Monday, April 1, 2019

Minum EASY123 Untuk Cantik Dan sihat Serta Kurussss

Hi Korang, 


Kalau ade citer yang kurus-kurus mesti korang excited kan hehehhe 

Kak lily pun tau pantang dengar, mesti nak cuba. Kalau bagus kak lily jadikan amalan dah kalau tak de effect apa-apa pun tak perlah kita cuba lagi yeahhh… usaha tangga kejayaan. 

wah mesti kene cuba ni kan

Selain daripada bersenam ringan kat rumah ke kat opis ke, kak lily memang perlukan minuman kesihatan sebegini. Bukan apa, selain untuk nampak kurus tetap jugalah kak lily nak jadi kesihatan kan korang ni pun, penting tuh kalau tak sihat camno nak kuruskan hehehhe 

Produk Easy 123 Phytonutrients ni kengkawan kak lily yang rekemenlah, siapo laie kan.


Untuk pengetahuan korang, produk easy123 ni sudah berada di pasaran sejak 10 tahun dahulu lagi. Sudah mempunyai pengguna yang tegar dan ramai yang mencuba terus konsisten mengambil minuman berkhasiat ini. Ramuan utamanya adalah 20 bahan premium termasuklah superfruits yang mampu memberi banyak kelebihan dalam penjagaan kesihatan badan. Antaranya seperti Maqui Beri, Goji Beri, Manggis, Blueberi, Rasberi, Anggur, Strawberi, Lemon, Fiber Epal, Acaccium Gum (Fibregum Tan), Beet Root, Enzim betik, Buah Arhat ‘Luo Han Guo’ dan pelbagai lagi. 

Phytonutrients adalah sebatian bioaktif semulajadi (karotenoid, flavonoid, isoflavon dan lain-lain) yang terdapat dalam buah-buahan dan sayur-sayuran untuk membawa manfaat kesihatan yang besar. 

kyushuk plak kak lily dengar penerangan dari Jeffrey ni hah

Dengan ramuan yang terdapat dalam produk Easy123 ini dapat memainkan 3 fungsi yang utama iaitu:- 

Detoks 

Proses mendetoks bahan yang tidak diperlukan oleh badan sangat penting. Kalau tak membuang memang masalahlah badan kita ni. Yelah kita kan makan macam-macam setiap hari tak kiralah yang elok ke yang sihat ke tak kan. Jadi salah satu peranan Easy123 ini ialah untuk keluarkan bahan yang tidak sepatutnya kekal didalam badan seperti lemak. Ini adalah menerusi ramuan hi-fiber seperti fiber-sol, fiber epal dan fiber oat yang cukup popular sebagai agen detoks. 

Restore (Pemulihan) 

Disebabkan ramuan utama didalam easy123 ini adalah kaya dengan 13 jenis enzim yang mampu memulih dan membekalkan lebih nutrien jadi kita akan lihat sendiri perbezaan selepes pengambilan Easy123. Badan menjadi lebih bertenaga serta rasa lebih ringan. 

Rejuvenate (Keremajaan) 

Selain itu easy123 juga kaya dengan ramuan anti-oksida dan prebiotik. Jadi ianya bebas dari masalah radikal, menyokong perkembangan sel dalam badan yang sihat dan banyak lagi kelebihan. Ini adalah kerana kehebatan 'maqui berry" itu sendiri yang dikatakan antara buahan yang mengandungi zat anti oksida yang sangat tinggi. Buahan 'unik' ini datangnya dari negara Chile mengandungi nilai ORAC 4 hingga 30 lebih tinggi berbanding dengan buahan anti-oksida yang lain. 

Elemen yang terkandung di dalam Easy123 Phytonutrients adalah: 

  • Hi-fibers
  • Enzymes
  • Rich Antioxidants
  • Prebiotics
  • Probiotics

Kalau korang google mesti korang akan paham kelebihan elemen-elemen ini ye 


Marcus ni salah seorang testimoni, seriusly kak lily pun terperanjat tau. Dari saiz chubby terus jadi camtuh hah sekali. Tapi kena bersenam dan jaga pemakanan jugak yer.


