Friday, September 6, 2013

EPHYRA, Minuman Kesihatan Kolagen Terkini

Hi Korang,

Lately ni aku makin suka plak mencuba produk minuman kesihatan ni. Bukan apa, senang nak hadam daripada makan ubat pahit.


Aku memang teringin nak cuba EPHYRA, dengar citer daripada orang-orang kat sekeliling aku ni kata bagus, ada perubahan dan memacam lagi.


Meh amik tau sket, apakah itu EPHYRA?

Ephyra ialah sejenis minuman antioksida berasaskan kolagen dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, (L-Glutathione, Astaxanthin, Acai Berri, Acerolla Ceri, Marigold Flower Extract, Acacia Gum, Superberi dan Serbuk Tomato)yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.


Nampak tak permainannya kat situ.

Di antara khasiat utama EPHRA adalah


Energy booster ~ Ramai yg beritahu, lepas minum EPHYRA kurang sangat2 rasa penat. Siapa yang mudah lesu mmg nampak kesan sbb balik kerja boleh terus bersilat kat dapur. 
Rambut kurang gugur.~ Kuatkan akar rambut, malah rambut baru banyak tumbuh. Mmg betul pun sebab collagen kan stimulate hair growth.
Sistem pembuangan jadi lawas.~ bantu utk kawal berat badan. Ramai pengguna yang turun berat badan selepas minum EPHYRA
Kuku jadi cantik dan bersinar. ~rawat masalah kuku mudah patah
Cracked heel berkurang.~ tiada lagi masalah tumit merekah & kering
Lingkaran hitam bawah mata berkurang. ~ lebih sekata tona kulit
Mengurangkan sakit radang & sendi lutut ~ Ramai yang sakit lutut minum EPHYRA dalam sebulan mmg dah Nampak kesan, utk golongan tua, dah boleh berjalan laju & tunaikan solat dgn mudah

Ini yang utama lah, more kepada kesihatan kulit. Baik luaran mahupun dalaman.


Bahan-bahan yang terkandung di dalam minuman kolagen EPHYRA ni
Memang berlambak produk kolagen di luar sana, tapi EPHYRA semakin mendapat tempat di hati ribuan pengguna setianya. Kenapa EPHYRA lain dari yang lain? jom kita kaji sket.

Apa beza EPHYRA dengan collagen lain?:
·      EPHYRA menggunakan kolagen ikan laut dalam jenis "white fish" yang hidup di laut dalam. Sebab ikan dekat perairan laut dalam ni bebas pencemaran.  
(Bukan sebarangan ikan yang mudah didapati di pasar seperti ikan tilapia, ikan keli tauuuu…)
·      EPHYRA menggunakan kolagen yg terhidrolisis. Kolagen terhidrolisis tu terdiri daripada pecahan asid amino yg kecik, yang mudah diserap oleh badan. 

Kolagen dalam Ephyra mudah diserap - part ni yang paling penting. Tau tak kenapa ramai amik collagen tapi lambat nampak kesan? Sebab berat molekul collagen yg tinggi, so badan susah nak serap. Berat molekul collagen sesuatu brand tu diukur dalam unit DALTON (Da). It's not about how many mg collagen content, tapi how small the protein is. Semakin cepat diserap, semakin cepatlah nampak kesan kat badan.Fakta penting : Berat molekul collagen Ephyra = kurang dari 1500Dalton




Size collagen EPHYRA = kurang dari 1500Dalton, sangat mudah diserap oleh badan. Sebab tu dgn minum EPHYRA kita dah boleh nampak kesan seawal 7 hari. Most collagen di pasaran sekarang 3-4 kotak pengambilan baru nampak kesan.
·      Kandungan kolagen EPHYRA cukup untuk keperluan badan. Badan manusia tidak memerlukan kuantiti collagen yang banyak sekali ambil tapi amount yang sedikit tp berterusan.Hati-hati ya kawan-kawan, Lebihan kolagen yang diambil boleh membebankan buah pinggang! Akibatnya, boleh buat kegagalan buah pinggang!

EPHYRA terbukti berkesan seawal 7 – 14 hari! Best tuh. Meh tengok kat video yang aku attach ni ni.




Rasa EPHYRA paling sedap di pasaran, diakui ribuan pengguna EPHYRA



Baru-baru ni artis Memey Suhaiza pun dah mula mencuba produk EPYHRA ni, not bad gak katanya. Nampak perubahan lah.

Lebih teruja bila baca testimonial oleh Memey Suhaiza  (Selebriti/Pelakon) di Facebook Oceanlife2u yang berpuas hati dengan hasilnya.



Setelah mengambil ephyra, kulit Memey beliau lebih anjal, lembab halus dan tona kulit menjadi sekata serta melicin, mencerah dan menegangkan kulit (anti penuaan).  Memey dah habis menggunakan ephyra sebanyak 2 kotak dan sekarang ni nak masuk kotak ke 3.  Memey juga berbesar hati untuk berkongsi pengalaman beliau kat  Instagram dia @memeysuhaiza

EPHYRA terbukti halal oleh JAKIM dan selamat oleh KKM, Banyak lambakan produk di luar sana claim kata selamat & halal, tapi mengejutkan bila check mmg takde berdaftar dgn KKM & Jakim. Penting sangat sebab bila ada KKM & Halal, terbukti produk selamat dan tidak membahayakan kesihatan.



Aku?

Haruslah mencuba jugak. Baru je 2 hari aku minum ni sebelum sarapan. Sedaplah wei, rasa cam ala-ala citrus sket.


Untuk maklumat lanjut, boleh layari
1)website official - www.oceanlife2u.com
3)instagram- ephyra2u
Untuk info @ pembelian boleh email kami di info@oceanlife2u.com atau hubungi HQ 0341417889 atau sms 019 3999 238



Untuk pembelian EPHYRA, sekarang ada harga promosi Hari Raya, dulu RM228 sekarang RM197 sekotak ( mengandungi 30 sachets – 15 gram setiap sachet utk sebulan)



Ada promosi khas utk pembaca www.ciklilyputih.com iaitu 2 kotak pada harga rm380 – email pada kami dgn tajuk blog utk dapatkan harga promosi 2 kotak beserta FREE GIFT (spt gambar di atas)

Kira best kan, jomlah kita cuba ek



5 comments :

hazman aka species1980 said...

Happy bezday to u beb.... nampak umur lewat 20an je laa...dasat gak kesan tu

izza ephyra said...

Salam,

being an authorised EPHYRA dealer, im so excited to share with you the product that has giving wonders to most of the ladies out there.

FYI, im selling EPHYRA at a very good deal! (below market price for sure!)

let me know if you are interested :)

spread the love!

Izza (EPHYRA Authorised Dealer)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak lily! rasa cam citrus! wahhh boleh tahan famous produk ni :)

Mia Liana said...

mia pun sama juga.... dah nak hampir sebulan guna ni..

Ummi Hanie said...

salam sis,

sy pun baru dlm 3 minggu je ambil... kesan rekahan tumit sudah hilang !