Saturday, November 14, 2020

Minuman Beras Perang MAYANG, Untuk Kesihatan Seisi Keluarga

Hi Korang,

Di zaman serba moden ini, pasti semua inginkan kesihatan seimbang dengan aktiviti harian yang padat dipejabat. Memiliki kesihatan yang baik jugak semestinya menjadi idaman semua, ye kak lily pun rasa begitu juga. 


Oleh kerana itu, Pengusaha Minuman Kopi Beras Perang telah berusaha untuk  mengeluarkan dan memasarkan jenama Mayang yang mana objektifnya adalah untuk menjadi pelopor pengeluar produk minuman berasaskan beras perang. 



Selain dapat membantu memberi tenaga selepas penat bekerja di rumah dan di pejabat seharian, Minuman Beras Perang ini juga amat sesuai membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan. 


Minuman Beras Perang Mayang diedarkan oleh Era D Mansion Sdn Bhd sejak tahun 2018. Diketuai seorang ibu tunggal yang cekal dan berhati waja, Puan Zainab Binti Sidek selaku Pengarah Urusan percaya minuman sampingan Beras Perang Mayang ini dapat di terima dan menjadi minuman kegemaran rakyat Malaysia. 

Manfaat kesihatan beras perang sebahagian besarnya disebabkan ianya adalah bijirin penuh. Serat beras perang membantu merendahkan paras kolestrol, menggerakkan sisa melalui saluran penghadaman, menggalakkan kekenyangan dan boleh membantu mencegah pembentukan gumpalan darah. 


Kajian menunjukkan bahawa individu yang makan lebih banyak seperti beras perang mempunyai kurang berat badan berbanding dengan bijirin penuh daripada mereka yang makan bijirin penuh dengan kuantiti yang sedikit. 

Dan antara lain faedah kesihatan tubuh badan adalah mengawal diabetes, aktiviti antioksidan, mencegah obesiti, mengelakkan Alzheimer dan meningkatkan kesihatan jantung.

Minuman Beras Perang juga bebas gluten yang mana Gluten adalah protein yang terdapat dalam bijirin seperti gandum, barli dan rai (rye). 

Minuman yang enak ini adalah pilihan minuman sampingan yang boleh diminum pada bila-bila masa dan sesuai dijadikan hidangan wajib untuk seisi keluarga. Bijirin yang kaya dengan khasiat ini bersesuaian dengan aktiviti sibuk seharian dan ianya boleh dinikmati semasa sarapan, makan tengah hari mahupun untuk makan malam. 

Terdapat dua (2) perisa minuman Beras Perang Mayang yang ditawarkan iaitu :-

Minuman Kopie Perang

Minuman My Berry

Kedua-dua minuman ini diformulasikan bersama beras perang untuk rasa yang enak dan menyegarkan. 

Minuman Kopie Perang

Di dalam satu pek ini terdapat 10 sachet. 



Sangat sesuaiuntuk kita bawa ke mana sahaja (hanya bawa bilangan sachet yang diperlukan). Kak lily sukakan aromanya yang begitu harum dan memikat. Selepas secawan terus rasa kenyang di buatnya.



Boleh lihat pada manfaat dari Kopie Beras Perang Mayang daripada gambar di atas. Untuk satu pek Kopie Perang ini ditawarkan pada harga RM25 sahaja.

My Berry Drink

Peminat minuman rasa buahan pasti sukakan minuman ini. 


Rasa manisan buahan beri bersama susu dan juga beras perang yang pastinya 1001 khasiat dan manfaat yang diperlukan oleh badan. Kak lily amalkan meminumnya di waktu petang dalam keadaan sejuk-sejuk gituh.



Untuk My Berry ini ditawarkan pada harga RM27.50 setiap satu.

Review Yang Kak Lily Boleh Bagi:-

Setelah beberapa hari mengamalkan kak lily rasa sentiasa kenyang di waktu tengahari. Begus jugak di musim PKPB ni agak leceh juga untuk keluar makan di waktu pejabat, dengan mengambilnya kurang sket rasa lapar dan dapat berjimat juga duit belanja makan tengahari.

Yang penting, kak lily kurang mengalami masalah sembelit lagi kerana sistem penghadaman berjalan lancar.

Produk Minuman Beras Perang jenama Mayang boleh dibeli terus melalui rakaniaga Mayang diseluruh negara. Juga boleh terus dibeli diatas talian melalui kedai atas talian Facebook, Lazada, Shopee atau boleh berhubung terus dengan ibu pejabat Minuman Beras Perang Mayang. 



Rebut harga promosi yang ditawarkan dan hidangkan keluarga anda dengan minuman berkhasiat Beras Perang Mayang yang lazat yang pastinya akan disukai oleh semua. 

Jika anda berminat untuk sihat dan menambahkan pendapatan sampingan, hubungi kami sekarang dan kami ada menyediakan pelan perniagaan yang d ekonomi keluarga anda disamping kekal sihat setiap masa. pat membantu 



Telegram Group : https://t.me/joinchat/AAAAAFT6URxUXAkutjUS9Q 

Instagram / Facebook : minumanberasperangmayanghq 

Hotline : + 6014 6604247



#Mayang
#Preferredfamilychoice
#Sayangmayang
#Kopieperang
#Myberrydrink
#minumankesihatan
#pinggangrampingdengankopiesihatberasperang
#berasperang
#sekalicubapastitaklupa
#sihatdirisihatkeluarga
#kitajagakita
#jauhkandiridankeluargadaripenyakit
#sihatdirisihatkeluarga
#sayasayangkeluargasaya
#sayangidirianda


1 comment :

Sally Samsaiman said...

pertama kali rasa kopi berasaskan beras perang, minuman beri pun sama...mmg pelik tapi sedapppp!