Sunday, October 31, 2021

Pelbagai Tawaran Terhebat Menanti Pelanggan Sempena Sambutan Ulangtahun Ke-7 Go Shop Menerusi Kempen “Happy Together”

Hi Korang,

Go Shop, peneraju perniagaan beli-belah dari rumah dan e-dagang popular Malaysia hari ini melancarkan kempen sambutan ulangtahunnya yang ketujuh menerusi “Happy Together Live Party” yang akan berlangsung pada hujung minggu ini (30 & 31 Oktober). 

Datin Fouziah Gous, Dato Aaron Aziz, Linda Onn, Raianna

Program istimewa yang berlangsung selama dua hari ini menampilkan ramai selebriti tersohor tanah air seperti Dato Sri Siti Nurhaliza, Datuk Aznil Hj Nawawi, Datin Hajjah Fouziah Gous, Dato Aaron Aziz, Ustaz Munif Ahmad, Ustaz Shahrizan Daud dan Linda Onn.

Majlis sambutan terbesar Go Shop ini menawarkan RM3.5 juta hadiah percuma dengan promosi “Beli 1, Percuma 1” dan pelbagai hadiah eksklusif. Banyak produk menarik menanti penonton termasuklah barangan terlaris Go Shop seperti produk-produk peralatan rumah termasuklah perkakasan dapur dan makan, fesyen, kecantikan, dan produk digital. Jangan lupa untuk menyaksikan siaran langsung “Birthday Live Party” dari jam 9.00 pagi hingga 1.00 petang di Astro Saluran 118. Pelanggan juga boleh strim menerusi aplikasi Go Shop atau layari www.goshop.com.my. Pelancaran siaran “Happy Together Live Party” ini, ia menandakan permulaan sambutan ulangtahun Go Shop yang akan berlangsung selama sebulan sepanjang November ini. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan pelbagai tawaran dan promosi eksklusif di semua platform Go Shop.

Christinne Lim, CEO of Go Shop

Ketua Pegawai Eksekutif Go Shop, Christinne Lim, berkata: “Go Shop pada hari ini telah berjaya melebarkan sayapnya menjadi peneraju perniagaan beli-belah dari rumah dan e-dagang popular di Malaysia, justeru jutaan penghargaan diucapkan kepada para pelanggan kami khususnya, dan rakan-rakan perniagaan dan vendor / pembekal atas kepercayaan dan sokongan anda sepanjang tujuh tahun perjalanan kami ini. Mengangkat tema “Happy Together” untuk sambutan ulangtahun pada tahun ini, kami di Go Shop sentiasa teruja untuk membawakan kebahagiaan dan pengalaman membeli belah yang penuh dengan kegembiraan untuk setiap pelanggan kami di luar sana. Kami sentiasa komited untuk memberikan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan dengan menyajikan kandungan yang menghiburkan, membawakan jenama produk yang dipercayai ramai pada nilai terhebat, dan yang paling utama, memastikan pelanggan mendapat pengalaman membeli belah terunggul dari kami.”

Mandy Chen, Hai Chyi, Datuk Aznil, Christinne Lim

“Lanjutan tempoh fasa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sebelum ini secara tidak langsung telah menjadi pemangkin atau penyumbang terbesar kepada lonjakan trend pembelian secara atas talian. Di Go Shop sendiri, kami dapat lihat platform digital kami terus kukuh dan merekodkan peningkatan jualan yang begitu memberansangkan, dicetuskan dari pembelian di atas talian. Tambahan lagi, dengan peningkatan popularity rangkaian produk kesihatan, kecergasan, fesyen dan barangan riadah sepanjang musim PKP, kami berjaya menambahkan banyak lagi jenama-jenama terkemuka untuk kategori-kategori ini. Kolaborasi ini telah menghasilkan/menjayakan lebih banyak program-program menarik yang mengutamakan topik kecergasan dan kesihatan.”

