Friday, May 6, 2011

Closing Ceremony of 100 Women Campaign.

Hi Korang,

Atas jemputan Nuffnang, semalam aku sempat ke Pavillion untuk menyaksikan acara penutup bagi sambutan 100 Women. Nasib baik Michelle dan Jackie (Nuffies) serta Kenny ada. Kalau tak segan jugak. Yelah event yang ada menteri2 kan. Aku plak datang sempoi je kan.


100 Women merupakan kempen kesedaran bagi melindungi hak2 wanita di mata masyarakat. Kempen ini berlangsung selama 52 hari dan pelbagai aktiviti kemasyarakatan telag pun di jalan kan seperti sessi teater, flash mobs, workshops dan banyak lagi lah.


Aku sempat tengok one of the teater yang diorang perform untuk kempen ni Life Abuse. Sangat menarik, x caya korang leh baca link yang aku dah highlight tuh.


Before acara penutup tuh, ktorg dipersembahkan bacaan puisi oleh beberapa orang pembaca puisi yang berkisah mengenai kisah kehidupan wanita hari ni. Ada juga pameran fotografi oleh beberapa photographer wanita semasa kempen ini berlangsung.

People behind 100 Women Campaign - Imran Ajmain & Dr Fazley pun ada tau.

Selesai acara penutup sesi bergambar untuk semua para penganjur,penaja, ahli2 performing arts, ktorg sempat menjamu selera tajaan TGIF. Memang sedap eventho menu yang sangat simple je.


Thank you to Nuffnang dan Kakiseni kerana sudi ajak aku untuk event ni. Semoga jumpa lagi untuk event2 yang seterusnya...

p/s : Tak sempat nak amik gambo dengan Dr Fazley & Imran Ajmain lah.. Ishkk rugi betul..


3 comments :

- zuriey - said...

ruginya xbegambar dgn diorang..ptg ni akak g tak parti hypptv..leh jumpa nanti..kita begambar sakan..hahaaha

Geng Borak said...

waaahhhh... ex-boss gue ada kat situ eh... hehehehe

Siapa Tau Restoran yang BEST di Putrajaya?

Unknown said...

rugilah tak ambik gambar dengan dia orang tu..pasal tag tu ..nanti senang akak buat ek