Saturday, April 4, 2015

Meh Shopping Di ASTRO Go Shop

Hi Korang,

Berita baik untuk kai shopping online tau..

Meh baca ni..

Go Shop, satu-satunya perkhidmatan membeli-belah 24 jam terbaharu di Astro TV (Saluran 118), Astro On The Go dan platform dalam talian serta mudah alih mengumumkan tawaran promosi untuk pertama kali sejak pelancarannya awal tahun ini. Bagi menghargai sokongan yang diberikan oleh rakyat Malaysia, Promosi Istimewa April memberi peluang kepada para pelanggan untuk menikmati potongan harga daripada pembelian di rangkaian Go Shop.


Dengan Promosi Istimewa April (tertakluk pada Syarat dan Peraturan yang tertera di www.goshop.com.my), pelanggan Go Shop yang membeli-belah dari 1hb hingga 15hb April 2015 akan menerima potongan 10% dalam bentuk e-baucar untuk pembelian mereka yang akan datang. E-baucar ini boleh digunakan untuk sebarang pembelian dari 1hb hingga 31hb Mei sama ada melalui Saluran 118 Astro, Astro On The Go, laman sesawang dan mudah alih www.goshop.com.my Ini merupakan julung kali Go Shop mengadakan promosi jualan, sejak destinasi beli-belah pelbagai platform ini mula dibuka kepada orang ramai. 


Go Shop secara rasminya melancarkan perkhidmatan beli belah menerusi TV, Astro On The Go dan laman sesawang serta mudah alih pada 30hb Januari 2015. Walaupun baru beroperasi selama tiga bulan, Go Shop telahpun berjaya menarik lebih 75,000 pelanggan dan mencatatkan jualan lebih daripada 120,000 produk pada penghujung Januari lalu.


Selain promosi jualan pertama yang bermula Rabu ini, Go Shop juga merancang memperkenalkan 10 produk baru sepanjang bulan April. Dari kategori Kehidupan, tiga barangan baru yang akan ditawarkan adalah set Strom Color Frying Pan, Sunrise Wide Container dan Locksy Vacuum Food Container manakala kategori Digital dan Elektronik pula menawarkan Philips Shaver dan Philips Air Purifier. Lagi produk baru yang ditawarkan April ini adalah Lexpa Shake n Shape dan Intex Air Matress (Sukan dan Istirahat); Laneige Whitening Essence dan Richena Hair Dying (Kecantikan); serta Alpha Brick Blockpia (Kanak-Kanak dan Bayi).

Pelanggan Go Shop boleh memilih daripada 80 produk yang ditawarkan, dengan tambahan 10 produk lagi yang terdapat eksklusif di platform dalam talian dan mudah alih. Dari barangan elektrik, perkakasan rumah, peralatan dapur sehinggalah aksesori fesyen dan produk kosmetik – semuanya membawakan gaya, reka bentuk dan teknologi terkini. Produk baharu daripada jenama premium tempatan dan antarabangsa, diperkenalkan dari semasa ke semasa.


Para pelanggan boleh membuat panggilan menerusi talian bebas tol 24 jam Go Shop di 1800-82-0088 atau layari http://www.goshop.com.my untuk membuat tempahan produk.

Masa penghantaran adalah antara dua hingga enam hari bekerja di seluruh negara dan pelbagai pilihan pembayaran tersedia termasuk kad kredit dan kad debit keluaran tempatan, Pelan Pembayaran Mudah, pemindahan melalui bank secara dalam talian dan bayaran tunai semasa penghantaran.

Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.goshop.com.my

4 comments :

Suria Amanda said...

SA belum ada pengalaman lagi beli barang2 keperluan rumah melalui internet...setakat beli baju ke or barang2 lain selalu...bokeh la terjah nanti...

Akak Vitamin said...

Banyaknya tempat shoppinggg hihi.
Kat lazada tu pun dah rambang mata

Akak Vitamin said...

Banyak tempat shopping sekarang.. hehe . Kat lazada pun boleh jadi berjam-jam!

Unknown said...

Hi, I'm Nadia, student from UiTM Shah Alam. I'm currently doing a research study regarding of the impact of TV Shopping: Astro Go Shop. Minta tolong jawabkan survey ini https://docs.google.com/forms/d/1DO0y0ta39WtzRb-1horQ8RXeLBMzEBZDI3qJ1U9FYac/viewform?c=0&w=1 TQ so much! Your help is much appreciated :)