Wednesday, August 11, 2021

SERENE BEAUTE Whitening Set Untuk Dapatkan Kulit Cantik Berseri

Hi Korang,

Walaupun kita berada di rumah, namun kebersihan dan kecantikan harus di utamakan jugak.

Takkan nak lepas mandi, terus buat jer bekerja kan. Tetap kena jaga kesihatan kulit, even tak keluar rumah pun, sekurang-kurangkan seoles krim muka perlu di calit jugak agar kulit muka senantiasa sihat dan bersih dan yang penting sekali cantik..

Tak gitueww

Kak lily diperkenalkan dengan Serene Beaute, iaitu salah satu jenama tempatan penjagaan kulit yang baru dilancarkan tahun ini. Produk penjagaan kulit ini adalah produk sulung Puan Lydia Rosli yang amat membanggakan kerana harga produknya yang berpatutan namun berkesan dengan jaminan pulangan wang 100% jika korang tidak melihat hasilnya. Yeszaa!!! Jaminan wang dikembalikan, bayaran balik sepenuhnya sekiranya dikembalikan dalam masa 7 hari.

Seriously macam tak percaya plak kan.

Memperkenalkan 

Serene Beauty Whitening Set

Gabungan ramuan pencerah kulit yang bertindak secara mendalam di setiap peringkat proses penghasilan melanin tanpa menjejaskan pelindung kulit, walaupun untuk kulit sensitif. Antioksidan yang lembut tapi berkesan mengawal pemindahan melanin ke permukaan kulit, supaya tona kulit lebih sekata dan cerah sempurna. Serene Beauty Whitening Set mengandungi sabun muka, vitamin serum, krim siang, krim malam dan juga krim aloe vera.


Di antara kelebihan menggunakan produk Serene Beaute Whitening Set ini adalah :

1. Mencerahkan kulit secara semulajadi

2. Mengecutkan dan menghilangkan jerawat

3. Merawat tona kulit tidak sekata

4. Mengecilkan pori-pori dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru

5. Memperbaiki peredaran darah dan menaikkan seri kulit wajah


Serene Facial Soap


Diformulasikan dengan ekstrak delima dan mempunyai aroma yang sangat wangi dan halus. Ia dengan lembut menghilangkan kotoran seperti jerawat, blackhead dan whitehead tanpa mengeringkan kulit secara berlebihan. Boleh di gunakan untuk kesemua jenis kulit.

Serene Vitamin Serum


Setelah membersihkan, masukkan sedikit Vitamin Serum ke telapak tangan korang, gosokkan dengan lembut dan sapukan dengan menepuk wajah dan leher. Vitamin Serum dikemas dengan Vitamin C dan antioksidan membantu menguatkan penghalang kulit, meningkatkan kolagen sambil memerangi garis-garis halus untuk kulit yang berseri dan berkhasiat. Ia mempunyai tekstur ringan, menyerap dengan cepat dan berfungsi dengan baik di bawah solek. Simpan baki serum untuk rutin malam.

Pantas memudarkan parut jerawat dan jeragat, membantu menganjalkan kulit dan melembutkan kulit.

Serene Daily Cream


Untuk rutin pagi, Krim Harian SPF30 berwarna cerah memberikan kelembapan tahan lama dengan kemasan semula jadi. Ia mengandungi ekstrak buah untuk mengembalikan keseimbangan pH kulit serta Vitamin C dan B3 untuk melindungi kulit dari radikal bebas.

Serene Nightly Cream


Sementara itu, krim malam yang kaya dan berkhasiat yang disertakan dengan kunyit dan wortel membantu mengurangkan parut jerawat dan pigmentasi. Mencerahkan tona wajah, parut dan jeragat tanpa pengelupasan

Serene Aloe Vera Cream


sapukan lapisan Serene Aloe Vera yang nipis untuk menenangkan dan menyuburkan kulit secara serentak.

Setelah kak lily menggunakan selama 2-3 hari ni, rasanya sudah boleh nampak sedikit demi sedikit kesan perubahan terhadap kulit muka kak lily. Rasanya lagi lama di gunakan mesti kulit lagi bersih dan berseri.

Serene Beauty Whitening Set berharga RM120 setiap kotak termasuk sabun muka, vitamin serum, krim harian, krim malam dan lidah buaya yang tenang.


Oh ya ada 2 lagi produk dari Serene Beaute yang kak lily nak kongsikan kepada korang jugak tau iaitu Set Whitening Hand and Body Lotion - Set Putih Ajaib 2 in 1 dan Lentiklah Mascara.

Set Whitening Hand and Body Lotion - Set Putih Ajaib 2 in 1

Set ini mengandungi extra whitening booster iaitu Vitamin A, C, E, susu, ekstrak glutathione, collagen, fine mineral, glycerin dan protein yogurt.


Kelebihannya:-

Mencerahkan kulit uang gelap dan sunburn

Menguragkan bekas stretchmarks

Memutihakan seluruh tubuh

Masalah celah kangkang hitam

Masalah ketiak dan persekitaran ketiak hitam

Masalah tumit kasar

Masalah hitam di puting buah dada

Masalah parut-parut ringan di tubuh dan wajah

Masalah bau badan bila berpeluh

Masalah siku hitam

Hanya sapukan di tempat-tempat yang bermasalah dan biarkan sehingga kering, seelok-eloknya di sapu setiap hari selepas mandi mahupun sebelum tidur.

Lentiklah mascara


Bulu mata antara elemen yang sangat penting dimata setiap wanita. Ini kerana, mempunyai bulu mata yang lentik ialah idaman bagi setiap wanita.


Lentiklah mascara dari Serene Beaute ini mempunyai pelbagai fungsi untuk melentikkan bulu mata kita supaya nampak lebih natural. Mascara ini memiliki berus yang sangat halus dan warnanya sangat hitam sehingga ia membuatkan mata korang nampak seperti memakai Fake Eyelash. Ia merupakan matte dan mampu bertahan selama 24 jam.

Seharusnya mata korang menjadi perhatian orang ramai kerana bulu mata yang menonjol tu

Berita Baik Untuk Korang Yang Sedang Mencari SIDE INCOME TANPA MODAL

Serene Beauty menawarkan dropship RM0.00 modal untuk sesiapa yang inginkan menjana pendapatan. Semua latihan diberikan secara percuma. Ini peluang bagi mereka terkesan dengan PKP sekarang boleh cuba berniaga produk Serene Beauty yang tengah melonjak naik.


KELEBIHAN JOIN TEAM SERENE

✅ TANPA MODAL

✅ KOMISYEN TINGGI

✅ BAHAN MARKETING DISEDIAKAN

✅ COACHING GROUP/TEAM SUPPORT

✅ REWARD !


Lagi satu berita menarik nieh untuk semua para pengguna produk Serene Beaute, korang layak mendapatkan pulangan wang sekiranya produk tidak sesuai dengan kulit muka korang tau..


Bagi sesiapa yang berminat boleh click link bawah tau.



No Telefon : +60104437814

Untuk info lanjut, boleh check it out di https://serenebeautehq.com/

No comments :