Saturday, January 1, 2022

SELAMAT TAHUN BARU 2022

Hi Korang,

Selamat Tahun Baru 2022 untuk korang di luar sana.


Sepanjang tahun 2021 ni, macam-macam perkara yang berlaku dalam hidup kak lily nieh. Suka, duka, gembira, marah, hampa, merajuk, kecik hati, malu dan macam-macam lagi.

But i face it with my big heart!!

Walau apa yang terjadi kita tetap kena hadapi dengan kewarasan fikiran dan akal yang telah di berikan.

Kak lily rasa korang pun macam tuh jugak kan???

So di tahun baru 2022 ini, kak lily dah tak harapkan apa-apa pun lagi kecuali kak lily nak lebih tenang dan sabar dalam apa jua yang di lakukan. Perbanyakkan buat kebaikan kepada orang-orang di sekeliling kita.

Dan yang penting lebih rajin menulis di blog lagi hehehehehehe



No comments :