Tuesday, September 4, 2018

ShakeITZ Selfie Drink, Nak Kurus Tak Yah Lapar

Hi Korang, 

Memang kurus ni jadi impian kak lily ek 

Bukan kak lily sorang kot majoriti semua orang dalam dunia ni, even peha dah kecik pun sibuk kata gemuk, rasa cam nak tampar-tampar jelah kan. Kita nak kurus ni salah satunya bukanlah nak cantik sangat tapi more to healthy parts, tak nak ada penyakit singgah itu je. 

Dan yang penting senang nak cari saiz baju ye.. 

Tak delah berat sangat masalah berat badan kak lily ni kot cuma kalau boleh 

· Rasa kurus sket 

· Nak buang buncit kat perut tuh sebab bila OOTD perut nampak dulu 

· Lengan dah macam hulk so kena kurangkanlah 

· Dapat beli baju saiz kecil la sket macam L ke M kan 

Memang ye banyak dah minuman kesihatan yang kak lily dah cuba tapi cam tuhlah, kalau tak reti kawal pemakanan memang tak akan jadik punya lah. Semua ni kena berterusan then barulah nampak keberkesanannya. 


Tup-tup macam ada orang tau je kak lily sibuk mencari minuman kesihatan ni, so dia bagi kak lily mencuma produk Shake ITZ. Wah shake shake uolls hehhehe 

Tengok packaging ada gambar epal hijau so automatically kak lily assume mesti rasa makan kan, ermm tidak ye langsung tak de rasa masam pun tau. 

Untuk pengetahuan korang, minuman Shake ITZ dihasilkan daripada pelbagai ramuan hebat. Di antaranya seperti Gluthathione, Vitamin C, Apple Stemcell, ekstrak Teh Hijau, Garcinia Cambogia, biji Kopi Hijau, Vitamin E, Fenugreek dan Sucrose. 

Tau ke fenugreek tuh hape? 


Fenugreek iaitu halba. Kebaikan halba ini memang ramai yang tahu. Kalau dari segi masakan ianya juga memberikan rasa yang sedap dan aroma yang hebat. Halba juga dikatakan mampu mencegah kita mudah terhidrat, menghapuskan kolestrol yang tidak diperlukan oleh badan, memberi tenaga dan bagus untuk mereka yang mempunyai masalah diabetis. 


Epal hijau antara buahan yang mempunyai vitamin C. Antara kelebihan epal hijau ianya dapat membantu menurunkan tekanan darah tinggi. dapat memastikan aliran darah dalam badan sentiasa lancar serta membantu menurunkan kadar kolesterol dalam badan. Justeru itu, ini akan dapat memastikan penyakit berkaitan jantung dapat dihindari. Khasiat daripada epal hijau dapat menjadikan kulit lebih cantik dan berseri-seri. 

Cara Nak Menyediakan Minuman ShakeITZ 


Hanya koyak pek sachet tuh dan kemudiannya masukkan serbuk di dalam shaker boleh cawan pun boleh tapi kak lily suka shake lah sebab senang malas nak kacau-kacau.




Tuang air suam mahupun air sejuk dan tada sedia untuk di minum. Kak lily amalkan setiap pagi sebelum sarapan so celik je mata lepas mandi terus je shake shake.. 

Warna dan rasanya sebijik macam jus epal yum yum 

Keberkesanan Minuman ShakeITZ 


Seriously kak lily langsung takde rasa lapar lepas minum ShakeITZ 2-3 hari ni, selalunya lepas sarapan dalam pukul 10 lebih tuh mula nak makan karipaplah, biskutlah, paw kuih bebudak kat office ni kan, tapi ini tidak not at all. 

Kurang rasa letih walaupun kesana kemari kan, ada je tenaga yang tak tau datang dari mana. 

Proses penghadaman pun jadi superb, setiap pagi mesti nak membuang tanpa susah-susah nak paksa, senang je keluarnya hehehehe 

Ni kak lily kongsikan beberapa testimoni dari pengguna Shake ITZ.. 









Keterangan lanjut boleh layari laman media social mereka di::- 

Instagram : 

Facebook Page : 


#ShakeITZ 
#SelfieDrink 
#BMAREmpire 
#10shake 
#jomkurus 

3 comments :

Mahamahu said...

Bila kita tengok cik lily minum ni nak kurang berat kita rasa tercabar lak nak cuba juga hehehehe minum ni sedap ramai orang kata rasa buah betul ker ok lah tu...

Nazlan said...

Rasa Apple Hijau yang sedap dan mudah untuk disediakan. Tambahan pula berkesan menurunkan berat badan.

Jueliza Jamani said...

jom kita kurus sesama kak.