Tuesday, September 22, 2015

Krim Jerawat Datang Bulan By Hajah Ramlah… Oh Yesss!

Hi Korang,



Nampak kan gambar yang aku pos dalam entry sebelum ni.


Ramai yang sibuk duk tanye seriously nama krim tu betul ke? La haruslah betul lah. Very straight forward name, Krim Jerawat Datang Bulan.

Memang betul pun kan, bila time period ni segala hormone badan tak stabil so mulalah badan jadi tak tentu arah, jerawat keluar merata dengan senggugut lagi bagai kan.


Aku rasa Krim Jerawat Datang Bulan ni merupakan produk unik, lain dari yang lain. Satu produk yang khas diformulasikan untuk pantas menghilangkan jerawat ketika wanita datang bulan. Sangat sesuai untuk wanita yang sentiasa tumbuh jerawat, biasanya ketika 8 hari sebelum datang bulan, terutama di dahi dan dagu. Bila dipakai pada jerawat, mula-mula ia akan rasa sedikit menyengat tapi ia akan hilang bila ia dah mula kering. Selalu kes-kes cam ni, anak-anak dara yang sedang meningkat remaja yang duk sibuk jerawat.


Gerek kan packagingnye, sangat-sangat klassik. Sesuai dengan namanya. Comey nau Hajah Ramlah ni ek.


Bahan utama adalah Kapur dan Pati Kulit Kayu Willow Putih. 100% tiada bahan kimia merbahaya. So janganlah duk was-was pulak.

Macam aku, rasa geram je bila jerawat keluar kan, nak picit-picit je tapi tak elok untuk kulit muka plak kan, kang bertanda pulak. So don’t worry krim jerawat datang bulan ni boleh pakai juga pada kesan gelap pada bekas jerawat lama.

Cara nak pakai krim jerawat datang bulan ni.

Ermm senang je.. letak hanya pada jerawat, bukan pada seluruh wajah. Letak selepas Isyak dan biarkan hingga Subuh. Lepas tu boleh basuh wajah dengan air seperti biasa. Krim ni unik, tekstur macam krim biasa, tapi bila diletak pada kulit, ia akan mengeras seperti bedak sejuk. Korang tengoklah muka aku yang dah ditepek tu ek dengan sekejapan mengeras.

tepek jangan tak tepek ek

Eh Jangan risau, walaupun difokuskan untuk jerawat ketika datang bulan, boleh juga dipakai bila-bila masa. Juga boleh dipakai oleh lelaki.

Ini pesanan daripada Hajah Ramlah ye...
Krim Jerawat Datang Bulan ni memang kecil saja bekas dia, 10g saja. Tapi jangan tertipu dengan size, macam orang kata, kecil-kecil cili padi. Ia kecil tapi bahan dalamnya adalah berkualiti premium. Formulasi antara yang terbaik di pasaran. Dan bahan yang kami letak, high in concentration. Kami tak letak bahan yang tiada manfaat. Kami lebih nak fokuskan kualiti dari kuantiti. 

Dengan izin Allah swt, krim ini akan memberikan kesan yang luar biasa pada penggunanya. 

tengoklah dia pun sibuk gak nak tepek kan

Kalau korang duk nak berjimat dan pakai hanya ketika datang bulan, boleh bertahan sehingga 2 bulan. But not for me, laki aku Mr Big ni duk sibuk nak tenyeh gak. Yelah dia pun nak kulit bersih la barulah metroseksual katanyeeeee


Eleh interested la tu kan, korang boleh layari






1 comment :

Wak Lat said...

kat label tu typo ke ape? hehe, 'dating bulan'., ;p