Thursday, March 10, 2016

“Melabur” Untuk Kekal Cantik Dan Sihat

Hi Korang,


Meh sembang-sembang sket pasal melaburrrrrr ni kan

Pernah atau tidak anda mengimpikan untuk memakai semula pakaian lama anda semula? Bayangkan pula jika mood anda sentiasa positif setiap hari? Bagaimana pula dengan penampilan anda kini, adakah anda berpuas hati?


InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu kini bakal memberikan anda cara yang paling mudah untuk ‘Melabur’ melalui kempen terbarunya, #NakLawaKenalahMelabur’. 


Mengapa anda perlu “Melabur” setiap hari? Adakah untuk kelihatan cantik semata-mata? Dengan melakukan pelaburan anda setiap hari, anda mampu mengekalkan “Saham” anda daripada jatuh bila anda bersama dengan insan yang anda minati.


InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu dengan rasanya yang sedap dan mudah diminum, terkenal dengan keberkesannya untuk meningkatkan kelancaran usus bagi mengbuang toksin dan menggalakkan sistem penghadaman. Tahukah anda, dengan kerap ‘Melabur’, tubuh anda akan lebih mudah untuk menyerap nutrien dengan lebih effektif.

Bayangkan perasaan anda apabila boleh menyarungkan pakaian lama semula. Pastinya gembira dan anda akan lebih berkeyakinan untuk tampil ke hadapan, bukan? 

Berita baik untuk anda, kini bermula dari Mac 7hb sehingga 30hb, sebanyak 2,000 buah botol InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu akan diedarkan dengan setiap pembelian pek makanan daripada Dah Makan – sebuah servis penghantaran makanan sihat melalui online. 

Setiap pengguna akan dibekalkan dengan sebotol InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu sepanjang tempoh promosi tersebut. 


Mudahkan untuk “Melabur”?

Melalui kempen ini, pengguna disarankan untuk melakukan pelaburan sekurang-kurangnya setiap hari di samping mengamalkan pemakanan yang sihat bagi membantu memulihara kesihatan dan kecantikan secara keseluruhan. Secara tidak langsung, ia mampu memberikan anda mood yang positif setiap hari. Bila anda kerap “Melabur” tiada lagi prestasi berterabur!

Anda boleh menonton beberapa lagi video menarik mengenai kempen #NakLawaKenalahMelabur’ dari InnerShine ini untuk mengetahui lebih lanjut mengapa pelaburan amat penting dalam kehidupan anda. Layari laman Facebook InnerShine® Club dan kongsikan sebarang tips-tips yang berkaitan, melalui hashtag #NakLawaKenalahMelabur atau lawati website http://www.brandsworld.com.my

2 comments :

OKje said...

Dulu benda ni keluar TV kan CL....tp la ni tak yah dah iklan bagai sebab org dah kenal...
Tak pernah beli pun, maklum dah tak kerja ni....belanja kena berhemah hihi

Azirahman said...

pernah ambil inner shine ni...