Wednesday, April 16, 2014

GUARDIAN People Choice Awards 2014 Kembali Lagi


Hi Korang,

Rasanya ini tahun kedua aku join Guardian People Choice Award ni walaupun anugerah ni dah diperkenalkan 13 tahun yang lepas. Ermm dah lama ek, rasa rugi plak lambat dapat tau.


Guardian, peneraju rangkaian farmasi, kesihatan dan kecantikan kini menukar nama Anugerah Pilihan Pelanggan kepada Anugerah Pilihan Pengguna bagi mengiktiraf sokongan mereka kepada cara popular tersebut yang diadakan setiap tahun.


Selain itu, Guardian turut memperkenalkan satu kategori anugerah yang baru, Anugerah Pilihan Remaja bagi menunjukkan penerimaannya terhadap trend yang semakin berkembang di kalangan remaja, dimana mereka bangga dalam menyuarakan pemilihan barangan kesihatan dan penjagaan diri mereka.

Macam biasa, kita sebagai para pelanggan Guardian boleh mengundi jenama kegemaran korang dan memenangi pelbagai hadiah hebat dalam masa yang sama.


Korang pun boleh join, caranya senang je.

1. Spend minimun RM20.00 dalam single receipt kat memana store Guardian bermula 3 April – 29 April 2014.

2. Nanti korang diberikan form dan korang just VOTE produk mana yang menjadi pilihan hati korang mengikut kategori yang dipertandingkan.

3. Dah siap, hantar balik kat Guardian. Itu je.

Semua penyertaan boleh dihantar menggunakan borang peraduan atau layari www.facebook.com/guardianmalaysia untuk mendaftar dan mengundi jenama kegemaran korang. Korang di ingatkan untuk menyimpan resit pembelian untuk pengesahan pemenang dan penebusan hadiah.


Hadiah-hadiah untuk GUARDIAN People Choice Awards 2014 seperti berikut :

Hadiah Utama – baucer Guardian RM10,000 dan percutian spa 3hari/2malam untuk 2 orang di Hotel Mandarin Oriental Kuala Lumpur

Hadiah-hadiah lain termasuk :

Dua (2) hadiah pertama berupa baucar Guardian RM5,000 setiap seorang.

Tiga (3) hadiah kedua baucer Guardian RM1,000 setiap sorang

Tiga (3) hadiah ketiga berupa baucer Guardian RM500 setiap sorang

50 hadiah saguhati berupa baucer Guardian bernilai RM50 setiap seorang.


So masa PC bagi award ni hari tuh, ktorang para bloggers ni dah disediakan satu segmen iaitu ‘Media Shopping Challenge’. Ktorang di kehendaki mencari dan menentukan apakah kategori barangan di dalam yang senarai yang di sediakan.

Hah mengelabah memasing mencari barang dalam Guardian Sunway Piramid ni, dengan aku-aku pun berlari gak. Ermm dapat jugak semua list barangan tu tau. Yang best tuh, aku menang first prize lagi. So dapatlah hadiah sebotol minuman kesihatan tajaan Lennox. Ermm rasa berbaloi gak lah. Tak sia-sia berlari ke sana kemari mencari barang tadi.

Hehehhehehehehhe sukerlah. Suke sangat dibuatnya. Rasa cam tak percaya pun ada gak.


Bagi kategori Anugerah Pilihan Remaja, korang anak-anak dara dan teruna yang berumur di antara 13 – 19 tahun layak mengundi produk kegemaran korang. Guardian juga menyediakan beberapa hadiah bernilai RM10,000 termasuk tiga (3) PS4 dan tiga (3)iPad Air. Apa yang best untuk kategori ni, para remaja boleh menyertainya secara percuma tanpa sebarang pembelian. Hehehehhe best ek


Terdapat 90 kategori yang mengambil bahagian tahun ni dan hampir 400 produk dipertandingkan dalam Anugerah Pilihan Pengguna dan Anugerah Pilihan Remaja yang terdiri daripada produk penjagaan rambut, penjaggan muka, penjagaan diri, kosmetik, kebersihan, makanan tambahan, ubatan, produk ibu dan bayi, konfeksi, barangan rumah dan perhiasan.

Sempat lagi nak join tau..

8 comments :

Farah Waheda Wahid said...

sempat lagi ek? nak nyemak jugaklah join...mana tau ada rezeki ker...hik hik hik...

Rizziela said...

harus mencuba ni

Aqilah Azmi said...

wah wah wah kak :o
hihihi thank sharing.
Tapi takpe lah TT_TT
lain kali je lah qila joing hee~

Unknown said...

Tahniah sis... Jemput juga ke blog yg serabai d www.lavendermummy.blogspot.com

Unknown said...

Tahniah atas kemenangan. Jemput ke blog www.lavendermummy.blogspot.com

JunAina said...

Kalau nak beli mahal gak botol sebesar tu!

ietams said...

nak botol besar tuu gakk..

hazman fadzil said...

kalau macam aku nak kena take part untuk TEEN CHOICE la kan... ehhehehe