Thursday, February 1, 2024

Pembukaan Manuka Café Di Sunway Piramid Shopping Mall

Hi Korang,

Madu Manuka terkenal dengan sifat anti-bakteria, anti-radang dan anti-oksidan semulajadi yang unik.
 

Pihak Manuka Sdn Bhd berasa sangat teruja untuk mengumumkan pelancaran produk baharunya, minuman Manuka di Pusat Membeli-belah Sunway Pyramid, Selangor. 


Pretty Me - RM18.90 (R)/RM21.90(L)

Immune Booster - RM18.9(R)/RM21.90(L)

Signature 10 - RM16.90(R)/RM20.90(L)

Max Punch - RM17.90 (R)/RM20.90 (L)

Breakfast Oats - RM16.90 (R)/RM19.90(L)

Pelbagai jenis minuman menggunakan madu Manuka yang berinovatif ini menawarkan gabungan unik rasa dan memberi manfaat kepada kesihatan, menjadikannya pilihan yang tepat untuk pengguna yang mementingkan kesihatan, dan alternatif kepada minuman bergula.

Terkenal dengan ciri antibakteria yang luar biasa dan pelbagai manfaat kesihatan, pihak Manuka dan rakan kongsi kami memanfaatkan kuasa bahan semula jadi ini untuk mencipta rangkaian minuman Manuka yang menyegarkan dan lazat yang memenuhi pilihan dan gaya hidup yang berbeza.

Pembukaan kedai pertama Manuka di Sunway Pyramid merupakan peristiwa penting bagi Manuka Sdn Bhd kerana ia mengukuhkan lagi kewujudan Manuka serta dapat memperkenalkan lagi produk Manuka kepada rakyat Malaysia. Kedai Manuka terletak di lot LG1.112A, mempamerkan pelbagai jenis minuman Manuka yang akan membuatkan pelanggan menginginkan sesuatu yang baru.


"Kami teruja dengan melancarkan pelbagai jenis minuman Manuka kami ke pasaran Malaysia, kerana ia boleh menjadi alternatif yang sihat dalam industri minuman. Matlamat saya adalah untuk menjadikan minuman Manuka mampu milik dan boleh diakses oleh semua orang" kata Kenny Too, Ketua Pegawai Eksekutif Manuka Sdn Bhd.

"Pasukan kami telah bekerja tanpa mengenal penat lelah untuk membangunkan minuman berkualiti tinggi yang rasanya enak dan menawarkan manfaat kesihatan yang luar biasa menggunakan madu Manuka. Kami percaya produk kami akan merevolusikan cara orang ramai menikmati minuman mereka dan menyumbang kepada kesejahteraan keseluruhan mereka."



Sempena pelancaran kedai minuman Manuka, pihak Manuka Sdn Bhd menawarkan promosi eksklusif kepada semua pelanggan di Sunway Pyramid - dengan menikmati tawaran Beli 1, Dapatkan 1PERCUMA untuk semua minuman dari 26 Januari hingga 29 Februari 2024, memberikan peluang terbaik untuk merasai sendiri kebaikan minuman Manuka.


Untuk maklumat lanjut tentang produk dan promosi, sila layari manuka.com.my atau ikuti @withmanuka di media sosial dengan 

#withmanuka 
#manukadrinks 
#deliciouslyhealthy

No comments :