Sunday, December 24, 2017

Tonic Dan Serum Dari HAIR MAX+ MALAYSIA

Hi Korang,

Memanglah siapa yang tak suka dengan rambut yang lebat cantic kan!!!

Eh asset kita tuh, bayangkan kalau muka cantik tapi rambut dah nampak kulit kepala sebab nipis errmm terus tak cun la kan hehhehe


Kalau korang nakkan rambut kekal sihat dan lebat dengan Tonic Dan Serum Dari HAIR MAX+ MALAYSIA. 

Ada kawan kak lily duk perkenalkan dengan produk rambut iaitu tonic dan serum dari Hair Max+. Dengan adanya tonic dan serum ini boleh merawat masalah rambut seperti rambut gugur, kurang rambut, rambut reput dan lain-lain lagi. Untuk pengetahuan semua, Hair Max+ Malaysia telah diasaskan oleh Dato Foo Mei Yen dan Sean Phan pada Disember 2016. Mereka memulakan perniagaan dengan mengeluarkan produk penjagaan rambut yang mudah guna dan berkesan pada harga yang berpatutan. Hair Max+ Malaysia ini telah berkembang di serata salon dan hasilnya yang sangat luar biasa daripada pelanggan. 

Di antara produk keluaran Hair Max+ yang lain adalah :-
  • Hair Max+ Hair Growth Tonic (Strong Formula)
  • Hair Max+ Hair Growth Tonic (Medium Formula)
  • Hair Max+ Anti Hair Fall Serum
  • Hair Max+ Anti Hairfall Shampoo
  • Hair Max+ Anti Hairfall Conditioner

Untuk kali ni, kak lily dapat cuba produk Hair Max+ Hair Growth Tonic (Strong Formula) dan Hair Max+ Anti Hair Fall Serum.


Hair Max+ Anti Hair Fall Serum adalah formula yang unik dengan campuran bahan semualajadi yang terbukti dapat membantu rambut kelihatan lebih panjang, tebal dan lebat. Serum ini mudah digunakan dan berfungsi untuk : 

  • § mengurangkan rambut luruh sehingga 90%

  • § blok hormon DHT pada kawasan kulit kepala

  • § mengaktifkan semula folikel rambut yang tidak aktif
  • § mempercepatkan pertumbuhan rambut
  • § melembutkan folikel rambut
  • § menguatkan akar rambut
  • § sangat sesuai bagi rambut nipis dan botak
Antara bahan utama dalam Hair Max+ Anti Hair Fall Serum seperti minyak gooseberry liar, minyak kelapa, minyak pati lavender dan 3 bahan semulajadi yang lain. Cara penggunaan sangat mudah hanya sapu setiap hari tapi dalam kuantiti sedikit. Hanya dalam 1 atau 2 picit sahaja sudah cukup untuk sapu pada bahagian kulit kepala kerana serum ini sangat berminyak. Urut perlahan-lahan pada bahagian kulit kepala hingga serap ke bahagian kulit.

Tempoh keputusan antara 1 hingga 2 minggu dan bergantung kepada rambut seseorang yang menggunakan serum ini. Kandungan Hair Max+ Anti Hair Fall Serum ini mengandungi 30 ml dan harga hanya RM85.00.

Bagi kak lily

Hair Max+ Anti Hair Fall Serum, agak berminyak sedikit dan ada bau-bauan campuran lavender dan minyak kelapa. Kak lily baru pakai 2-3 kali dan ternyata dah boleh nampak anak-anak rambut baru tumbuh.


Bagi Hair Max+ Hair Growth Tonic (Strong Formula) ni pula, ianya membantu pertumbuhan semula rambut dan sangat sesuai untuk rambut yang nipis dan botak. Tonik ini dengan formula yang sangat kuat untuk membantu mengaktifkan semula folikel rambut yang tidak aktif. Diperbuat daripada ramuan semulajadi yang terbaik. 

Cara nak guna tonik ini senang je.. Hanya sembur di permukaan kepala apabila kita mahu. Selalunya boleh digunakan lepas mandi. Nak lagi segar, simpan dalam peti sejuk then bila nak guna baru keluarkan. Tempoh keputusan dalam 2 hingga 3 minggu penggunaan yang konsisten. 

Kandungan Hair Max+ Hair Growth Tonic (Strong Formula) ini mengandungi 150 ml dan harganya hanya RM115.00.

Bagi kak lily

Dah nama pun tonik kan, so haruslah baunya kuat sedikit tapi itu tak menghalang kak lily nak sembur kat kepala sebab ianya sejuk dan segar je tau bila di sembur. Maklumlah dah simpan dalam peti sejuk kan.

Ini adalah gambar-gambar testimoni yang telah berjaya menggunakan produk Hair Max+ ini.



Bagi yang ingin dapatkan produk Hair Max+ ini boleh dibeli secara berasingan atau secara combo Hair Max+ Anti Hair Fall Serum & Hair Max+ Hair Growth Tonic (Strong Formula) dengan harga RM200.00 serta penghantaran percuma.

Korang yang dapatkan produk HAIRMAX ni dengan harga murah boleh gunakan diskaun code, just bagi code 'ciklilyputih10' tau tapi korang kena dapatkan di HairMAX+ Seremban FB page atau pun whatsapp di 012-3649931


Untuk maklumat lanjut dan pembelian Hair Max+ boleh hubungi :-




Telefon : 012-364 9931

No comments :