Friday, July 25, 2014

Guna AMBI PUR dan FEBREZE Je Untuk Segarkan Udara Di Rumah

Hi Korang,

Umah aku kan ada kucing, so haruslah ada bau-bauan kurang menyenangkan bila balik rumah.


Dengan #DakUban berak lagi, dengan #DakKecik tu muntah hairball lagi kan, so memacam bau ada. Nak tak nak, sampai je rumah perkara pertama sekali yang aku buat adalah kemaskan tempat diorang ni dulu, nasib baik letak kat balkoni so tak delah maunya menusuk ke lubang hidung sangat.

Itu kucing, abis bau-bau lain atau habuk ke yang meletak kat sofa ke bantal ke, perabot ke tak kira lagi

Memang rumah nampak kemas dan cantik je tersusun kan tapi kuman atau alergen boleh je berkumpul di mana-mana. So menda-menda halus ni boleh menyumbang kepada simptom-simptom asma. Hah sudah, takut sesak nafas je plak nanti.

So dengan adanya Ambi Pur dan rangkaian Febreze First Defense House Dust Reducer korang dan keluarga korang kini dilindungi daripada alergen bawaan udara.


Direka khusus untuk menyahbau dan habuk di rumah, Ambi Pur First Defense Air Effects dan Febreze First Defense Fabric Refresher mampu memberikan suasana segar kepada ruang tamu dan juga memastikan korang sentiasa bernafas dengan sempurna dan hidup lebih ceria. Produk ini juga mampu menjadikan rutin mengemas lebih efisien. Dengan bantuan teknologi Trap and Lock House Dust Reduction, produk terbaru ini mampu memerangkap partikel-partikel debu hama, debunga dan sel mati haiwan peliharaan.


Semburan Febreze First Defense Fabric Refresher pada permukaan fabrik mampu mengurangkan 95% alergen bawaan udara dan pada masa yang sama mampu menyahbau. lni memastikan fabrik kekal segar dan berbau harum. Semburan Ambi Pur First Defense Air Effects di kawasan persekitaran pula membantu memerangkap dan menyah bau busuk. Produk ini juga boleh memerangkap sehingga 75% alergen yang terkandung dalam udara persekitaran.


Bagi mendapatkan udara yang segar di rumah, korang digalakkan untuk melakukan semburan ke permukaan fabrik sebelum memulakan aktiviti berkemas. Hal ini bertujuan mengelakkan alergen yang berada di fabrik daripada teresebar luas di udara. Gabungan Ambi Pur dan Febreeze adalah ideal bagi memerangkap partikel-partikel alergen tatkala melakukan kerja rumah seperti menukar langsir. Dengan produk ini, korang juga tidak perlu risau jikalau anak-anak bermain berhampiran dengan perabut di rumah!

Ambi Pur dan Febreze First Defense Clean Air of Odour

Kita mungkin tidak mampu mengawal kualiti udara di luar terutamanya dikala masalah jerebu yang melanda negara sekarang tetapi kita mampu untuk memastikan udara di dalam rumah sentiasa segar dan bersih. Dengan bantuan rangkaian Ambi Pur dan Febreze Clean Air of Odour, anda sekarang boleh menyahbau yang kurang menyenangkan dengan lebih mudah. Diformulasikan dengan teknologi OdoShieldTM yang mengandungi 10 kali ganda bahan yang mampu menyahbau, produk ini begitu sesuai untuk memerangkap dan menyah bau yang kurang enak yang mungkin terhasil daripada sampah sarap, asap dan jerebu.


Melindungi keluarga korang daripada bau busuk dan debu rumah kini lebih mudah dengan inovasi terbaru Ambi Pur dan Febreze. Rangkaian terbaru First Defense akan berfungsi sebagai pelengkap kepada rangkaian produk-produk daripada Ambi Pur dan Febreze yang lain. Produk terbaru ini boleh didapati di semua pasar raya terkemuka di Malaysia dan juga rangkaian farmasi terpilih.

Rangkaian Produk dan Senarai Harga


First Defense House Dust Reducer

1. Ambi Pur Air Effects Pure Refreshment 275g – RM17.50

2. Ambi Pur Air Effects Gentle it Leaves No Scent Behind 275g – RM17.50

3. Febreze with Ambi Pur Fabric Refresher Pure Refreshment 370ml - RM11.90

4. Febreze with Ambi Pur Fabric Refresher Pure Refreshment Refill 320mI – RM8.70



First Defense Clean Air of Odours

1. Ambi Pur Air Effects Clean Zest 275g – RM17.50

2. Ambi Pur Air Effects Clean Splash 275g – RM17.50

3. Ambi Pur Set & Refresh Clean Zest 5.5ml – RM17.50

4. Ambi Pur Set & Refresh Clean Zest Refill 5.5ml – RM13.90

5. Ambi Pur Set & Refresh Clean Splash 5.5ml – RM17.50

6. Ambi Pur Set & Refresh Clean Splash Refill 5.5ml – RM13.90

7. Febreze with Ambi Pur Fabric Refresher Clean Splash 370 ml – RM11.90

8. Febreze with AmbiPur Fabric Refresher Clean Splash Refill 320 ml – RM8.70


So make sure rumah kita wangi ye so orang yang bertandang pun rasa cam happy je

8 comments :

maszull said...

assalamualaikum CLP...best la nak beli nanti...:)

sitirohaida said...

barulah wangi rumah raya nanti,...

hazman fadzil said...

Baguslah nie ....siap ada harga lagi tu... boleh la plan nak beli sebab sangat berguna if orang datang umah time raya nanti...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak lily, wahh memang nak kena beli ni... hihiii

Azhafizah MN said...

Fiza memang pengguna febreeze..selalu guna yang warna pink blossom& breeze & downy scent..memang berkesan menyahbau

JMR said...

skali ngan Mr.Big kena spray..mesti wang haha

Fatin Mazelan said...

Wah menarik ni. Rumah saya walau takde kucing tapi ada anak kecil yang suka buat sepah. Huhu.

Kena elakkan habuk-habuk ni.

Unknown said...

febreze kalau ter spray kat plastik mkanan apa effect nya