“Go Shop merupakan sebuah platform membeli belah dari rumah yang terkenal dengan sajian produk berkualiti dan sentiasa menawarkan pelanggan dengan pelbagai jenama yang dipercayai ramai, dari produk-produk peralatan rumah ke perkakasan dapur dan makan, demi menepati permintaan ramai yang menginginkan sesuatu yang lebih segar dan moden – kemas, memudahkan, hadir dengan fungsi yang pelbagai dan pada masa yang sama mampu mengekalkan kehidupan yang sihat sejahtera. Menariknya lagi, kami di Go Shop akan sentiasa berusaha untuk menambah lebih banyak produk-produk menarik dan menawarkan pilihan penuh variasi demi menepati kehendak setiap pelanggan. Pada tahun ini, buat julung kalinya, kami telah melancarkan jenama pakaian dan set peralatan tiduri - Royal Field and La Belle; jenama eksklusif Go Shop, untuk memberikan lebih banyak pilihan produk berkualiti kepada pelanggan,” jelas Christinne lagi.




Kempen sambutan ulangtahun ketujuh Go Shop, “Happy Together” ini menawarkan baucar bernilai RM7 juta, selain dari diskaun sehingga 80% dan tawaran-tawaran istimewa pada setiap minggu, bermula dari 1 November ini hingga 30 November 2021. Pelanggan boleh nantikan banyak pelancaran produk-produk terhebat sepanjang November ini. Tawaran-tawaran menarik ini termasuklah dari produk-produk peralatan memasak yang moden dan terkini, barangan perabot, set peralatan tidur dan banyak lagi produk menarik tersedia khas buat pelanggan khususnya untuk menyambut tahun baru tidak lama lagi!

Sepanjang berlangsungnya kempen istimewa ini kelak, pelanggan boleh nikmati tawaran diskaun sehingga RM77 apabila mereka berbelanja RM650 dan ke atas. Selain dari itu, menerusi aplikasi Go Shop, pelanggan juga boleh dapatkan baucar diskaun sebanyak RM7 pada setiap hari dari 1 hingga 7 November dan menyertai permainan “Happy Spin & Win Game” dari 17 hingga 30 November 2021 untuk peluang memenangi pelbagai hadiah menarik bernilai RM170,000! Anda juga boleh mendapatkan diskaun ekslusif serta rebat apabila membuat pembelian dengan GrabPay eWallet dan, kad Public Bank, CIMB serta Standard Chartered ketika berlangsungnya tempoh kempen.

Jangan lepaskan peluang untuk menonton Saluran Go Shop di Astro pada setiap hari - Go Shop RUUMA Saluran 118, GAAYA Saluran 120 dan BAARU Saluran 111 serta di MYTV Saluran 120, untuk nikmati pelbagai tawaran terhebat sempena sambutan ulangtahun Go Shop. Layari laman sesawang rasmi Go Shop di www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop di Go Shop app di Google Play dan App Store.


Saturday, October 30, 2021

Mengenai Tips Penjagaan Tulang Sempena Hari Osteoporosis Sedunia Bersama Anlene

Hi Korang,

Dalam tinjauan terbaru yang dijalankan di kalangan warga Malaysia berusia 40 hingga 59 tahun, didapati bahawa 95% daripada responden berasa bimbang akan kesihatan tulang mereka dan bagaimana ianya mungkin boleh mempengaruhi kekuatan dan pergerakan mereka apabila usia mereka meningkat.



Tiga faktor penyumbang utama yang membimbangkan mereka adalah kurang bersenam, pendedahan kepada cahaya matahari yang tidak mencukupi (untuk penghasilan vitamin D dalam badan bagi membantu penyerapan kalsium) dan mengelak daripada mengambil produk tenusu (yang merupakan sumber kalsium harian).


