Monday, April 20, 2020

Laporan Skor MYCTOS PERCUMA Untuk Rakyat Malaysia Di Musim PKP Covid-19 Ini

Hi Korang, 


Beruntung kita rakyat Malaysia kerana di musim PERINTAH Kawalan Pergerakan (PKP) ini, kerajaan banyak membantu kita dari pelbagai segi dan salah satunya bantuan kewangan tidak kira lapisan masyarakat golongan B40, M40 dan T20 iaitu Pakej Rangsangan Ekonomi PRIHATIN. 



Maka dapatlah kita berbelanja secara berhemah untuk keluarga kita, janji ada makanan terhidang di meja setiap hari. 


Oleh itu CTOS iaitu agensi pelaporan kredit terbesar di Malaysia, mengawasi secara dekat mengenai masalah kewangan yang berubah secara drastik di musim COVID-19 (Coronavirus) dan kesannya terhadap pengguna Malaysia. 

Klik SINI yer

“Selama pandemic COVID-19 ini, keutamaan yang paling utama adalah kesihatan dan keselamatan kita. Namun, pengguna juga mungkin prihatin tentang bagaimana keadaan ekonomi semasa dapat mempengaruhi keadaan kewangan mereka. " 

"Dengan ini, kami memberikan sehingga 100,000 laporan kredit Skor CTOS PERCUMA bernilai RM 2.5 juta dengan tujuan untuk membantu rakyat Malaysia untuk memahami kedudukan kewangan mereka dengan lebih baik." menurut kata Dennis Martin, Group CEO of CTOS. 

Para pengguna dan ahli perniagaan yang atau mungkin, dipengaruhi oleh COVID-19 disarankan untuk menghubungi pemberi pinjaman dan pemiutang mereka secara langsung untuk membincangkan pilihan jangka panjang mereka dan dengan itu CTOS mendorong rakyat Malaysia untuk bersikap proaktif dalam memantau kredit untuk terus mengikuti kewangan peribadi melalui kesulitan ini tempoh.

Klik SINI yer

Sesiapa yang ingin meminta salinan laporan Skor MyCTOS percuma boleh melakukannya dengan melayari


 GUNA KOD PROMOSI :  FREEMCO20


Tawaran ini sehingga 31hb Mei 2020.

Pihak CTOS akan memberikan bantuan lebih lanjut untuk pengguna yang ingin meminimumkan kemungkinan kesan negatif pandemik terhadap kredit mereka di laman web CTOS, yang memberikan maklumat berterusan tentang bagaimana laporan dan skor kredit berfungsi. 


Mari LIKE dan FOLLOW di media sosial berikut : 

Official Website:


No comments :