Thursday, November 28, 2013

Bergemerlapan Dengan PANDORA

Hi Korang,

Rasanya cam dah trend orang pakai PANDORA ni. Cam cantik je, cam comel je kan.


Actually PANDORA ni adalah jenama jewelry yang terkini. Bukan barang kemas ye but some of charms ada jugak gunakan emas sket. Pandora ni terkenal dengan customizable bracelet dalam bentuk 14K emas dan sterling silver.


Hari tuh dapat gak aku pi ke Sambutan 3rd Anniversary Pandora Malaysia dan Launching untuk Christmas Collection mereka. Sampai lambat sket coz dari event lain hari tuh dengan Ruby.my sekali. Ktorang naik monorel je dari KL Sentral, jimat masa.


Koleksi Krismas dan sambutan ulangtahun ni di rasmikan oleh Dato' Meer Sadik Habib, Chairman of Pandora Malaysia dan Datin Zarida Noordin, Managing Director of Pandora Malaysia. 



Artis dan selebriti seperti Sazzy Falak, Tasha Sheila, Lynn Lin dan Nadia Heng turut memeriahkan majlis dengan memperagakan koleksi-koleksi terbaru ini.




Koleksi Charms Krismas ni berharga di antara RM100 ke atas dengan 50 jenis Charms terbaru boleh di dapaiti mulai 4th Nomvember 2013. Kalau korang shopping lebih daripad RM699 ke atas, korang akan dapat hadiah limited edition iaitu Pandora white porcelain Santa Claus with gold painting.
Butik Pandora terdapat di Bangsar Village II, Alamanda Putrajaya, Kuala Lumpur International Airport, Empire Shopping Gallery, Subang, 1 Mont’ Kiara, Mid Valley Megamall, Tropicana City Mall, Gurney Plaza, Penang, Setia City Mall, Shah Alam, Paradigm Mall, Kelana Jaya and boutique kiosks at Pavilion Kuala Lumpur, Suria KLCC, Tangs 1 Utama manakala kaunter Pandora turut berada di Ampang Point Habib, Di Sarawak dan Sabah, butik Pandora terletak di Spring Shopping Center, Sarawak and Suria Sabah.


 
Untuk information new collection ni, boleh je klik di www.pandora.net

Ok nanti aku update gambar koleksi Krismas tu ek... Cantik cantik oooo


3 comments :

msredcheesecake said...

trendy kan design dia...tapi xmampu nak beli...

Sukma said...

harganya macam mampu milik jer.....

Suria Amanda said...

Cik lily....tahun depan birthday SA june tau....mn tau if nk bg pandora pleks....hahaha