Sunday, May 16, 2021

PRINTCIOUS | Hadiahkan Yang Tersayang Dengan Idea Kreatif Korang Sendiri

Hi Korang,

Ermm pening tak tau nak hadiahkan something yang esklusif yang tersayang??

Memang kita boleh cari jer hadiah yang special untuk seseorang tapi yang cari yang menggambarkan diri kite tuh agak payah sket lah. Tambahan plak, di musim PKP ni dengan payahnya kita nak keluar ke shopping mall kan.

Kak lily browse-browse kat google ni banyak jugaklah website yang menawarkan perkhidmatan penghantaran hadiah tapi yang esklusif tak de pun, tup tup ternampak website Printcious.


Printcious menyediakan platform yang mana korang boleh lahirkan idea kreatif mahupun luahan hati korang melalui pelbagai barangan produk keluaran mereka ini. Sama ada cawan, kusyen, t-shirt atau puzzle Printcious dilengkapi dengan hadiah premium yang sangat sesuai untuk semua orang yang berada di sekeliling korang.

Boleh Mereka Idea T-Shirt Dalam Sekejapan.

Tak per kalau kita tak de ilmu dalam mereka cipta kerana di platform Printcious ni segala-galanya di sediakan hanya tinggal pilih sahaja mengikut citarasa korang, Sekurang-kurangnya ia adalah rekaan korang yang membuatkan sesorang bila dihadiahkan akan sangat menghargainya.



Memang bagus website Printcious ini.

Ia adalah platform yang memberi kemudahan kepada kita untuk buat rekaan t-shirt sendiri. Di sini t-shirt mereka bukan calang-calang juga tau material yang digunakan adalah 100% cotton premium dari jenama GILDAN (Jenama pakaian teratas di Amerika Syarikat). Kain yang digunakan ini juga dapat menahan keadaan pencucian, tanpa mengecut atau terkoyak.

Ia juga boleh dipilih untuk pelbagai saiz daripada sekecil-kecil tee iaitu XS sehingga kepada sebesar 3XL tau ada kat sini. Kalau kata nak reka t-shirt untuk satu keluarga daripada anak yang kecil kepada ibu bapa agar sedondon nampak esklusif di sinilah tempatnya. Baju t-shirt untuk lelaki, wanita dan juga kanak-kanak semua ada. Jadi boleh buat t-shirt khas untuk pasangan couple, keluarga atau juga t-shirt untuk kelab korang sendiri.



Korang hanya reka dan susun semua dilakukan dalam talian kat laman sesawang Printcious tu yang sangat mudah boleh diakses di mana-mana. Bila dah design tu korang boleh hantar untuk mereka print dan lepas tu buat bayaran dalam talian juga. Sangat mudah, lepas tu tunggu lah dalam tempoh beberapa hari nanti baju tu siap terus sampai kat rumah.

Kalau korang rasa tiada idea untuk menghasilkan rekaan yang menarik mereka ada sediakan beberapa contoh yang korang boleh tengok dan ubah mengikut kesukaan korang. Kat juga kalau nak beli t-shirt yang telah siap dengan rekaan yang terkini. Ada t-shirt lengan pendek, lengan panjang pun ada, untuk kanak-kanak ada, t-shirt printed depan belakang pun ada dengan pelbagai warna pilihan bukan putih sahaja tau. Itu korang boleh klik link Shop T-Shirt ni akan terus bawa untuk lihat dan beli t-shirt yang siap.

Hadiah Kanvas Juga Boleh Di Dapati di Printcious

Jarang kita jumpa Kanvas boleh order secara online tapi tidak di Printcious ni yer. Mereka menyediakan rekaan kanvas yang bakal mencantikkan ruangan bilik di setiap sudut rumah mahupun office korang.


Caranya mudah sahaja, hanya 'drag and drop' sahaja gambar yang korang nak cetak pada kanvas tersebut. Kemudian masukkan tulis dengan pelbagai betuk dan rekaan yang menarik dan unik. Selain daripada letak gambar, korang juga boleh letak kata-kata hikmah dan juga kata motivasi yang korang boleh gantung nanti, yang mana Setiap kanvas yang korang reka itu nanti akan dipasang pada bingkai kayu ringan.


Kanvas ini juga siap pecangkuk yang tahan lama untuk digantung. Juga kanvas yang digunakan senang untuk dikendali sama ada untuk dibersih atau lap dari habuk-habuk tanpa merosakkan warna dan juga gambar yang dicetak. Menarik kanvas kat sini disediakan dalam pelbagai bentuk ada yang Square, Landscape atau juga Portrait. Juga saiz ada banyak pilihan nak yang kecil sikit, sedang dan juga yang besar semua ada mengikut ruang yang korang nak letak kanvas tu nanti.

Nak cari kanvas yang dah siap design dan juga esklusif mereka buat ada juga kat sini. Korang boleh klik link Shop Canvas ni dan akan terus bawa pada rekaan terkini dan cantik-cantik untuk bagi hadiah sebagai "corporate gifts" dan "door gifts" atau juga nak hias kat rumah sendiri pun sesuai.

Order Secara Banyak (Bulk Order)


Untuk syarikat yang ingin dapatkan tempahan untuk di jadikan "corporate gifts" dan "door gifts", Printcious juga menerima tempahan ''bulk order'' iaitu tempahan di dalam kuantiti yang banyak. Prosesnya adalah sama tapi hanya hantarkan info mengenai produk yang ingin di tempah dan pihak Printcious akan keluarkan sebut harga untuk proses seterusnya. 



Memang puas hati kualiti, penghantaran dan juga service mereka terbaik setakat ini. Kalau banyak yang korang buat dan banyak korang tempah lagi banyak dapat diskaun, termasuk dengan penghantaran PERCUMA (untuk semenanjung Malaysia sahaja). 



Tertakluk kepada terma dan syarat. Jadi tunggu apa lagi sekarang ni nak bagi hadiah atau nak hias rumah dengan cara korang boleh buat di PrintCious.

So, apa lagi jangan lupa terjah Printcious

Buat pilihan cenderahati buat ur' precious!!

Untuk promosi dan keterangan lanjut boleh LIKE dan KLIK di https://www.facebook.com/printcious


No comments :