusah payah untuk hubungi Client ye.


Korang-korang di luar sana tuh seharuslah gunakan aplikasi MODELLO ni, di samping tambah pendapatan dan juga pengalaman baru. 

Apa tunggu lagi ek!!

Jom lekas!!

Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 





No comments :