Tuesday, June 4, 2024

Nestlé Malaysia Membawa Kegembiraan kepada Kumpulan Pertama Pemenang Mingguan Kempen 'Gaji Seumur Hidup’

Hi Korang,

Impian kini menjadi kenyataan bagi rakyat Malaysia yang menyertai kempen Peraduan Nestlé Gaji Seumur Hidup. Nestlé Malaysia telah mengumumkan senarai pertama pemenang mingguan diiringi hadiah wang tunai berjumlah RM3,500 untuk setiap pemenang. Seperti peserta-peserta lain yang turut serta dalam kempen tersebut, mereka juga berpeluang untuk menjadi salah seorang daripada sebelas finalis yang akan mara ke Pusingan Akhir, di mana dua daripada mereka akan memperoleh gaji bulanan RM3,500 untuk seumur hidup, dan sembilan lagi finalis akan mendapat gaji RM3,500 sebulan selama setahun.


Kempen ini berlangsung sehingga 30 Jun 2024, di mana pengguna hanya perlu menghantar bukti pembelian produk Nestlé dengan jumlah minimum RM20. Peluang untuk memenangi pelbagai hadiah harian dan mingguan, serta kemungkinan untuk menyertai acara Pusingan Akhir, akan menjadi lebih tinggi dengan lebih banyak penyertaan. Di samping merealisasikan impian para pemenang bertuah, menerusi kempen ini, Nestlé akan turut bekerjasama dengan 17 badan amal yang akan mengambil bahagian dalam acara Pusingan Akhir bersama para peserta, seperti pada edisi pertama 2020.

Berkongsi reaksi yang menyentuh hati dan keseronokan dari kumpulan pertama pemenang mingguan:

Petikan daripada pemenang-pemenang mingguan:


Sri Etty Wachjuningsih, suri rumah berusia 55 tahun dari Sandakan, Sabah, berkongsi, “Saya tidak pernah menjangka untuk menjadi pemenang peraduan ini. Pada mulanya, saya hanya mencuba nasib selepas diberi galakan oleh seorang pekerja di pasaraya yang berkata, 'Kakak, cubalah, mana tahu kali ini kamu menang.' Saya membeli produk yang biasa saya gunakan seperti MILO, MAGGI Kari, dan NESTUM. Tetapi, kali ini saya membeli MILO lebih daripada kebiasaannya untuk diberikan sebagai hadiah. Saya sangat bersyukur apabila menerima berita bahawa saya adalah salah seorang pemenang mingguan, walaupun ia masih terasa seperti mimpi. Pengalaman ini membuktikan bahawa tidak rugi kalau kita mencuba.”


Siti Nurul Aida Binti Mohd Sapawi, pemilik perniagaan kecil dari Terengganu, 32 tahun, berkongsi, “Saya sangat teruja dan gembira untuk menyertai peraduan ini. Saya menghantar banyak penyertaan, hasil daripada pembelian produk seperti NESCAFÉ, MILO, NESTUM, KOKO KRUNCH dan Bijirin Sarapan Nestlé yang lain. Rangkaian produk yang luas dan lazat telah mendorong saya untuk menyertai peraduan ini. Saya amat terkejut apabila mendapat tahu saya adalah salah seorang pemenang 'Gaji Seumur Hidup’ dan bersyukur dengan hadiah yang diberikan oleh Nestlé. Saya akan menyimpan hadiah wang ini di dalam tabung simpanan keluarga kami. Sebagai penjual minuman di gerai pasar malam, hadiah wang ini amat bermakna bagi saya dan akan membantu saya menyara keluarga.”


Cheok Shu En, seorang pekerja pejabat berusia 29 tahun dari Pulau Pinang, berkongsi, “Sejak dahulu lagi, saya adalah peminat setia Nestlé dan telah membeli produk mereka serta menyertai peraduan-peraduan yang dianjurkan. Apabila 'Gaji Seumur Hidup' kembali tahun ini, saya berhasrat untuk mencuba nasib. Berbekalkan harapan untuk memenangi hadiah yang ditawarkan, saya telah menghantar satu penyertaan dengan pembelian dua produk MILO. Sewaktu dimaklumkan sebagai pemenang, saya hampir menyangka ianya adalah satu penipuan sehingga terpaksa mengesahkan sendiri dengan penganjur! Saya sangat gembira kerana ini adalah kali pertama saya memenangi peraduan Nestlé, dan hadiah itu adalah jumlah yang besar bagi saya.”


Kempen Peraduan Nestlé Gaji Seumur Hidup 2024 berlangsung sehingga 30 Jun 2024 dan Nestlé Malaysia telah memperuntukkan sejumlah RM4 juta untuk hadiah-hadiah menarik. 

Untuk butiran lanjut, sila layari www.dearnestle.com.my/gaji-seumur-hidup-2024.


No comments :