Monday, August 21, 2023

Bluberries Wonders Workshop Anjuran OREGON Washington Bluberries, Banyak Info Dapat Di Pelajari

Hi Korang,

Hari tuh sempat kak lily sertai bengkel masak-masak Blueberries Wonders di KL Wellness City, Bukit Jalil. Ermm seronok betul dapat jumpa rakan-rakan influencers yang lelain jugak hah.


Sebelum acara bermula haruslah bergambar-gambar seperti biasa kan, itu adalah perkara wajib bagi ktorang influencers comey nie hehehhe

Pelbagai aktiviti disediakan penganjur Oregon Washington Blueberries, di antaranya seperti perkongsian informasi tentang manfaat buah blueberries, demonstrasi masakan dan aktiviti menyediakan resepi menggunakan buah blueberries.


Encik Eddie Saw wakil dari Total Market Solutions telah berkongsi kebaikan blueberries yang kini mendapat perhatian sebagai buahan yang hebat dengan ciri antioksida dan bagaimana kepentingan buah blueberries ini dalam diet harian.

Seterusnya slot perkongsian mom influencer Iman Azman yang turut berkongsi mengapa beliau memilih blueberries sebagai ruji dalam diet. Ini adalah kerana blueberries dapat memberi nilai pemakanan yang luar biasa dan serba boleh yang boleh dimasukkan ke dalam hampir semua hidangan dan minuman.


“Anak-anak kecil saya sangat sukakan blueberries dalam kek cawan. Sebagai ibu saya berasa lebih yakin untuk menambah bahan-bahan segar dan berkhasiat ke dalam snek dan minuman kegemaran mereka” kata Iman lagi





Acara masak-masak diserikan lagi kehadiran Chef Zie Zie, yang menunjukkan demonstrasi masakan Blueberry Rosemary Grilled Chicken Poke Bowl . Kami semua berpeluang menyaksikan sendiri gabungan perisa blueberries dapat menjadikan hidangan lebih enak dan manis secara semulajadi.




Selain daripada menyaksikan demo masakan, kami juga sempat belajar dan membuat sendiri Tart Mini Keju Krim Blueberry serta Minuman Blueberry Colada yang cukup menyegarkan.

Simple bebenau wei… boleh buat sendiri di rumah jer


Sebelum pulang, setiap peserta diberikan sijil penyertaan. Dan kami semua sempat menikmati hidangan yang cukup enak disediakan oleh pihak penganjur, Oregon Washington Blueberries.

Apa yang penting buah blueberries, merupakan buah bersaiz kecil yang kaya dengan antioksida. Ianya dapat memberikan pelbagai manfaat kesihatan serta menguatkan sistem imun terutama dalam menyokong kesihatan jantung.


Buah blueberries bebas kolesterol, kaya dengan Potassium dan Vitamin C yang tinggi, menjadikannya salah satu pilihan utama makanan hebat kepada mereka yang menggayakan gaya hidup yang sihat. Oregon Washington Blueberries dipilih dengan teliti, hanya blueberries berkualiti terbaik sahaja dipilih.


Jangan lupa untuk dapatkan Oregon Washington Blueberries di pasar raya dan kedai runcit utama.


No comments :