Wednesday, December 1, 2021

Jack 'n Jill Cream-O Menyambut O-Some Dengan Rasa Klasik Yang Enak

Hi Korang,

Wokeh kak lily nak citer nieh yang kali ini Jack 'n Jill Malaysia memperkenalkan biskut sandwich Cream-O Classic baharu dengan krim berperisa coklat. Panas keluar dari ketuharnya adalah satu putaran menarik kepada peminat biskut sandwic yang lazat.


Macam manakah rupa Cream-O Classic baharu?



Biskut Klasik diberi sentuhan dengan memberikan nikmat baharu kepada perisa intinya


Daripada biskut coklat dengan isi berperisa vanila, Cream-O Classic baharu ialah biskut keemasan ringan dengan isi krim berperisa coklat. Mudah tetapi unik! Sudah terkenal dengan biskut sandwic Cream-O Coklat dengan isi berperisa berkrim yang lazat serta Biskut Cream-O dengan isi dan jem berperisa berkrim yang lazat. Kak Lily suka perisa baharu ini ia tidak begitu manis dan juga ada rasa coklat dan vanila dalamnya.


Selain daripada korang menikmati biskut ini dengan penuh lazat bersama secawan kopi di rumah mahupun di mana jua korang berpeluang untuk memenangi hadiah.

Sekarang ni bagi memperkenalkan Cream-O Classic Baharu ini mereka memperkanalkan peraduan "Gigitan Cream-O Classic Baharu". Macam mana nak sertai peraduan ini sangat mudah ikut sahaja dua langkah ini.


Langkah 1

Beli produk Jack 'n Jill Cream-O Classic ini dimana-mana pasaraya atau kedai yang menjualnya. Kemudian ambil gambar paling O-some yang paling kreatif sewaktu korang sedang menikmati produk ini. 

Gambar mestilah lah sewaktu korang sedap menggigit atau menikmati Cream-O Classic Baharu ini. Gambar tersebut bertemakan klasik seperti berpakaian klasik/retro, atau juga sambil membuat tarian klasik.


Langkah 2

Muat turun gambar dilaman Facebook milik korang dan tag Facebook @creamomalaysia sertakan juga tanda pagar #CreamOMY. Jangan lupa untuk PM resit bukti pembelian bernilai RM5 kepada laman Facebook Cream-O Malaysia.


Mudah bukan sangat senang dan juga hadiahnya awesome ok. Korang boleh menang Gold Cookie keluaran istimewa.



Hadiah Utama x1 pemenang
Biskut Emas bernilai RM5,000

Hadiah Kedua x2 pemenang
Biskut Emas bernilai RM3,000


Hadiah istimewa x30 pemenang
Wang tunai RM300 setiap seorang

Tunggu apa lagi korang sempat lagi untuk sertai cabaran ini kerana ia bermula dari 1 Oktober lalu hingga 19 Disember 2021 ini. Nak tahu maklumat lanjut boleh layari laman sosial media Cream-O Malaysia.


No comments :