Wednesday, March 7, 2018

Siti Saleha dilantik Duta Jenama untuk BRAND’S® InnerShine® Prune Essence Terbaru

HI Korang,


Lama tak cerita mengenai BRAND’S® InnerShine® ek!

Eh kak lily kan peminum tegar produk kecantikan ni, alah tak yah bagitau lah dengan korang, malu akak wei sebab taulah korang rahsia kecantikan akak lily sekarang ni. 


BRAND’S® Suntory (Malaysia) Sdn Bhd hari ini memperkenalkan pelakon Malaysia Siti Saleha sebagai duta jenama terbaru bagi BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E. Aktres kacukan Inggeris ini diperkenalkan secara rasmi oleh Kuang Ming Ming, Pengurus Besar BRAND’S® Suntory (Malaysia) Sdn Bhd bersama Danny Hoh, Pengarah Pelanggan bagi Watsons Malaysia. Acara yang diadakan di IOI City Mall ini turut menyaksikan pelancaran pertandingan Pencarian Wajah #InnerShineCantikSemulaJadi, kolaborasi antara BRAND’S® Suntory dan Watsons Malaysia. 


Berkongsi pandangannya di acara itu, Kuang Ming Ming, Pengurus Besar BRAND’S® Suntory (Malaysia) Sdn Bhd berkata, “Mengambil nutrien yang betul dalam jumlah yang mencukupi adalah penting untuk melindungi kulit anda dan menggalakkan kesejahteraan diri. Menerusi rangkaian produk InnerShine, BRAND’S® berhasrat membantu rakyat Malaysia meraih kecantikan semulajadi yang lebih ketara daripada dalam ke luar, terutamanya menerusi formulasi baru BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E yang dilancarkan hari ini. Siti Saleha adalah pilihan tepat sebagai Duta Jenama kami bagi BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E, kerana beliau juga yakin terhadap penjagaan diri agar memperoleh kecantikan semulajadi yang berpunca dari dalam. Untuk mengekalkan kecantikan semulajadi, beliau bukan sahaja mengamalkan rutin penjagaan kulit, malah turut memastikan diet yang dimakan adalah seimbang dan kesihatan fizikal dijaga.” 


Formulasi terbaru BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E mengandungi pati prun dengan tambahan Vitamin E bagi meningkatkan perlindungan kulit terhadap radikal bebas, sekaligus menjadikan kulit lebih sihat dan lebih berseri. Diperbuat dengan bahan semulajadi yang dipilih khas, BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E yang 100% berasaskan buahan adalah produk yang disyorkan agar ditambah kepada rutin kecantikan seseorang, yang biasanya dimulakan dengan membersih dan melembap muka sebelum berakhir dengan melayang bedak atau solekan. Suplemen pemakanan ini kaya dengan gentian daripada prun dan maltodextrin perintang, sejenis gentian boleh larut yang menggalakkan kelancaran sistem pencernaan dan membantu menyingkir toksin tidak diingini daripada tubuh. 

Ming Ming menambah, “Walaupun suplemen ini bertujuan membantu sistem penghadaman anda dan membersihkan tubuh secara dalaman, kesannya akan kelihatan secara luaran dalam 12 hari. Itu sebabnya BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E melengkapi rutin jagaan kulit anda, membantu kulit anda tampak lebih muda dan berseri hari demi hari. Ini mencerminkan apa yang berlaku dalam tubuh anda, yang memerlukan perhatian kita semua.” 


Bersetuju dengan kenyataan ini, Siti Saleha berkata, “Saya amat percaya yang kecantikan bukan sekadar apa yang boleh dilihat pada luaran, tetapi apa yang anda yakini mengenai diri anda. Orang mungkin komen mengenai rambut, penampilan atau fizikal anda, tetapi bila anda selesa dengan diri sendiri, maka anda akan rasa hebat dan yakin terhadap diri anda. Ini ditujukan kepada semua orang, tidak kira usia.” Bintang Malaysia yang disayangi ramai ini, yang mencipta nama dalam industri lakonan tempatan selepas meraih sebilangan anugerah, menambah, “Kulit saya tampak lebih muda dan berasa lebih sihat selepas saya mengambil BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E selama 12 hari, dan walaupun saya hanya menggunakan solekan tipis, seri pada muka saya tampak semulajadi. Saya yakin anda akan meraih kesan diingini apabila diberi sedikit masa, jika anda melengkapkan rejim kecantikan harian dengan nutrien yang betul untuk tubuh seperti nutrien yang terkandung dalam BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E. Seperti disiplin, kadangkala kita berasa sukar mematuhi rutin disarankan, tetapi anda akan meraih ganjarannya kemudian hari.” 


BRAND’S® Suntory (Malaysia) Sdn Bhd bekerjasama dengan Watsons Malaysia, salah satu pendahulu dalam industri runcit kesihatan dan kecantikan Malaysia, dengan wawasan bersama iaitu menawarkan produk yang mampu meningkatkan kesihatan, kecantikan dan kesejahteraan diri kepada rakyat Malaysia. Mewakili Watsons Malaysia, Danny Hoh, Pengarah Pelanggan Watsons Malaysia berkata, “Kami gembira dapat bekerjasama dengan BRAND’S® Suntory bagi menawarkan formulasi baru BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E kepada rakyat Malaysia. Kami mahu orang ramai tampak hebat dan berasa ceria setiap hari, dan melalui penawaran akses kepada produk terbaik yang memberikan manfaat kepada pengguna, kami boleh memainkan peranan dalam membantu setiap rakyat Malaysia ke arah kelihatan dan merasa hebat, secara dalaman dan luaran.” 

Pertandingan Pencarian Wajah #InnerShineCantikSemulaJadi berlangsung dari 1 Mac sehingga 23 April 2018. Ahli kad Watsons yang membeli pek 12 botol atau 24 botol BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E berpeluang memenangi hadiah utama iaitu peluang muncul dalam kempen BRAND’S® InnerShine® akan datang bersama Siti Saleha, selain menerima sebanyak 200,000 mata VIP Watsons. Mereka hanya perlu merakam gambar sendiri yang tampak cantik semulajadi dan muat naik ke Instagram dengan kapsyen gambar yang kreatif, dan pastikan meletak hashtag #InnerShineCantikSemulaJadi pada gambar. Semua kandungan yang dimuat naik perlu dibuka kepada umum supaya BRAND’S® Suntory Malaysia boleh menghubungi pemenang secara terus dan mengumumkan pemenang menerusi Instagram. 

BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E boleh dibeli pada harga runcit RM32 untuk satu pek enam botol dan RM58 untuk pek 12 botol di kesemua rangkaian Watsons seluruh negara, dan rangkaian farmasi dan pasar raya terpilih yang lain. 

Untuk maklumat lanjut mengenai BRAND’S® InnerShine® Prune Essence dengan Vitamin E dan produk BRAND’S® yang lain di Malaysia, sila layari laman 

Facebook BRAND’S® InnerShine® di 

atau
Laman web BRAND’S® di 


So apa tunggu lagi, sesiapa yang belum cuba atau masih tercari-cari supplemen untuk kesihatan korang why not cuba BRAND’S® InnerShine® Prune Essence ni ek












Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

No comments :