Sunday, October 17, 2021

COOLBLOG Kini Ampang Point Shopping Centre, Outlet Yang Ke 263

Hi Korang,

Semalam kak lily berkesempatan ke majlis pelancaran pembukaan outlet CoolBlog yang ke 263 di Ampang Point Shopping Centre.

Untunglah warga Ampang yer, senang nak minum Coolblog dah pas nieh dah dekat dengan korang kan.


Coolblog, jenama pencuci mulut dan minuman halal tempatan, membuka cawangan ke-263 di Ampang Point Shopping Centre hari ini. Ini adalah sebagai penanda alas outlet baru ke-16 pada tahun 2021, dengan 16 lagi cawangan tambahan yang akan dibuka pada akhir tahun.


Ketua Pegawai Eksekutif Coolbiog, Sueli Lew, berkata, “Seperti biasa, Coolblog berkomitmen untuk menyediakan pencuci mulut dan minuman berkualiti tinggi dan berpatutan di kawasan sekitar anda. Dengan penampilan dan nuansa baru sebagai sebahagian daripada inisiatif penyegaran jenama Coolblog untuk meningkatkan keterlihatan jenama, gerai Ampang Point direka secara ergonomik untuk meningkatkan pengalaman dan kepuasan pelanggan, menjadikan setiap perjalanan ke Coolblog adalah pengalaman yang menyeronokkan dan lazat. "

Lew menambahkan, “Di samping itu, Coolblog, sebuah jenama francais pemenang pelbagai anugerah dengan program francais yang berpatutan dan dapat diakses. Berkomitmen untuk membantu calon usahawan untuk merealisasikan tujuan mereka memulakan perniagaan mereka sendiri dengan menjadi franchisees Coolblog. Beberapa franchisees telah berkembang selama bertahun-tahun menjadi pemilik banyak kedai Coolblog. "


Majlis Pelancaran Coolblog di Ampang Point Shopping Centre


Majlis perasmian di Ampang Point disempurnakan oleh Y.A.M. Tunku Ali Redhauddin lbni Tuanku Muhriz, Pengerusi, Coolblog Dessert Sdn. Bhd pagi ini. Turut hadir dalam perasmian itu ialah Datuk Dr. Radzali Hassan, Pengerusi, Persatuan Francais Malaysia (MFA), Dato’ Zahriah Abdul Kadir, Naib Pengerusi, MFA dan Encik Ahmad Faizal Mohamed Noor, CEO, MFA.


Tunku Ali berkata, “Sebagai syarikat asal, kami sangat berbangga melihat kesetiaan para pelanggan terhadap jenama dan produk kami. Di sebalik cabaran pandemik oleh wabak COVID-19, Coolblog tetap bertahan kerana dedikasi pelanggan kami, komitmen pasukan kami, dan sokongan berterusan dari franchisees kami, yang kebanyakannya telah bersama kami selama lebih dari 8 tahun."

Coolblog terkenal menghasilkan pencuci mulut dan minuman berinspirasi tempatan dan antarabangsa yang inovatif untuk pelanggan mereka. Sebagai contoh, kerjasama dengan FarmFresh untuk Kathira dan Dates Milk Smoothie pada bulan Ramadan yang lalu, dan smoothie berperisa Durian dan Cendol untuk Hari Malaysia. November ini, Coolblog akan melancarkan smoothie buah bertenaga tinggi pertama dengan kerjasama Red Bull.



Sebagai jenama pencuci mulut dan minuman halal tempatan selama 15 tahun, Coolblog terus memberi tumpuan kepada produk dan pengalaman pelanggannya, sambil memastikan bahawa cawangannya beroperasi dengan selamat dengan pematuhan SOP yang ketat, dan tetap dapat diakses melalui penghantaran e-hailing agar tetap dalam jangkauan pelanggan.


Promosi Coolblog Di Ampang Point Shopping Centre


Bermula dari 16hb Oktober, pelbagai promosi dan peraduan disediakan. Pada 16 Oktober 2021, promosi pembukaan cawangan baru, BUY 1 FREE 1 sedang berlangsung. Manakala 7 hari berikutnya bermula 17 Oktober 2021 sehinga 23 Oktober 2021 berlangsung promosi BUY 1 dan 50% diskaun untuk pembelian minuman kedua.


Untuk meraikan pembukaan besar di Ampang Point dan kedai-kedai lain yang akan datang, pelanggan berpeluang memenangi hadiah dari cabutan bertuah “Prize Spinner” hari pembukaan termasuk baucar Coolblog, minuman percuma dan barangan menarik.


16 Cawangan Akan Dibuka Sebelum Akhir Tahun 2021


Coolblog akan mengembangkan jenama dan membuka cawangan yang lebih dekat dengan pelanggan setia. Cawangan berhampiran anda selepas Ampang Point adalah seperti berikut:

1. Puncak Jalil - Selangor

2. Lotus's Ara Damansara - Selangor

3. Titik Transit Tunas Manja - Pahang

4. Pasar Wira Bandar Puteri Jaya - Selangor

5. Pasaraya Big Serdang - Selangor

6. BHP MRR2 - Kuala Lumpur

7. BHP Jalan Kepong - Kuala Lumpur

8. Komplek Perniagaan Gurun - Kedah

9. BHP Kg Baru Puchong - Selangor

10. Masiee Pasir Gudang - Johor

11. Pasaraya Nirwana Kubang Tangga - Terengganu

12. Pasaraya Nirwana Batu 3 - Pahang

13. Pasaraya Nirwana Jaya Gading - Pahang

14. Tunas Manja Raub - Pahang

15. Lotus Seremban Jaya - Negeri Sembilan

16. Bahau - Negeri Sembilan



Ermm cuaca panas-panas ni pekena secawan beso Coolblog memang awesome bethol, kak lily minum yang signature drinks tuh dah bahagia dah wei hehehehe



Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut :

Facebook :

Instagram :

No comments :