Wednesday, December 13, 2017

Pekena Butterscotch Macchiato di SF Coffee Sempena Krismas Ni.

Hi Korang,

Bila dengar kopi perasi pelik-pelik je mesti kak lily excited nak cubalah, yelah benda baru kan haruslah nak tau cam ner rasanya.

So kak lily ke San Francisco Coffee atau sekarang di panggil SF Coffee, alah tukar angin sket lah kan, asyik nak minum brand hijau je


Malas nak pi outlet KLCC yang selalu pi, so kak lily lepak di San Francisco Coffee @ The Envictus Petaling Jaya ni. Alah sekali harung jumpa client sekali so lepak jelah kan. 

Ermm apa nak order ek?

Eh haruslah nak cuba Butterscotch Macchiato ni.


Of courselah manis tapi tak de lah manis medu ek, lengkap dengan sos caramel di atasnya yang penuh berkrim tau. 

Creamy Turkey Pasta

La tak kan nak minum kopi je kan, or courselah kena order menu makanan gak. Butterscotch Macchiato amat sedap tapi lagi sedap kalau digandingkan dengan Creamy Turkey Pasta baru yang menampilkan pasta penne, daging ayam Belanda, cendawan butang serta tomato ceri dalam sos krim seenak rasa, ditaburi cebisan ayam rangup, keju Parmesan dan daun parsli, bagi membawakan juadah perayaan yang lazat lagi menyelerakan.

Merry Turkey Focaccia

Satu lagi hidangan perayaan Krismas ni yang kak lily order Merry Turkey Focaccia, dia macam alah-alah sandwich yang mengandungi gulungan isi ayam Belanda serta keju cheddar semula jadi yang ditaburkan di atas lapisan salad dan tomato dengan sapuan sos kranberi yang saling melengkapi. 

Alah harga bukan mahal pun, untuk Butterscotch Macchiato bermula dari RM13 hingga RM16.50 ikut saiz yang korang sukalah dan kedua-dua pasta dan sandwic ini boleh dinikmati dengan harga RM18.90 setiap satu.




Cantik jugak outlet SF Coffee di The Envictus ni ek, sempatlah kak lily berselfie bagai. Crowd not bad jugak, maklumlah kak lily time lunch so sempatlah cuci mata sket hehehehe

Ada berita baik untuk penggemar kopi tegar cam kak lily ni hah.

Bagi yang mencari hadiah istimewa untuk penggemar kopi, korang boleh memilih mana-mana biji kopi segar di dalam beg 100g bernilai RM12.75 secara percuma dengan setiap pembelian bekas minuman SF Coffee Graffiti, yang dijual pada harga RM75.90.


Untuk info lanjut, meh check it out di

Website : www.sfcoffee.com

Instagram : SF Coffee

Facebook page : SF Coffee


Selamat menjamu selera semuanya hehehhehehe








Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com


1 comment:

  1. dulu kt opis lama ada kiosk SF dpt la buy 1 free 1 ice blended...skarang kalo nk kena ke midvalley la hehe

    ReplyDelete

Korang mesti nak komen kan? Hah cepat2 tulis kan sini okeh!