Hasil tinjauan juga mendapati bahawa walaupun rakyat Malaysia dalam pertengahan usia menyedari tentang kepentingan memiliki tulang yang kuat, 42% berkata tumpuan mereka pada masa kini adalah melindungi diri daripada dijangkiti COVID-19 dan 33% daripada mereka berpendapat bahawa mereka sudah melakukan yang terbaik untuk kesihatan mereka termasuklah kesihatan tulang.


Tinjauan ini dilakukan oleh Anlene, Susu Tepung Dewasa No. 1 di Malaysia* yang sentiasa menyokong dan menggalakkan orang ramai supaya menjaga tulang, sendi dan otot yang kuat melalui pemakanan serta gaya hidup yang sihat. Tinjauan ini dilakukan secara blind survey pada awal bulan Ogos di kalangan 320 responden pertengahan usia untuk mengenal pasti pemahaman mereka mengenai kesedaran dan pandangan mereka tentang penjagaan kesihatan tulang secara am.

“Melalui respons mereka, kami dapati masih ada jurang dalam pemahaman mereka mengenai kesihatan tulang. Terutamanya berkaitan dengan penjagaan tulang dan sama ada mereka memberi perhatian yang mencukupi untuk menyokong tulang, yang berfungsi bersama dengan sendi dan otot untuk membantu kita bergerak dan menjalani kehidupan seharian,” kata Puan Megawati Suzari, Pengarah Pembangunan Produk Baharu, Hal Ehwal Saintifik & Pematuhan di Fonterra Brands Malaysia.

Untuk membantu warga Malaysia memahami kesihatan tulang dengan lebih baik dan menggalakkan mereka supaya lebih prihatin terhadap penjagaan tulang mereka, Anlene melancarkan kempen pendidikan sempena Hari Osteoporosis Sedunia 2021, yang jatuh pada 20 Oktober setiap tahun. Kempen ini akan mengetengahkan bagaimana tulang kita yang mungkin menjadi semakin lemah seawal usia 30-an setelah mencapai puncak jisim tulang. Jadi kita perlu melakukan intervensi gaya hidup untuk membantu melambatkan proses ini supaya tulang kita boleh terus memberi sokongan kepada gaya hidup yang aktif berserta dengan pergerakan yang baik sehingga ke usia emas.



Megawati menasihatkan: “Orang dewasa boleh menjaga kesihatan tulang mereka dengan melakukan senaman berkala untuk membina otot dan mengekalkan tulang yang kuat; dan mengambil diet seimbang yang mengandungi zat-zat penting seperti kalsium, vitamin D dan protein. Mengekalkan berat badan dalam julat normal indeks jisim tubuh juga penting kerana kurang berat badan (Indeks Jisim Tubuh kurang daripada 19kg/m2) mampu mempengaruhi kesihatan tulang kita.

Apa yang menarik ialah, tinjauan Anlene juga turut mendapati bahawa 30% responden tidak tahu berapa banyak kalsium dan vitamin D yang harus diambil setiap hari; dan hanya 30% responden meminum susu setiap hari.

Untuk ini, Megawati menjelaskan lebih lanjut: “Orang dewasa disarankan untuk mengambil sekitar 1,000 – 1,200mg kalsium dan 15 - 20mcg vitamin D dalam sehari, sebagai sebahagian daripada rutin penjagaan tulang harian mereka. Namun, ramai yang tidak menyedari bahawa dalam diet harian yang kekurangan makanan kaya dengan kalsium, mungkin sukar untuk memenuhi keperluan kalsium harian kita. Sebagai contoh, kita mungkin perlu mengambil 200 - 240 mangkuk nasi untuk memenuhi kalsium harian yang kita perlukan.

Oleh itu, ia adalah penting untuk mengenal pasti sumber makanan yang kaya dengan kalsium dan mengambil makanan tersebut dalam diet seimbang kita. Sebenarnya, kalsium boleh didapati dalam sumber makanan seperti susu, sayuran berdaun hijau, ikan bilis, produk soya atau produk diperkaya kalsium lain. Manakala vitamin D boleh didapati dalam ikan berlemak (sebagai contoh salmon, sardin), kuning telur dan produk diperkaya vitamin D termasuk susu.”

