Monday, March 28, 2016

EPHYRA Skin NANO Advanced Repair Serum, Ermm Berbaloi Cuba Lah!

Hi Korang,


Citer pasal nak cantik lagi ek hehehehe

Bukan nak cantic macam Erra Fazira pun lah tapi nak kulit nampak muda je selalu, biar tak jemu Mr Big memandang je kan hauhauhauahuahau


Memang banyak serum di pasaran tempatan ni dan aku memang senantiasa mencuba dan terus mencuba untuk mecari serum yang mana sesuai dengan kulit muka aku ni. Payah gak ada kulit muka cam Cik Lily Putih ni rasa esklusif sangat.

Kebetulan plak, serum muka pun dah abis but nak pi beli belum ada masa lagi tup-tup dapat parcel dari Miss IA yang di dalamnya ada E EPHYRA Skin NANO Advanced Repair Serum. Wah pucuk di cita ulam mendatang plak ek.

Ok meh kita check it out this serum ek!


Keistimewaan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum

Banyak keistimewaan atau kelebihan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum. Antaranya, ia menggunakan teknologi nano yang dipatenkan di Switzerland. Seperti yang kita tahu, Switzerland merupakan Negara maju yang kaya dengan teknologinya. Dengan teknologi nano, serum senang meresap ke dalam kulit kerana partikel yang bersaiz kecil(nano). Yang terbaik mengenai Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah ia bebas daripada sebarang jenis bahan kimia, merkuri dan hydroquinone. Ia mampu mencerahkan dan menaikkan seri wajah kerana adanya gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin semulajadi, Gluthathione, Vitamin C, dan Vitamin E.

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama Ephyra. Dengan menggunakan Teknologi Nano yang dipatenkan di Switzerland, serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri.


10 Kesan Nyata Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum

1. Mengecutkan jerawat

2. Menghilangkam parut jerawat dan jeragat

3. Menganjalkan dan menegangkan kulit wajah yang kendur

4. Menghilangkan bintik-bintik hitam

5. Mencerahkan kulit kusam

6. Memperbaiki tona kulit yang tidak sekata

7. Mengekalkan kelembapan wajah

8. Menghilang lebam bawah mata

9. Merawat kulit terbakar (sunburn)

10. Memberikan kesan kilauan pada wajah.

Bagaimana Teknologi Nano Bertindak Dalam 3 in 1

1. Memulihkan

Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Malah, ia turut memperbaiki kulit agar tampil lebih bersih, tegang dan muda.

2. Memperbaharui

Menyerap jauh ke dalam sel kulit menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksimum, untuk menghasilkan kulit yang anjal, lembut dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.

3. Melindungi

Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses oksidasi. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen antioksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.

Cara Penggunaan Ephyra Serum ni



Alah sehari 2 kali pagi dan malam sebelum korang sapu moisturizer cream yang lelain ek. Tapi aku just guna malam sebelum tidur coz aku nak tengok sendiri keberkesanan serum ni kan. Itulah nampak perubahannya tapi sedikit demi sedikit, takkan baru pakai 1 malam dah cantik cam Memey Suhaiza plak kann hehehhe

Kalau di jadikan amalan memang cantik terus aku ni nanti ek…


Kalau berangan tu ada je idea yelah

Oh ye, harga untuk


EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM
15ml

Harga: 

RM 88 (Sem.Malaysia)
RM 92 (Sabah/Sarawak) 

Harga Promosi : 

RM 68 (Sem. Malaysia)
RM 72 (Sabah/Sarawak) 

Sesuai untuk semua jenis kulit.


Untuk maklumat lanjut boleh layari :


Atau 


Atau 


Atau

Whatsapp : 019-737 3770 / 019-380 0779

Ok itu je yang aku nak citer dengan korang, yang sibuk cari serum muka tuh baiklah korang cuba dulu kan mana tau kot kot korang lagi cantik dari artis yang meletop-letop sekarang ni kan


1 comment :

Farah Waheda Wahid said...

wahhh main hari makin cantik lah kak ly... he he he...