Wednesday, August 17, 2016

GOLDEN CHURN SPREADABLE: GOODNESS GUARANTEED, Ye Memang Betul!!

Hi Korang,

Ada event Golden Churn last week,

Tapi disebabkan hujan lebat yang maha kuat sampai banjir kilat, tak dapatlah aku join even tbest ni ek. Tapi tak per, meh aku kongsikan citer pasal event ni ek

Pernahkah anda mengalami sesuatu yang sememangnya baik, menjadi lebih baik? Itulah yang yang sedang berlaku pada Golden Churn. Rangkaian terbaru Golden Churn Spreadable membawakan anda mentega yang paling dipercayai dipadankan dengan Minyak Zaitun (Extra Virgin Olive Oil) serta minyak Avokado. Idea bernas daripada Golden Churn ini telah menjadi satu penanda aras penting dalam kategori kulinari ini.


Selama lebih 70 tahun, Golden Churn Butter telah menjadi jenama antarabangsa yang terkemuka dengan menghasilkan produk premium yang berkualiti serta berdiri teguh dengan slogan “Goodness Guaranteed”. Rasa mentega yang mampu dipercayai ini terkenal dalam kalangan pembuat roti, tukang masak, kaum ibu serta hampir semua pengguna yang telah menikmati saat kenikmatan mentega bersama Golden Churn.


Golden Churn Spreadable with Extra Virgin Olive Oil

Melengkapi kualiti premium dan rasa Golden Churn Butter, rasa unik Mediterranean terhasil daripada tekanan sejuk pada minyak Zaitun dari Australia yang turut mengandungi 25% kurang lemak berbanding mentega sapuan jenama lain. Tidak menggunakan pewarna dan perasa tiruan, mentega ini memberikan manfaat kesihatan dari minyak Zaitun yang diperkaya dengan antioksida serta lemak mono-tidak tepu. Ia sememangnya amat sesuai digunakan sebagai bahan masakan, atau sapuan di atas roti.

Golden Churn Spreadable with Avocado Oil

Gabungan citarasa ikonik Golden Churn Butter dengan tekanan sejuk minyak Avokado dari Australia memberikan rasa lemak dan kekacang yang turut mengandungi 25% kurang lemak berbanding mentega sapuan jenama lain. Tidak menggunakan pewarna dan perasa tiruan, minyak Avokado bertaraf premium ini memberikan pelbagai manfaat kesihatan. Lemak mono-tidak tepu membantu memperbaiki tona kulit, potassium yang terkandung baik untuk melancarkan peredaran darah, serta serat makanan juga membantu mengawal paras gula dalam badan. Berikan kepuasan pengembaraan deria rasa anda dengan mencuba pada hidangan sandwich. 

FROM LEFT: MS JOY DING, HEAD OF MARKETING FOR GBA CORPORATION SDN BHD, DATUK CHEF WAN, MR JONATHAN SEKHON – GENERAL MANAGER SALES & BUSINESS DEVELOPMENT OF BALLANTYNE PTY LTD

Pelancaran produk penuh inovatif ini diadakan di The Talent Lounge, Empire Damansara pada 11 Ogos 2016. Dengan sentuhan dekorasi majlis yang selesa dan santai, menaikkan mood tetamu yang hadir dengan suasana seperti di kawasan kediaman sendiri. Golden Churn butter telah berada di pasaran Malaysia berabad lamanya dan tidak diragui lagi sebagai pilihan utama mentega premium dalam komuniti Malaysia.

WELCOMING SPEECH BY MR JONATHAN SEKHON – GENERAL MANAGER SALES & BUSINESS DEVELOPMENT OF BALLANTYNE PTY LTD

Majlis bermula dengan ucapan alu-aluan daripada Encik Jonathan Sekhon- Pengurus Jualan yang sungguh teruja memperkenalkan produk terbaru; Golden Churn Spreadable with Extra Virgin Olive Oil dan Golden Churn Spreadable with Avocado Oil. Menurut beliau, “Dengan pengenalan 2 produk baharu ini, Golden Churn ternyata bertambah baik. Kumpulan pakar inovasi kami telah berjaya menggabungkan mentega yang berkualiti dengan minyak yang penuh dengan kebaikan, akhirnya menghasilkan produk yang lazat”.




Majlis kemudiannya dihangatkan dengan demonstrasi daripada Chef Wan. Datuk Redzuan Ismail yang lebih dikenali sebagai Chef Wan telah mencipta 2 resepi diinspirasi daripada 2 produk mentega baharu ini.

Golden Churn Spreadable with Extra Virgin Olive Oil dan juga Golden Churn Spreadable with Avocado Oil amat mudah untuk dikenal pasti melalui reka bentuk bekas berwarna perak ‘metallic’, menyerlahkan keaggunan serta rasa & aroma premium dengan kebaikan yang terjamin.

Hah, mesti kena cuba dulu then baru tau keenakannya...

1 comment :

Dkna Abza said...

kali pertama dengar nama produk ni..