Tambahnya lagi: “Oleh itu, kami menggalakkan semua orang dewasa untuk membuat pilihan makanan yang bijak dan mengambil susu sebagai sebahagian daripada diet seimbang. Produk tenusu yang mengandungi zat-zat penting seperti kalsium, vitamin D dan protein membantu untuk memenuhi keperluan pemakanan harian mereka”.


Sebagai contoh, setiap gelas susu Anlene™ dilengkapi dengan zat-zat utama yang penting untuk menyokong keperluan pemakanan harian orang dewasa. Rangkaian ACTIFIT 3X ™ dilengkapi dengan kalsium tinggi, protein tinggi, kolagen, dan vitamin B2, B6, B12, C, D, dan E. 



Manakala Anlene™ GOLD 5X™ dirumuskan secara saintifik untuk orang dewasa berumur 45 tahun dan ke atas, dengan zat-zat penting seperti tersebut tadi, ditambah dengan MFGM Active™, yang membekalkan membran globul lemak susu. Ia juga tiada gula tambahan.

Kajian menunjukkan bahawa peserta yang mengambil 2 gelas susu yang ditambah dengan MFGM (Membran Globul Lemak Susu) dan zat-zat penting berserta dengan senaman berkala setiap hari, mengalami peningkatan fleksibiliti sebanyak 2 kali ganda, peningkatan keseimbangan sebanyak 3 kali ganda dan peningkatan jisim otot sebanyak 40% lebih banyak berbanding kumpulan kawalan.

Bercakap dalam rancangan temu bual TV sebagai sebahagian daripada kempen Hari Osteoporosis Sedunia, Profesor Madya Dr Nor Faissal Yasin, Pakar Perunding Kanan Surgeri Ortopedik, Pusat Perubatan Universiti Malaya dan UM Specialist Centre menasihati rakyat Malaysia untuk memberi perhatian kepada risiko mengalami penyakit yang berkaitan dengan tulang, seperti osteoporosis yang mungkin dihadapi oleh hampir 1 daripada 4 rakyat Malaysia (terutamanya golongan wanita) berumur 50 tahun dan ke atas.


“Osteoporosis ialah penyakit senyap yang sering hanya diketahui apabila berlakunya keretakan tulang, biasanya pada pergelangan tangan, tulang pinggul atau tulang belakang. Faktor risiko termasuk kekurangan pengambilan kalsium dan vitamin D, kekurangan aktiviti fizikal, kurang berat badan, merokok, pengambilan alkohol secara berlebihan, usia lanjut, serta sejarah keluarga,” kata Dr Nor Faissal.

“Orang dewasa pertengahan usia harus memandang serius terhadap penjagaan tulang. Pencegahan osteoporosis merupakan amalan sepanjang hayat, yang boleh bermula dengan mengamalkan tabiat gaya hidup yang sihat termasuklah amalan pemakanan yang seimbang dan kekal aktif secara fizikal dengan lebihkan masa berjalan setiap hari. Selain itu, warga Malaysia berumur 60 tahun dan ke atas juga disyorkan untuk berunding dengan pakar penjagaan kesihatan untuk menilai kesihatan tulang mereka setiap tahun,” tambahnya lagi.

Tulang yang kuat merupakan salah satu asas untuk menyokong pergerakan, ketahui apakah Usia Pergerakan anda dengan menilai postur, kekuatan, kelenturan dan keseimbangan anda dengan kuiz dalam talian Anlene Move Check https://movecheckquiz.anlene.net.my/ .





Wednesday, October 27, 2021

Lulu Grocer Kini Di Amerin Mall Seri Kembangan

Hi Korang,

Berita Lulu Hypermarket akan di buka di lokasi Seri Kembangan ni dah 2 minggu kak lily dengar tau, until ada orang bagitau memang betul Lulu Hypermarket bakal di buka di Seri Kembangan.


