Wednesday, September 23, 2015

MEADOW Gold Ice Cream Penghilang Stress

Hi Korang,


Manisan memang sangat tempting bila kita tengah moody kan.


Yelah menda-menda macam ni memang syiok di makan time jiwa tengah kacau kan, kira macam penghilang stress gituh kan. hehheheheh

Ni aku nak memperkenalkan ais krim keluaran Meadow Gold yang terbaru di pasaran ni kan. Sedap oooo


Koleksi Mewah terdiri daripada empat perisa lazat iaitu Bold Chocolate Decadence, Delectable Caramel Pecan, Heavenly Macadamia dan Lush Red Velvet. Slogan Meadow Gold adalah “Make Pleasure A Habit” bermakna Jadikan kenikmatan ais krim sebagai suatu tabiat.


Meadow Gold Bold Chocolate Decadence

Bersedia untuk menghayati kelazatan aiskrim coklat susu dengan fudge coklat dan juga ketulan coklat. Keenakan yang sukar ditolak dengan coklat yang banyak. Bold Chocolate Decadence adalah sensasi coklat mewah yang menantikan anda untuk menikmatinya! 


Meadow Gold Delectable Caramel Pecan 

Nikmati keenakan kacang pecan dan alunan karamel di dalam aiskrim vanila susu yang mewah. Dengan tekstur tersendiri yang lembut dan manis, Delectable Caramel Pecan akan membuktikan ia sukar ditolak oleh mereka yang gemarkan sesuatu yang manis.


Meadow Gold Heavenly Macadamia 

Inginkan pemanis mulut yang enak selepas makan malam? Nikmatilah perisa Heavenly Macadamia, aiskrim vanila klasik yang dipertingkatkan. Diperbuat daripada krim susu segar dan dicampur dengan kacang macadamia panggang, teksturnya yang lembut dan rangup pada masa yang sama, menjadikannya seperti perisa dari langit! 


Meadow Gold Lush Red Velvet 

Disaluti dengan aiskrim coklat baldu merah dan marshmallow, Lush Red Velvet merupakan inspirasi daripada pemanis mulut yang popular dan dijanjikan dapat memuaskan keinginan anda untuk pemanis mulut. 



Koleksi Mewah Meadow Gold terbaru ini boleh didapati di pasaraya-pasaraya utama di Semenanjung Malaysia. Setiap tab premium 750ml dipasarkan pada harga RM21.90 (termasuk 6% GST). 


Untuk maklumat lanjut tentang Meadow Gold, sila layari www.meadowgold.my

2 comments :

Hanim said...

rinduuuu kak lily! nangisss tengok eksrem red velvet tu .... nak satu bekas pleaseeee hehe

I am LZ said...

AsSalam Cik Lily Putih,

Nape mengancam sangat aiskrim2 tu semua.. teliuq tau..
Harus cari lepas keja nanti.. ;-)