Tuesday, December 15, 2020

Jualan Akhir Tahun PG MALL, Jom Shopping!!

Hi Korang, 

PG Mall sales uolls!! 

Yeahh of courselah kakak ko suker kan hehehehe 

Kalau mereka yang kaki shopping online mesti tau pasal PG Mall ni ek hehehe 



Sebenarnya PG Mall, sebuah platform membeli-belah tempatan no. 1 Malaysia membuatkan kak lily begitu teruja. Bayangkan ada pelbagai jenis pilihan barangan yang kita boleh dapatkan dari satu laman web sahaja. 

PG Mall yang mula diperkenalkan pada tahun 2017 merupakan satu-satunya platform membeli-belah tempatan di Malaysia. Platform yang mesra pengguna ini bukan sahaja ada banyak pilihan barangan bahkan lebih menarik terdapat begitu banyak promosi hebat yang ditawarkan. 



PG Mall juga telah disenaraikan sebagai top 3 platform 'marketplace' atas talian yang kerap dikunjungi di Malaysia oleh iPriceinsight seperti yang direkodkan didalam laporan Q1 2020. 

Dan yang penting, PG Mall ni menerima segala jenis terma bayaran iatu melalui e-wallets dan payment gateway, seronok bila dengar berita ni. Senang sket nak berbelanja kan 

Jualan Akhir Tahun PG Mall 

Eh macam tau-tau jer ramai orang dapat bonus hujung tahun ni kan hehehehehehe 


Kalau korang nak tau, jualan hujung tahun ini berlangsung dari 1hb Disember sehingga 31 Disember 2020. Korang boleh dapatkan pelbagai jenis produk seperti barang keperluan harian, barangan bayi, barangan kanak-kanak, produk kesihatan, produk kecantikan, barang-barang automatik seperti minyak hitam kereta, barangan sukan, produk electronik, fesyen dan lain-lain. 

Seeloknya kita dapatkan produk tempatan tanda sokongan kita, bak kata hashtag #barangbaikbarangkita. 

Boleh dapatkan kupon diskaun seperti berikut:- 

Kod kupon : KBBM20 dapat RM20 Off, minimum perbelanjaan RM50 
Kod kupon : KBBM30 dapat RM30 Off, minimum perbelanjaan RM100 



Store Tempatan untuk Korang Membeli Belah

Kak lily syorkan beberapa store tempatan untuk rujukan korang: 

Costplus Online 


Costplus Online ini merupakan store tempatan yang menawarkan produk-produk jenama Khind. Produk seperti kipas angin, oven, dapur induksi, pembakar roti, pengisar, vakum dan banyak lagi. 


Diva Scarf 



Korang boleh dapatkan pelbagai rekaan tudung dan skarf di store tempatan Diva Skarf ini. Harga-harga yang di tawarkan bermula dari RM20, nampak tak murah bebenau kan. 


M Plus Sdn Bhd 


Salah satu store yang menawarkan produk-produk kecantikan keluaran tempatan. Korang boleh dapatkan lipstik, serum muka, pemerah pipi, pembayang mata dan banyak lagi. 


Mizu 


Store tempatan ini menawarkan pelbagai produk pemotoran seperti minyak hitam kereta, minyak enjin motorsikal, pelincir kereta dan banyak lagi. 


Trendy Valley 


Untuk ibu-ibu yang mencari barangan bayi dan kanak-kanak serta ibu-ibu yang hamil, dapatkan di Trendy Valley. Cantik-cantik baju bayi yang di tawarkan, boleh tergoda di buatnya. 

Klik di sini tau : | https://pgmall.my/TRENDYVALLEY

Memang berbaloi dan penjimatan berganda-ganda dibuatnya kan! 

Tawaran Penghantaran Percuma 


Berita baik untuk korang yang dah shopping banyak-banyak tuh, PG Mall menawarkan penghantaran percuma esklusif. Dengan minimum perbelanjaan RM30, korang layak mendapatkan tawaran ini dari 1hb Disember hingga 31 Disember 2020

Keterangan lanjut mengenai PGMall boleh layari; 



Website: 

Facebook: 

Instagram: 




#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform 
#ecommerceplatform #shopnow #shoponline #yes #yearendsale2020  #freeshipping

No comments :