Wednesday, August 5, 2015

Kasut STEVE MADDEN Bakal Jadi Pilihan Saya

Hi Korang,


Kalau bab shopping kemain terbeliak mata memasing kan

Kali ni aku nak citer pasal Steve Madden. Alah fashionista mesti kenallah dengan jenama ni kan


Steve Madden adalah sebuah jenama fesyen antarabangsa yang cukup dikenali terutamanya popularitinya dapat diukur dengan penerimaan terhadap koleksi kasutnya yang dipasarkan ke seluruh dunia!




Jenama ini tidak pernah gagal dalam menghasilkan koleksi kasut wanita terkini Steve Madden dengan pilihan yang cukup meluas. Mereka juga sentiasa memastikan produk mereka menepati cita rasa dan kehendak pelanggan yang mahukan kasut terdiri daripada trend fesyen terkini yang sedang hangat dalam pasaran. Sentiasa memahami permintaan pelanggan itulah yang membuatkan Steve Madden terus mengumpul kelompok peminatnya tersendiri yang sentiasa menantikan koleksi kasut wanita terbaru daripada mereka. Kasut tumit tinggi Steve Madden menjadi pilihan ramai kerana rekaannya yang eksklusif merupakan pilihan terbaik untuk gaya urban seperti high street fashion style.


Tidak keterlaluan jika mengatakan bahawa Steve Madden adalah antara jenama kasut Amerika yang paling berjaya dan diraikan sebagai mogul fesyen moden abad ke-21. Sejak dua dekad yang lalu, Madden bertangguungjawab mereka dan memasarkan kasut mereka yang menjadi kegemaran ramai ke seluruh dunia. Pereka Steve Madden mempunyai visi yang jelas yang mana mahu memberikan wanita muda yang gemarkan fesyen untuk mempunyai cara yang unik menonjolkan cita rasa dan personaliti mereka melalui stail. Visi yang bijak inilah menjadi pendorong untuk mereka mendapatkan jutaan pelanggan dan membawa rekaan yang hebat di pentas fesyen dunia. 


Kini Steve Madden Malaysia telah menjadi antara jenama fesyen paling digemari dalam kalangan pencinta fesyen di Malaysia terutamanya wanita. Ianya adalah satu jenama yang sentiasa berada dalam senarai kegemaran setiap fashionista di Malaysia. Anda boleh dapatkan kasut wanita Steve Madden dan beg mereka untuk kelihatan bergaya sepanjang masa!

So camne, korang pun agak-agak teruja tak? kalau ye, meh check it out di website STEVE MADDEN ni ek


3 comments :

Nadia Johari said...

Perghh. Cantikkk

AyuArjuna BiGoshh said...

klu flat sy berminat...


heels.....jenuh mak jemah nak manapaknya heheheheh

Bitt (double IS) said...

hi salam kenal awak...tapi rasa mcm pernah kenal hehehe cuma dah lama saya tak berblog kot...

nice shoes n follow sama minat nihh..

jemput singgah ya : http://bitttravel.blogspot.com/2015/08/contest-for-reader-bitt-2015.html