Friday, January 26, 2024

Kedai KONSEP ECO-PLUS Kini Di Buka Di iOi City Mall Putrajaya

Hi Korang,

Eco-Shop, Peruncit Isi Rumah Mampu Milik Terkemuka di Malaysia, sangat teruja untuk mengumumkan pembukaan besar-besaran Kedai Konsep Eco-Plus yang tercanggih di IOI City Mall, Putrajaya. 



Ruang runcit yang inovatif ini bersedia untuk merevolusikan pengalaman membeli-belah, menawarkan rangkaian produk isi rumah yang luas – hampir 10,000 pilihan, termasuk makanan, keperluan isi rumah, alatan asas, alat tulis dan juga produk haiwan - mengutamakan kebolehcapaian dan kemampuan.





Kedai Konsep Eco-Plus adalah bukti komitmen Eco-Shop untuk memenuhi keperluan pengguna yang pelbagai. Kedai yang disusun dengan teliti ini direka bentuk sebagai destinasi beli-belah yang unik dan mengutamakan pelanggan, memperkenalkan item sumber baharu dengan spektrum produk yang luas, semuanya berharga di bawah RM20.



Jessica Ng, Ketua Pegawai Eksekutif Eco-Shop Malaysia menyatakan bagaimana kedai konsep ini berdiri sebagai salah satu pencapaian bermakna mereka untuk memberi peluang kepada isi rumah Malaysia untuk menikmati produk unggul tanpa beban kos yang berlebihan – menjadikan kehidupan berkualiti boleh diakses oleh khalayak yang lebih luas terutamanya pada masa ini apabila inflasi semakin meningkat.

“Kedai Konsep Eco-Plus mewakili peristiwa penting dalam perjalanan evolusi Eco-Shop, melambangkan usaha berdedikasi kami bukan sahaja untuk menjadikan kehidupan mampan boleh diakses tetapi benar-benar inklusif. Kedai konsep terbaharu ini adalah tindak balas kepada keperluan pelanggan kami yang semakin berkembang dengan pelbagai pilihan barangan keperluan harian dan produk isi rumah kami, dengan harga yang berpatutan di bawah RM20, dengan 70% daripadanya hanya pada RM 2.40.


“Strategi penetapan harga sengaja kami adalah satu kemestian untuk keterjangkauan, prinsip teras yang tertanam dalam fabrik Eco-Shop sejak penubuhannya. Ia melampaui runcit; ia merupakan manifestasi dinamik misi kami untuk memperkasakan setiap individu, tanpa mengira tahap ekonomi, untuk menerima gaya hidup yang mampan. Inisiatif ini mentakrifkan semula landskap peruncitan mesra alam, menetapkan penanda aras untuk pilihan yang boleh diakses dan mesra bajet, mengukuhkan peranan Eco-Shop untuk menjadikan kehidupan lebih mudah,” tambah Jessica.



Lebih daripada sekadar destinasi membeli-belah, Eco-Plus Concept Store menampilkan Snack & Chill Area, menyediakan pelanggan terutamanya keluarga ruang yang selesa untuk berehat, menikmati makanan ringan, membeli-belah untuk mainan anak-anak mereka dengan harga di bawah RM20. Reka bentuk kedai mencerminkan komitmen terhadap kemampanan, dengan kemudahan dalam kedai yang dibuat dengan menukar dan mengitar semula sisa plastik kepada bahan kitar semula dengan kerjasama Precious Plastic Malaysia, termasuk rak kedai, meja makan, kaunter juruwang dan banyak lagi.


Sekitar majlis pembukaan Eco-Plus Shop


Untuk memperingati pembukaan besar-besaran dan sempena sambutan perayaan yang akan datang, Eco-Plus Concept Store melancarkan kempen khas Tahun Baru Cina (CNY). Pelanggan boleh menikmati "Beg Kebahagiaan" percuma dengan membeli 12 barangan terpilih pada harga RM28.80 sahaja. 




Selain itu, Eco-Shop juga akan menganjurkan peraduan dalam kedai, "BELI, IMBAS & MENANG," menawarkan pelanggan peluang untuk memenangi hadiah, termasuk makan malam perjumpaan bernilai RM1,200 (x10) dan hadiah saguhati hamper produk bernilai RM88. 80 (x10).

Korang boleh mengunjungi Kedai Konsep Eco-Plus yang terletak di Lot L2-51, Tingkat 2 (West Wing), IOI City Mall Putrajaya untuk menerokai pelbagai barangan hiasan CNY yang dipamerkan di kawasan promosi, menambahkan sentuhan kemeriahan pada perayaan bulan anda .


Untuk lebih banyak kemas kini, sila lawati Halaman Facebook Rasmi Eco-Shop dan Halaman Instagram @ecoshop_my





#ecoplus

#ecoplusmalaysia

#ecoplusmy

No comments :