Friday, April 27, 2018

Order Bunga Online Di FLOWERCHIMP.Com

Hi Korang, 

Order bunga online??? 

Wow best ni. 

Seriously bagus ada perkhidmatan order bunga secara online ni, senang tak payah nak singgah-singgah kedai bunga kan. 

Kebetulan jugak kak lily nak pi mencari bunga untuk di hadiahkan pada mak den yang tersayang tuh, so better prepare dari sekarang maklumlah kalau last minit mencari harga akan potong leher punya lah. 

Lalu lalang di google ni tadi nampaklah website Flowerchimp.com ni. 



Flowerchimp.com ni merupakan website yang memberikan perkhidmatan secara online penghantaran bunga ke seluruh negara pada harga yang berpatutan. Ewah bagus ni ek, mesti kena cuba ni. 

Mohlah kita tengok apa yang ada di website florist Flowerchimp.com ni ek 

Nampak ni cantik kan? pilihan bunga-bunga ni

sukalah pilihan bunga-bunga ni

Ermm pening jugak kepala nak pilih bunga yang bersesuaian ek sebab semua cantik-cantik belaka. Kalau korang nak tau bukan sekadar kita hantar bunga untuk hari ibu je, malah ada juga beberapa acara atau sambutan hari yang lelain seperti harijadi, ulangtahun, hatar bunga untuk orang sakit, orang meninggal terutamanya kaum cina dan india, sebagai ucapan tahniah, tamat graduasi dan lelain lagi. 


Tak de maknanya kalau hantar bunga je mesti nak bagi bunga ros kan, di FlowerChimp.Com ni terdapat pelbagai jenis bunga yang korang boleh pilih seperti Roses, Lilies, Tulips, Gerberas, Sunflowers, Daisy dan lelain lagi. 

Lepas je kak lily pilih bunga mana yang kak lily suka so teruslah mengorder ek. 

Cara-cara membuat tempahan bunga di FlowerChimp.com 

1. Pilih bunga kesukaan korang 

2. Dah pilih, terus masukkan ke dalam Shopping Cart 


3. Bila dah puas hati dengan apa kita order so terus isikan maklumat mengenai penghantaran, yelah nak hantar kat siapa, alamatnya, no telefonnya kan. 


4. Terus ke ruangan bayaran. 

5. Masukkan butir-butir bayaran terus tekan BAYAR. 


6. Once bayaran dah approved, korang akan dapat email mengatakan bayaran di terima dan proses penghantaran akan di lakukan mengikut maklumat yang korang dah letakkan tadi. 

OK, senangkan!! 

Bagi korang yang teringin nak order bunga secara online ni untuk teman istimewa korang so boleh gunakan discount code : LILY15 (15% discount store-wide on www.flowerchimp.com, sebelum 31 May 2018) 

Baik punya!!! 

Untuk info lanjut korang boleh check it out di 


Website: 


Meh LIKE dan FOLLOW FlowerChimp.com di social media berikut : 

@FlowerChimpMY 

@flowerchimp 


So bolehlah plan dari sekarang ek, untuk hadiahkan pada yang tersayang. Alah bagilah kat mak korang sempena Hari Ibu 13hb Mei 2018 akan datang ni ek






1 comment :

sharmien said...

bagus gak boleh order bunga online, nak cari kedai bunga bukan senang. hehe...