Saturday, August 20, 2022

Terokai lebih lanjut di Astro Experience Store baharu

Hi Korang,

Astro telah melancarkan Astro Experience Store baharu pada hari ini di Pulau Pinang untuk memberikan pengalaman yang menarik dan unik di kalangan pelanggan Astro. Warga Pulau Pinang boleh melihat pelbagai produk dan perkhidmatan terkini daripada Astro di kedai tersebut.



Kumpulan COO dan CEO TV, Astro, Euan Smith berkata “Kami teruja untuk membuka Astro Experience Store yang pertama di Pulau Pinang. Kedai baharu kami ini adalah cara yang terbaik untuk kami pamerkan produk, perkhidmatan dan kelebihan yang menakjubkan untuk pelanggan baharu dan yang sedia ada. Kami berbesar hati kerana dapat menyediakan ruang fizikal ini di mana ramai orang boleh menemui dan mengalami ciri-ciri dan faedah produk dan perkhidmatan terkini kami dengan sepenuhnya, memberikan mereka pengalaman secara langsung di kedai sambil memberi mereka gambaran tentang kandungan-kandungan terbaik yang mereka boleh menikmati dengan Astro.”

Di Astro Experience Store, para pelanggan boleh menemui kandungan-kandungan terhebat dan terkini Astro yang ditawarkan di Ultra Box termasuk siri prekuel yang dinantik-nantikan, Game of Thrones “House Of The Dragon” menerusi Astro On Demand dan HBO GO, sukan bersiaran secara langsung seperti Musim Liga Perdana Inggeris 2022/23 dan animasi kanak-kanak Didi & Friends di Astro, K-drama Doctor Lawyer di Disney+ Hotstar serta siri popular Netflix, Money Heist: Korea – Joint Economic Area. Sewaktu berada di kedai Astro, para pelanggan boleh mencuba kesemua ciri-ciri Ultra Box termasuk 4K UHD, mengetahui nilai pek TV terbaik dan cara-cara untuk menikmati hiburan secara on the go dengan aplikasi Astro GO.

Astro Experience Store terletak di tingkat dua Queensbay Mall. Peminat-peminat Games of Thrones (HBO) boleh mendapatkan set barangan eksklusif House of The Dragon dan berpeluang untuk memenangi edisi terhad kerusi gaming House Of The Dragon X SecretLab apabila mereka mendaftar atau menaik taraf ke Pek Astro Movies, Premium 1, 3 dan Platinum. Pelanggan Astro juga boleh menunjukkan aplikasi My Astro mereka dan memenangi hadiah eksklusif di kedai.

Selain itu, para pelanggan boleh mendapatkan maklumat tentang produk-produk Astro seperti promosi Astro Fibre, perkhidmatan, naik taraf pek atau Astro Box dan sebagainya. Kempen-kempen lain yang masih ditawarkan termasuk:

· Kempen WiFi Lagi Kencang yang menawarkan peluang kepada para pelanggan untuk menikmati tahap kelajuan yang lebih laju selama 6 bulan apabila mereka melanggan pelan Astro Fibre pilihan mereka tersendiri dan pelan Astro Fibre Bundle sehingga 30 September 2022.

· Promosi RM99.99/bulan* untuk pelanggan baharu untuk membantu mereka berjimat lebih banyak setiap bulan dengan Pek Astro Premium 1, 2, 3 dan Entertainment Plus selama 6 bulan.

Untuk maklumat lanjut tentang produk dan perkhidmatan Astro, layari www.astro.com.my.

*Tawaran Astro Premium 1, 2, 3 dan Entertainment Plus RM99.99/bulan untuk 6 bulan hanya tertakluk kepada pelanggan baharu dengan kontrak 24 bulan sahaja.

No comments :