Monday, July 24, 2023

Staycation Hujung Minggu Di Hotel Armada Petaling Jaya

Hi Korang,

Kak lily bila dengar nak pi bercuti jer dah memang excited dah. Yelah bercuti kan, siapa yang tak suka. Di sebabkan malas nak keluar dari KL so ktorang pilih Armada Hotel Petaling Jaya untuk merehatkan diri di hujung minggu lepas.


Kalau korang nak tau yang Hotel Armada terletak secara strategiknya berhampiran stesen LRT Asia Jaya, hotel ini menawarkan akses mudah ke destinasi popular seperti Mid Valley Megamall, Pusat Beli-belah KL Sentral, transit KLIA dan KLCC, menjadikannya pilihan yang ideal untuk pelancong perniagaan dan percutian.


Hotel Armada Petaling Jaya menawarkan 257 bilik yang serba lengkap, memenuhi keutamaan setiap tetamu yang menginap. Bilik Deluxe menyediakan ruang yang selesa dengan pilihan katil king atau twin. Bilik Grand Deluxe menambah keanggunan dan kecanggihan kepada penginapan, manakala Bilik Keluarga menawarkan kemudahan untuk keluarga. Untuk sentuhan kemewahan, bilik Premier menawarkan perkhidmatan yang diperibadikan, dan Suite mengagumkan dengan ruang tamu yang berasingan dan kemudahan eksklusif.

Kak lily check in Grand Deluxe Room


Amat-amat selesa, tilamnya empuk, bantalnya lembut sampai susah nak bangun hehehhee




Menawarkan peralatan mandian percuma dan jubah mandi, bilik double ini mempunyai bilik mandi peribadi dengan bilik pancuran mandian, bidet dan pengering rambut. Bilik double berhawa dingin yang luas ini menawarkan TV skrin rata dengan saluran kabel, dinding kalis bunyi, bar mini, alat membuat teh dan kopi serta city view, cantik tuh mengadap Federal Highway. 





Masa daftar masuk ialah pada jam 3:00 petang, menyediakan masa settle-in yang mencukupi. Bagi mereka yang ingin melanjutkan masa check out mereka, hotel ini menawarkan pilihan daftar keluar lewat dengan bayaran nominal RM20+ sejam, memberikan kelonggaran untuk menikmati bilik mereka lebih lama sebelum mengucapkan selamat tinggal.





Hotel Armada Petaling Jaya juga menyediakan rangkaian lengkap kemudahan bagi memberikan keselesaan kepada para tetamunya. Si kaki gym boleh memanfaatkan gimnasium moden, manakala tetamu yang mempunyai urusan perniagaan pula menggunakan bilik mesyuarat yang serba lengkap untuk perjumpaan korang.

Makan-Makan Di Utara Cafe

Hotel ini mempunyai restoran makan sepanjang hari iaitu Restoran Utara, yang menawarkan bufet makan malam yang lazat pada hari Sabtu dan hi-tea yang mewah pada hari Ahad. 








Para tetamu juga boleh menikmati makan tengah hari Bufet Hari Minggu yang lazat dan menerokai pelbagai hidangan dari menu à la carte santapan sepanjang hari.

The Merchant Bar





Selepas seharian bekerja, Hotel Armada menawarkan tempat yang sesuai untuk berehat di The Merchant Bar, yang terkenal dengan kaunter bar terbesar di Petaling Jaya. Bar ini memenuhi keperluan peminum malam dan meningkatkan pengalaman dengan sesi liveband secara langsung setiap hari Jumaat. Merchant Bar juga menyediakan bilik karaoke dan meja pool, mewujudkan tempat yang ideal untuk perhimpunan kecil dan hiburan, menempatkan sehingga 20 orang.

Promosi hebat bilik - bilik yang menarik untuk bulan Ogos & September:

● Tawaran Merdeka

Raikan semangat kemerdekaan dengan kadar eksklusif kami RM166+ untuk penginapan 2H1M di bilik deluxe! Tingkatkan pengalaman anda dengan sarapan pagi untuk dua orang pada harga RM66+! Tempoh penginapan yang sah dari 1 Ogos hingga 30 September 2023 - Hanya 10 bilik sehari.

● Istimewa Jom Undi

Nikmati penginapan 2H1M dengan harga RM198+ dengan sarapan pagi untuk dua orang dari 11hb hingga 13 Ogos 2023. Tunjukkan jari berdakwat anda selepas mengundi dan terima 30% eksklusif diskaun di Restoran Utara untuk hidangan hi-tea atau bufet makan malam yang mewah.

● Bersantai & Recharge

Penggunaan Harian - Alami percutian yang menyegarkan dari jam 10:00 pagi hingga 2:00 PTG. Harga bermula dari RM119+ (katil king) dan RM99+ (katil berkembar).

Tarikan berdekatan di sini termasuklah :

Jaya Shopping Mall – 1km / 5 mins
Mid Valley Megamall – 5.6km / 10 mins
Amcorp Mall – 2.4km / 7 mins
Sunway Lagoon Theme Park – 9.5km /25 mins
KLCC – 10.2km / 20 mins
Pavilion Mall – 15km / 30 mins


Untuk tempahan, sila hubungi di (03) 7954 6888 or email us at armada@armada.com.my.

Hotel Armada Petaling Jaya
LOT 6 LORONG UTARA C,
SECTION 52,
46200 PETALING JAYA, SELANGOR

Tel (603) 7954 6888
Fax (603) 7956 8088




No comments :