Sunday, January 18, 2015

Alcatel ONETOUCH Flash Sesuai Untuk Si Kaki Selfie

Hi Korang,


Lama tak dengar pasal Alcatel ONETOUCH kan? 


Dulu masa memula handphone ni keluar di pasaran Malaysia, Alcatel one of the famous phone brand tau. Aku pun ada dulu, yang warna kuning tuh. Now ntah mana dah pergi kan. 

Kalau nak tahu Alcatel Onetouch ni merupakan A French brand smartphone yang menjadi 10 best-selling smartphone brand in 2013 selain Samsung, Lenovo dan lelain lagi. (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_mobile_phones#2013_2) Maybe dekat Malaysia kurang sket agaknya promosi tak berapa sangat kan. 

Alcatel ONETOUCH dah pun melancarkan kempen #BEaFlasher untuk menghayati budaya bagi menyatakan keperibadian mereka melalui selfies. Ermm kemain lagi ek. Boleh check it out #BEaFlasher di Instagram dan FB 

ALCATEL ONETOUCH FLASH


Turut dilancarkan juga smartphone terbaru keluaran mereka iaitu Alcatel Onetouch Flash pada awal bulan Disember tahun lepas.

Di katakan sebagai ‘selfie’ smartphone untuk di kaki ‘selfie’. Alah mereka-mereka yang suka mengambil gambar sendiri tu yang di gelar ‘selfie’, Ishk tak tau plak korang ni kan. Dengan ciri-ciri seperti 5MP HD Front Camera dan 13MP Full HD Rear Camera. Lagi satu untuk Front Camera telah di sediakan juga ‘beauty enhancer mode’ dengan tak payah lagi guna 3rd party app macam 360 camera. So tak yah nak susah-susah lagi, edit bagai kan. 

Di antara specifikasi unik mengenai Alcatel ONETOUCH ini.


Lagi satu saiz 5.5 inci HD screen lagi best untuk di kaki ‘selfie’ kan.


Sempena dengan majlis pelancaran itu jugak, Alcatel Onetouch juga bekerjasama dengan HYDRASKINS.Com (https://www.facebook.com/hydraskins) yang menyediakan 50% diskaun esklusif untuk pengguna ALCATEL ONETOUCH untuk membeli aksesori dengan hanya masukkan redemption code “BeaFlasher” yang promosinya bermula sekarang sehingga 31hb Mac 2015.

Meh layan video ni ek




ONETOUCH FLASH boleh di dapati pada harga RM699 per set termasuk flip cover dan Screen Warranty Care+ (SWC+) which covered the device with a free one­ time screen replacement within the first 12 months of ownership. 

Layari website ALCATEL ONETOUCH FLASH di alcatelonetouchflash.com/my untuk info selanjutnya




2 comments :

Cho Zila said...

memang tak tekno akakni ha..

Nadia Johari said...

tengah cari phone baru ni