Thursday, December 1, 2016

Mencari Cinta Sejati Dengan LOVESTRUCK®

Hi Korang,

Payah jugak nak cakap bab cinta ni ek.

credit : www.google.com

Especially yang sedang sibuk mencari cinta ni, apa ingat cinta boleh beli kat pasar malam ke ? 3 ikat RM10 kan. Ini soal hati dan perasaan tau, mana boleh buat memain.

Nak-nak lagi mereka yang dah mula berumur, yelah yang dah lebih 35 tahun ke atas tu kan, kalau lelaki boleh tahan lagi saham still laku tapi kalau perempuan cam ne. Takkan perigi mencari timba kan tak manis tuh. 

Dek kerana tak tahan nak dengar sindiran sedara mara, so ikut jelah pilihan mak bapak or minta kengkawan rekemen kan. Bukan pilihan mak bapak tuh tak elok tapi dengan background tak clear, duduknye mane, kejenya mane dan memacam lagi lah. 

Kalau aku mulalah cuak je kan...


Ermm online dating ?

Wow ini drastik giler ni, yelah sememangnya trend terkini. Dulu bila kita cakap kenal kat internet semua orang cam pandang atas bawah je but not now ye.

Sebab apa?

Disebabkan sekarang ni kita terlampau sibuk siang malam bekerja sehingga tak de masa nak mencari yang satu kan so inilah alternatif terbaik,, lagi pulak menda ni dah jadi cam common ways untuk mencari pasangan. 

Banyak giler website yang membolehkan korang mencari pasangan idaman hati tapi are they trustworthy? Hehhhehee biasalah sesiapa pun boleh menyamar kan.

Jadi memperkenalkan

LOVESTRUCK® ❤❤❤

Ianya merupakan satu website online dating yang terkemuka di UK dan kini ianya tiba di Malaysia. Aplikasi Lovestruck® ini merupakan website online dating yang memenangi pelbagai anugerah, berasal dari UK yang direka khusus untuk para professional yang single sibuk mencari hubungan yang serius.

So apa yang unik dengan Lovestruck.Com ni ek?

Yang paling penting dan terutama sekali adalah maklumat dan informasi diri ye. Kesemuanya tulen dan manusia yang membuatnya bukannya robot. So tak de sebab yang akan membuatkan korang ragu-ragu bila mendaftar di sini. Semuanya jelas seperti lelaki atau wanita, lokasi, umur dan memacam lagi. 


Yang keduanya, Lovestruck.Com ini merupakan perintis didalam melaksanakan idea profil pengesahan. 

Sebagai ahli, kita dikehendaki untuk menyertaikan akaun social meda kita seperti LinkedIn, Twitter dan Facebook hanya kepada team Lovestruck® , jadi mereka dapat membuatn penyelidikan tentang ketulenan status korang. Jangan bimbang kan segala butir peribadi termasuk akaun social media kita hanya team Lovestruck® yang tahu 100% privacy. Yang mana ada blue tick tuh kat social media korang tuh dah confirm-confirm sangat tinggi chancesnya untuk dapatkan pasangan.

Di dalam dunia di alam baru ni, kita tidak boleh menolak kehebatan teknologi terkini yang Lovestruck® sediakan ni. Apa yang berlaku ialah ‘search engine’ yang mengkaji personaliti korang melalui informasi yang diberikan. 

Berdasarkan segala informasi ini Lovestruck.Com akan cuba untuk memadankan pasangan yang bersesuaian dengan korang. So kalau korang masukkan maklumat yang salah dan tidak benar berkemungkinan besar korang akan mendapat pasangan yang tidak sesuai dengan perwatakan korang. 

Tapi siapa tahu kan..


Dengan adanya Lovestruck® ini aku rasa memang sangat membantu mereka-mereka yang sunyi dan senantiasa mencari jodoh yang bersesuaian. 

Ingat, jodoh tidak datang bergitu saje ye, kita kena berusaha untuk mencarinya.

Apa tunggu lagi, mari register di Lovestruck.Com secara percuma dan mulakan kisah cinta korang!

4 comments :

Hanim said...

mujur kita dah kawen kan kak. Kalau tak, malu-malu kucing juga nak online dating macam ni hehe

el said...

wahhh tmpt mencari jodoh lah ni ek...senang gitu

aliem said...

Cinta memang selalu membuat kita senang... cinta jangan kau buat sembarangan...

Suria Amanda said...

Cinta tu subjective kan...hehehe...sib baik dah jumpa cik abe..kalau tak..sure dah join website ni ha...