Of courselah kak lily excited sebab barangan di Lulu Hypermarket sememangnya berkualiti dan pada harga yang berpatutan.



Lulu Hypermarket yang di beri nama Lulu Groser ini merupakan cawangan keempat yang telah dibuka di Amerin Mall Seri Kembangan. Bagi mereka yang berdekatan dengan Amerin Mall terutama yang di tinggal kawasan belakong, Seri Kembangan, Sg Besi bolehlah datang membeli-belah barangan dapur di sini.

Lulu Grocer Amerin Mall mempunyai keluasan 31 ribu kaki persegi dengan bahagian pasar raya, makanan panas, barangan segar dan pelbagai barang keperluan asas yang lainnya. Ianya terletak di aras Ground Floor.

Kak lily memang sentiasa mengikuti pembukaan outlet baru Lulu Hypermarket ini, pastinya ada promosi barangan yang ditawarkan pada harga jauh lebih murah di pasaran. 














Jadi sesangat berbaloi jika berbelanja di minggu pertama pembukaan.


Pelbagai Barangan Keperluan Asas Rumah Ditawarkan

Apa yang menarik, produk memang tersusun kemas mengikut bahagian yang telah ditetapkan. Korang boleh dapat penanda arah produk yang akan besar dan bersistematik bagi memudahkan para pelanggan untuk membuat carian barangan yang diperlukan.

Hot Food (Masakan Panas)

Di sini ada ditawarkan nasi ayam mandy, nasi beriani, lasagna, ayam bakar dan pelbagai lagi



Bersempena dengan hari pembukaan, terdapat beberapa hidangan ditawarkan pada harga promosi. Contohnya seperti beli 2 ekor ayam bakar akan diberikan air coke 1.5 litter secara percuma.

Bakeri

Selain itu ada juga kek, roti, biskut homemade, manisan di bahagian bakeri.

Untuk roti dan kek tidak hanya menawarkan produk in-house, terdapat juga jenama lain seperti Gardenia dan pelbagai lagi.

Delicatessen



Sekiranya korang mencari kimchi, sambal belacan, keju, acar pelbagai jenis, cili jeruk, barangan kisar seperti bawang, cili dan sebagainya, bolehlah terjah ke kawasan ini.


Roastery



Kekacang dan pelbagai jeneis kurma ditawarkan di bahagian ini.


Meat (Daging)




Boleh dapatkan ayam dan daging di Lulu Hypermarket. Selain banyak pilihan, jaminan halal juga adalah menjadi keutamaan.


Fish (Ikan)



Terdapat pelbagai jenis ikan yang di tawarkan di sini termasuklah makanan laut yang lelain seperti kerang, kupang, ketam, udang dan lelain lagi. Terletak bersebelahan dengan bahagian daging. Servis pemotongan ikan disediakan. 

Nieh kak lily kongsikan katalog promo untuk tatapan korang hehehehe..









Di Amerin Mall juga turut menyediakan kemudahan seperti tempat makan, tempat letak kenderaan dan pelbagai lagi.

Selain itu terdapat aksesibiliti yang mudah untuk ke Lulu Grocer Amerin Mall. Ini kerana ianya terletak betul-betul di sebelah Lebuhraya SILK . Jadi mudah untuk pelanggan dari Serdang, Cheras ataupun Kajang.

Tahniah di ucapkan ke atas pembukaan outlet terbaru di Amarin Mall Seri Kembangan


Jom kite :


Lulu Groser Amerin Mall,
Lot G, Amerin Mall, 11, Persiaran Impian Indah,
Taman Impian Indah, 43300 Seri Kembangan, Selangor


Keterangan lanjut mengenai promosi di Lulu Hypermarket boleh layari,

Website :

Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut :

Facebook Page :

Instagram Link :

Monday, October 25, 2021

GANJARAN HEBAT BERNILAI LEBIH DARI RM400,000 MENANTI PARA PELANGGAN BERSEMPENA KEMPEN ‘THE GOLDEN TICKET’ DI SURIA KLCC DAN MESRA MALL

Hi Korang,

Kumpulan Syarikat Suria KLCC membuka tirai kempen ‘The Golden Ticket’ dengan menyediakan baucar yang mencecah nilai hampir RM450,000 kepada para pelanggan yang berkunjung ke pusat beli-belah di bawah naungan kumpulan tersebut bagi tempoh suku akhir tahun 2021.


