Friday, December 11, 2020

NABILA RAZALI Sebagai Duta Jenama Minuman Yogurt BEFINE

Hi Korang,

Pernah minum minuman yogurt BEFINE?

Kalau tak pernah lagi, sila cuba sebab ianya enakkk


Minuman Yogurt Probiotic BeFine dikenali di pasaran sebagai satu-satunya minuman yogurt di Malaysia yang menggunakan Bifidobacterium, probiotik terbaik dan terbukti secara klinikal di Jepun yang melindungi tubuh kita daripada bakteria jahat, membantu melegakan masalah sembelit, memulihkan kesihatan usus, dan mengoptimumkan sistem pencernaan. Menggunakan R&D Jepun yang terkini dan maju, BeFine tidak mengandungi lemak, sifar kolesterol, tanpa pewarna tiruan dan tanpa pengawet tambahan yang memastikan pengguna Malaysia mendapat manfaat maksimum tertumpu kepada kesihatan usus dan tubuh badan. 



Dihasilkan di bawah garis panduan ketat serta amalan pembuatan yang diiktiraf di peringkat antarabangsa, minuman Yogurt Probiotic BeFine dibuat daripada bahan-bahan semula jadi dan berkualiti tinggi dan didatangkan dalam 5 perisa unik; BeFine Plain Yogurt Drink, BeFine Passion Fruit Yogurt Drink, BeFine Mulberry Yogurt Drink dan BeFine Strawberry Yogurt Drink. Perisa BeFine Kiwi Avocado Yogurt Drink yang dilancarkan baru-baru ini iaitu pada bulan Ogos 2020 telah menjadi perisa terlaris daripada semua perisa dan menjadi pilahan utama di kalangan pengguna Malaysia kerana rasanya yang menyegarkan dan unik. 

Sesuai dinikmati oleh semua golongan umur dan juga ibu mengandung, minuman Yogurt Probiotic BeFine amat disarankan untuk mereka yang mudah jatuh sakit seperti selesema, demam atau ketidakselesaan perut serta keradangan kulit kerana Bifidobacterium Probiotic Jepun dapat membantu dalam penghasilan sistem imun yang lebih baik, mengurangkan risiko jangkitan kepada tubuh, meningkatkan kesihatan usus, mencegah masalah alergi dan memperbaiki keadaan kulit.

Duta Baru BEFINE - Nabila Razali


Pelantikan Nur Nabila Mohd Razali atau lebih dikenali sebagai Nabila Razali sebagai duta jenama minuman Yogurt Probiotic BeFine amat bersesuaian kerana persona unik, ceria dan positif Nabila melambangkan jenama BeFine itu sendiri. Sebagai seorang penyanyi dan pelakon, Nabila menempa nama di dalam industri hiburan tanahair dengan mempertaruhkan barisan lagu yang menjadi siulan ramai serta bakat lakonannya dalam pelbagai drama. 




"Kami amat berbesar dan menyambut baik penglibatan Nabila Razali didalam keluarga BeFine. Saya amat gembira kerana Nabila melambangkan erti kata sebenar minuman Yogurt Probiotic BeFine iaitu bersifat simple, cantik, dan menitikberatkan kesihatan. Falsafah kami di DyDo adalah menghasilkan dan menyediakan minuman sihat yang memberi manfaat kepada pengguna; dan dengan BeFine, kami ingin memperkenalkan ia ke pasaran Malaysia sebagai produk pertama di pasaran yang menggunakan Bifidobacterium Probiotic Jepun dalam format sedia untuk diminum dan ianya amat menyenangkan", kata En. Takeshi Suma, Ketua Pegawai Eksekutif DyDo Drinco Malaysia Sdn Bhd

Kempen 'Switch To BeFine' menekankan konsep bahawa pengguna boleh menukar sebarang jenama minuman yogurt mereka kepada minuman Yogurt Probiotic BeFine semasa berlangsungnya 50 kempen jerayawara yang diadakan di seluruh negara. 

Objektif kempen ini adalah untuk lebih mendidik dan memberi maklumat kepada pengguna mengenai kebaikan dan manfaat kesihatan Bifidobacterium Probiotic Jepun untuk usus mereka terutama semasa pandemik ini di mana kita perlu memastikan bahawa kesihatan kita adalah pada tahap terbaik. Minuman Yogurt Probiotic BeFine didatangkan dalam dua saiz - 200 dan 600 gram dan dijual di semua pasar raya besar, pasar raya dan kedai serbaneka di seluruh negara.

Senarai produk di bawah DyDo Drinco Malaysia Sdn Bhd: 

● BeFine 

● Yobick 

● vida 



Info lanjut boleh check it out di :

Laman sesawang DyDo Drinco Malaysia Sdn Bhd: 

Laman sesawang DyDo Jepun: 

Laman Facebook rasmi BeFine: 

Laman Instagram rasmi BeFine: 

2 comments :

Rizal said...

Artikel bagus, yuk kungjungi website kami

우리카지노 said...

The assignment submission period was over and I was nervous, 우리카지노 and I am very happy to see your post just in time and it was a great help. Thank you ! Leave your blog address below. Please visit me anytime.