Friday, July 27, 2012

Promo Ramadhan 2012 @ O’Briens Irish Sandwich Café with Food Panda.MY


Hi Korang,

Selain daripada buka puasa di hotel, aku juga berkesempatan untuk berbuka puasa di O’Briens Irish Sandwich Café hari tuh bersama-sama dengan team dari FoodPanda.MY


Nanti aku citer mengenai FoodPanda.MY ni ye.


Mesti pernah dengar atau nampak O’Briens Café ni kan, tapi pernah cuba tak ? Langsung tak kan sebab takut tak sesuai dengan tekak konon.

O’Briens Irish Sandwich Cafe ini merupakan cafe yang terkenal dengan sandwiches, tossed wraps yang segar dan sup yang bervariasi. Ianya hanya menggunakan bahan-bahan yang semula jadi dan organik serta roti sandwich yang ‘sugar-free‘ yang enak disajikan kepada para pelanggan.







Seronok kan tengok bahan yang digunakan, nampak segar dan menawan hati yang tengah lapar time tu tau.


Sebelum tu ada kata-kata aluan sket dari MD of FoodPanda Malaysia mengenai latar belakang FoodPanda dan collobration dengan O’Briens Irish Sandwich Cafe.







Antara sandwich yang aku rasa sedap untuk di makan ialah:-


O’Briens Chicken Tripledecker
Tootstie with Chicken and chicken crisp, lettuse, cheddar cheese, red onion, coleslaw and tomato


Sundried Tomato On Hot Ciabatta
Toostie with sundried tomato, red onion, fresh tomato, mozzarella cheese, roasted vegetables dan basil pesto

Ni plak antara drinks yang di order, menarik sungguh kan.




Korang pun boleh check it out, O’Briens Irish Sandwich Café ni. Sekarang ni dah banyak outlets sekitar Kuala Lumpur.


Terima kasih di ucapkan kepada team FoodPanda.MY kerana sudi menjemput aku ke gathering a.k.a buka puasa ni. Hopefully lepas ni sudi-sudilah jemput aku lagi ek


Jom check it out Food Panda Malaysia ye

FoodPanda.MY merupakan satu company yang menjalankan perkhidmatan penghantaran makan  (food delivery) dengan hanya memesan secara online. Sesuatu yang baru di Malaysia yang membolehkan rakyat Malaysia menikmati makanan tanpa keluar bersesak ke restoran yang mereka nikmati.

Lebih daripada 100 restoran yang berdaftar dan di antaranya adalah O’Briens Irish Sandwich Café, Canadian Pizza, Sushi King, Secret Recipe, Fatty Crabs, ChicKing Fried Chicken, Darabif, Hakka KL dan banyak lagi.

Online delivery service ini beroperasi di Kuala Lumpur, Petaling Jaya termasuk Bangsar, Mont Kiara, Bukit Bintang dan Cyberjaya. Dengan hanya beberapa clicks makanan yang dipesan terus sampai di hadapan tepi rumah/pejabat kita

Untuk lebih details mengenai FoodPanda.MY ni, sila layari

Website: www.foodpanda.my




3 comments :

Unknown said...

Menarik.. pernah baca ni kat blog abg Hazman..

hazman aka species1980 said...

Bagus laa... rasanya nie kategori makanan sihat kan....nice

Thristhan said...

Hahaha, so cute the panda. Sedap nampak makanan tu :) And great to finally meet you semalam. Harap jumpa lagi in the near future.