Suria KLCC kembali dengan kempen ‘The Golden Ticket’ hasil dari pelbagai maklum balas positif yang mana secara tidak langsung menjadikan ia satu kempen yang kini diingati oleh pengunjung setia kami. Apakah titik pengukur kemeriahan kempen “Golden Ticket” ini? Dengan hanya melakukan pembelian di rangkaian pusat beli-belah kami yang terpilih, para pembeli mampu menikmati nilai ganjaran istimewa setiap hari. Dengan erti kata lain, setiap pelanggan yang berbelanja di rangkaian pusat beli-belah terpilih kami, akan diraikan!” kata Andrew Brien, Ketua Pegawai Esekutif, Suria KLCC Sdn Bhd.

Sepanjang tempoh 16 hari bermula dari 9 Oktober, para pembeli bepeluang untuk memenangi hadiah cabutan bertuah dengan membuka salah satu kotak misteri yang dipilih daripada 100 kotak yang lain. Kotak misteri ini akan ditempatkan di Tingkat 1, Ramlee Mall, yang mana para pembeli berpeluang memenangi ‘Golden Ticket’ atau ‘Purple Ticket’. ‘Golden Ticket’ adalah himpunan baucar beli-belah yang bernilai RM5,000, manakala pembeli yang mencabut ‘Purple Ticket’ melalui akan membawa pulang baucar beli-belah Suria KLCC yang bernilai RM50.



Para pengunjung yang berbelanja sekurang-kurangnya RM500 dalam dua resit dari mana mana kedai terpilih di Suria KLCC layak untuk menyertai cabutan bertuah tersebut. Bagi merancakkan lagi kempen ini, Suria KLCC akan memberi pakej percutian “staycation” dua hari satu malam di Mandarin Oriental, Kuala Lumpur dan cabutan akan dibuat pada acara penutupan tirai kempen tersebut.

Peluang untuk memenangi ‘Golden Ticket’ akan diadakan pada sesi pagi dan sesi tengahari, sejumlah 32 pemenang akan membawa pulang baucar beli-belah yang bernilai RM5,000 setiap seorang. Bagi ‘Purple Ticket’, lebih daripada 3000 baucar beli-belah yang bernilai RM50 dengan nilai terkumpul sebanyak RM158,000 bakal dimenangi dan sebanyak 99 baucar akan diberikan pada dua sesi setiap hari.

Bagi memastikan keselamatan dan kesejahteraan para pengunjung sepanjang keberlangsungan kempen, Suria KLCC akan memastikan kawalan SOP dipantau. Cecair pembasmi kuman dan cecair pembersih tangan akan disediakan di sekitar stesen cabutan bertuah tersebut. Bagi mengekalkan penjarakan sosial yang optimum, acara cabutan bertuah hanya akan diadakan pada dua sesi setiap hari yang mana sesi pertama akan berlangsung mulai jam 10 pagi hingga 3 petang manakala sesi kedua akan berlangsung pada jam 4 petang hingga 9 malam bagi sepanjang kempen tersebut.



Kempen ‘The Golden Ticket’ juga akan kembali memeriahkan kawasan Centre Court Pusat Beli- Belah Mesra Mall, Kemaman pada 22 November untuk para pelanggan yang berbelanja sekurang- kurangnya RM250 dalam dua resit dari mana-mana kedai terpilih. Lebih dari 2,000 pembeli akan membawa pulang baucar beli-belah Mesra Mall bernilai RM30 setiap seorang, selain daripada berpeluang memenangi ‘Golden Ticket’ yang berbentuk baucar beli-belah Mesra Mall bernilai RM1,000. Secara keseluruhan, sejumlah 45 ‘Golden Ticket’ akan diberikan.