Yang kak lily paling suka ialah cara kita nak menikmati minuman sihat Easy123 ni tau. Paling enak jika dapat dinikmati dalam keadaan sejuk-sejuk. Dan jika ingin tambahkan kenikmatannya lagi kita boleh jadikan sebagai ramuan tambahan kepada minuman buahan seperti fruits smoothies, ice blended dan banyak lagi. 

Jeffrey mendemo bagaimana Easy123 berfungsi di dalam badan kita tau

Campuran buah oren, tembikai, longgan dan juga satu sachets Easy123

2 gelas kak lily minum ek, sedap benau

Sedap betul minuman campuran buah-buahan ni, mana taknya gabungan buah oren, tembikai, longgan dan juga satu sachets Easy123. Dikisar semua sekali bersama ais. Ya ampun awesome sungguhlah kan


Dalam satu kotak dibahagikan kepada 2 lagi kotak yang kecil. Satu kotak kecil ini mengandung 10 sachet serbuk minuman easy123. Jadi satu kotak mengandungi 10 + 10 sachet sebenarnya ya!

Terdapat 2 jenis program Easy123 ini sebenarnya, iaitu :-

Pelan Pembersihan Detoks 30 hari - 2 Kotak (10 +10 sachet)
*Colon Cleansing
*Hasten Food digestion
*Improve absorption of nutrient

Untuk 5 sehingga 10 hari pertama. Cara pengambilan 1 sachet pagi dan 1 sachet malam. Dan digalakkan pengambilan selepas makan. Seterusnya untuk 20 hari selepasnya hanya 1 sachet waktu malam selepas makan.

Pelan Visceral Fat Loss 90 hari - 4 Kotak (10 + 10 sachet)
* Visceral fat, belly fat loss
*Colon cleansing, hasten food digestion
*Improve absorption of nutrients, plus high anti-oxidant

Untuk 5 sehingga 10 hari pertama. Cara pengambilan 1 sachet pagi dan 1 sachet malam diambil selepas makan. Untuk 20 hari seterusnya, 1 sachet waktu malam sahaja. Manakala untuk bulan kedua, ketiga dan seterusnya dalam masa seminggu hanya 5 sachet sahaja.

Apa lagi, esoknya selepas sarapan pagi kak lily buatkan minuman Easy123 ni ek

Senang benau lah kan nak buatnya, sini ahkak ko ni tunjukkan


Masukkan Serbuk easy123 didalam gelas/cawan. Tapi kak lily guna shaker je senang sebab pemalas nak kacau-kacau guna sudu.


Tambahkan dengan air sebanyak 150ml. Samada air suam mahupun sejuk. Haruslah kak lily guna air sejuk kan option yang paling senang kat pantry opis ni hah.


Goncanglah sehingga larut, goncanglah ikut suka mana pun kan janji larut

Dah terus minum hah


Sedap bak hang!! Minuman buah-buahan kan so mane datang pahitnya semua sedap dan sejuk je bila sampai ke tekak ni hah.

Meh layan video yang kak lily buat ni Easy123, cara membuatnya:


Sesetengah orang akan cepat je ke tandas selepas 2-3 jam minum, tapi kak lily ok je slow and steady. Perut tak meragam pun hah cuma yang penting kena banyak minum air kosong ye untuk proses yang lagi cepatlah kan. 


Meh dapatkan lebih info mengenai produk dan cara nak dapatkannya di laman web berikut:- 


Atau hubungi di talian: 03-61566115


Mari LIKE dan FOLLOW di media sosial berikut : 


Facebook : 



3 comments :

Shalimar Yusof said...

memang semudah 1 2 3! Sekarang perlu ambil jugak suplimen untuk kesihatan kan

Scha Nazri said...

harap boleh kurus sebelum raya! hehe

ANDAIANNYA said...

wow..macam sedap je..