Friday, September 13, 2019

Far Away Glamour Eau de Parfum Spray By AVON

Hi Korang,

Sari keanggunan anda merupakan sanubari anda. Ia menjangkaui soal jasmani dan minda. Untuk meraikan sari keanggunan ini, Avon memperkenalkan Far Away Glamour. 


Diulit kehebatan Vanilla Madagascar bersama kesegaran bungaan floriental, haruman glamor ini turut mengetengahkan sentuhan akkord anggur hitam dan kesturi yang mendakapmu penuh keayuan serba glamor setiap kali menyemburkannya. 

Amat sesuai untuk momen glamor anda, ia juga boleh digunakan saat bercuti atau ke majlis malam hari. Wangian ini turut tersedia dalam bekas Purse Spray 10ml supaya anda kekal harum, ke mana sahaja, bila-bila masa. 

Vanila Madagaskar

Anggur HItam

Kesturi 

Far Away Glamour merupakan edisi baru dari jenama haruman Avon #1 dunia, Far Away. Sempena pelancaran baru ini, Avon turut memperkenalkan wajah baru buat koleksi ini - Far Away Classic, Far Away Gold dan Far Away Infinity. 


Hiduplah penuh glamor. 

Far Away Glamour Eau de Parfum Spray 50ml dan Far Away Glamour Purse Spray 10ml bakal dipasarkan mulai 1 September 2019. Dapatkannya dari mana-mana Wakil Avon, Butik Kecantikan AVON atau menerusi atas talian di shop.avon.my. Untuk maklumat lanjut, hubungi talian bebas tol AVON di 1-800-18-AVON (2866). 

Mari LIKE dan FOLLOW di media sosial berikut : 

Online Shopping:
www.shop.avon.my

Facebook: 

Instagram: