Friday, March 11, 2011

Lepak Dengan 'Sing-a-ma-jigs' di Fullhouse, Sunway Giza.

Hi Korang,

Baru2 ni aku di jemput untuk ke sidang media 'Sing-a-ma-jigs' yang berlangsung di Fullhouse Cafe, Sunway Giza. Seronok sangatlah terasa cam bebudak balik lah.


Apa tuh Sing-a-ma-jigs?
Ia merupakan plush toys untuk kanak2 yang berwarna-warni. Sangat comel. Boleh bercakap, membebel dan menyanyi. Wah, kagum kan. Dengan menekan tapak tangan dan perut sing-a-ma-jigs ni korang dengar ia bersuara dengan berkata hi, bye-bye dan juga menyanyi mengikut tone yang korang suka.


Yang best tu, bila korang collect a few designs of Sing-a-ma-jigs nie, korang dah boleh perform a small concert, boleh basking kat street, boleh berparty sebab each item mempunyai tone yang berbeza dan boleh dikumpulkan boleh di jadikan alunan melodi yang begitu mengasyik kan tau.



Aku rasa bukan setakat babies,todlers, pre-schoolers yang sukakan sing-a-ma-jigs ni, anak2 bujang, anak2 dara serta korang as mak budak pun mesti seronok, yelah boleh tekan dan kuar bunyi. Its fun tau memula aku tekan perut sing-a-ma-jis ni memacam bunyi  yang kuar.


Wah mesti korang dah tak sabar nak pi beli kan? Ermm korang boleh jumpa Sing-a-ma-jigs ni di memana leading department stores, toy stores dan hypermarkets seluruh negara dengan harga RM69.90 satu. Murah kan.


Eh, jangan tunggu lagi cepatlah dapatkan tau. Tengoklah sambil aku type entry ni sambil aku tekan2 perut si Sing-a-ma-jigs nie tau..

4 comments :

Geng Borak said...

boleh tahan gak harganya... singamajigs.. heheh unik namanya..
Lawak kena Prank Call dari Customer

azzey said...

Mmg cute lah

Kancilbiru said...

comel betul...ish kalau ada anak ke adik kecik ni boleh sebat satu..:P

Nia said...

wah,..dia bagi satu ke Cik Lily? manyak syiok woo..