Tebusan hadiah terhad untuk 1 kemasukan bagi setiap pembeli untuk setiap hari, sementara stok masih ada. Terma dan syarat lengkap boleh didapati di laman sesawang Suria KLCC dan Mesra Mall.

“Kami amat bersyukur kerana berpeluang untuk kembali meraikan pengunjung setia dengan sambutan kempen ini, kami berharap usaha ini sedikit sebanyak dapat memberi keceriaan kepada mereka dikala menginjak suku akhir tahun ini. Bagi terus mengekalkan prestasi dan rekod, rangkaian pusat beli-belah kami akan sentiasa mengekalkan keselamatan dan kebersihan yang mana kami mengambil langkah bersepadu dan jitu dalam mengekalkan kawalan ketat terhadap SOP. Akhir kata, kempen ini adalah tanda penghargaan kecil kami dalam menghargai dan menyanjungi para pelanggan kami”. Tambah Brien.


Untuk info lanjut, layari:


Sunday, October 24, 2021

Comel Plak Lagu Kelentang Kelentong Dari Hael Husaini

Hi Korang,

Pernah dengar tak lagu Kelentang Kelentong nieh??

Of course ramai yang tak pernah dengar kan, lately lagu ni baru banyak di putarkan di corong-corong radio.

Masa memula dengar, kak lily ingatkan penyanyi dari Indonesia so kak lily search lah 2-3 kali dan akhirnya dapat tau jugak rupanya lagu dari nyanyian Hael Husaini hah, itu pun dengan bantuan dari Siri kat handphone nie hehehhe

Ni kak lily kongsikan lirik lagunya yer


Hael Husaini - Kelentang Kelentong

Siang Malam Tidur Aku Tak Lena
Makin Lama Makin Rindu Padanya
Oh Rindu Rindu Manja

Boleh Jumpa Buat Apa Nak Tunda
Tunda Tunda Bila Masa Nak Jumpa
Oh Rindu Rindu Gila

Isnin Selasa Rabu Khamis Jumaat Sabtu Ahad

Ayuh Sayang Kita Bersua
Ayuh Kita Kelentang Kelenting Kelentang Kelentong
Ala Lali Lale

Ayuh Sayang Kita Bersua
Ayuh Kita Kelentang Kelenting Kelentang Kelentong
Ala Lali Lale

Bukan Mahu Ganggu Engkau Bekerja
Tapi Teringin Juga Kau Merasa
Oh Rindu Rindu Gila

Kata Tak Mahu Tapi Hatiku Mahu
Kau Patut Tahu Apa Yang Aku Mahu
Dekat Sama Kamu

Isnin Selasa Rabu Khamis Jumaat Sabtu Ahad

Ayuh Sayang Kita Bersua
Ayuh Kita Kelentang Kelenting Kelentang Kelentong
Ala Lali Lale

Ayuh Sayang Kita Bersua
Ayuh Kita Kelentang Kelenting Kelentang Kelentong
Ala Lali Lale

Ayuh Sayang Kita Bersua
Ayuh Sayang

Punya Lama Kita Berpisah
Kan Dah Boleh Bersua

Ayuh Sayang Kita Bersua
Ayuh Kita Kelentang Kelenting Kelentang Kelentong
Ala Lali Lale

Aaa lale laa boleh laa
Aaa lale laa boleh laa
Ala lali lale


Lagu ni bergenre pop rock, tapi kak lily rasa more to Dance Cha Cha sebab melodinya sangat-sangat santai dan fun kalau di jadikan lagu untuk berzumba, terus rasa nak menari gituh.

Nanti korang tengok muzik videonya tau, lagi best. Rasa nak terus book hotel dan tiket flight untuk pi bercuti jer lah