Monday, April 11, 2022

Koleksi Tudung Turki Cotton Raya 2022 Wany Hasrita x Bidadari House

Hi Korang,

Walaupun kak lily belum berhijab lagi tapi itu bukan bermakna kak lily tidak mengikuti perkembangan jenama-jenama tudung yang terkenal di negara kita ini.


Di dalam banyak-banyak jenama kak lily amat tertarik dengan koleksi tudung daripada jenama Bidadari House ini. Dan kali ini Bidadari House telah mengorak satu langkah lagi dengan berkolaborasi bersama penyanyi yang sedang meningkat naik iaitu Wany Hasrita dengan memperkenalkan koleksi pertama Tudung Turki Cotton Raya 2022.

Koleksi Tudung Turki Cotton Raya 2022 telah dilancarkan pada hari ini 7 April 2022 dan korang boleh mendapatkannya samada membeli di butik ataupun menerusi pembelian di atas talian.

Keistimewaan Tudung Turki Cotton Raya 2022

Untuk koleksi Tudung Turki Cotton Raya 2022 ditawarkan 30 jenis rekaan plain (kosong) dan 5 jenis bercorak (terdapat 6 warna untuk setiap rekaan tudung bercorak). Tudung yang sememangnya sangat berkualiti, cantik terletak jika dipakai. Untuk itu koleksi tudung ini menggunakan fabrik cotton istimewa Turki yang dibawa khas daripada negara Turki itu sendiri.

Terdapat bidang 50' dan 55' sekaligus memberi lebih kelebihan kepada mereka yang berhijab untuk memilih saiz yang mana mereka lebih gemari, Ini terutama bagi mereka yang ingin memakai tudung yang lebih labuh ataupun memilih mengikut keselesaan serta kesesuaian mengikut saiz badan. Dan Tudung Turki Cotton Raya 2022 ini ditawarkan pada harga cukup berpatutan iaitu RM89 sahaja untuk setiap satu.

Koleksi Tudung Cantik dan Esklusif

Melihat kepada koleksi rekaan bercorak Tudung Turki Cotton Raya 2022 memang kita boleh jadi rambang mata. Sangat cantik dan coraknya memang unik tampil begitu esklusif. Ke semua rekaan Tudung Turki Cotton Raya 2022 adalah inspirasi daripada keunggulan kerajaan Uthmaniyyah.

Terdapat 5 jenis tudung bercorak dari koleksi Tudung Turki Cotton Raya 2022, iaitu:-

· Bursa Blossom

· Marmaris Bold

· Enes Luxs

· Istanbul Spring

· Izmir Vintage

Setiap satu rekaan adalah unik dan punyai konsepnya yang tersendiri. Warnanya juga didatangkan secara esklusif untuk setiap rekaan. Sesuai dengan warna yang sentiasa menjadi pilihan masyarakat Malaysia

Bursa Blossom




Ditawarkan 6 warna pilihan. Fabrik tidak jarang dan labuh. Mudah digosok dan dibentukkan. Awning memang on point, sesuai untuk semua jenis bentuk muka.

Marmaris Bold




Tudung yang tidak melekap dan mudah digosok. Fabrik yang 'breathable serta senang dibentuk. Memakai tudung ini biarpun seharian tetap memberi keselesaan.

Enex Luxs




Fabriknya sejuk dan selesa dipakai. Ianya juga senang digosok serta senang dibentuk dan juga tidak melekap. Coraknya ada campuran bungaan dan grafik.

Istanbul Spring




Fabrik istimewa di Turki ini memang senang dibentuk dan digayakan. Kak lily sendiri suka dengan semua warna yang ditawrkan dari koleksi ini. Sesuai dengan nama koleksi Istanbul Spring, fabriknya sejuk menjadikan kita rasa selesa memakai biarpun seharian.

Izmir Vintage





Corak yang sangat cantik. Fabrik lembut dan senang dibentuk.

30 jenis rekaan plain (kosong)

Terdapat juga tudung plain yang tidak bercorak dengan 30 warna menarik dibawah koleksi Tudung Turki Cotton Raya 2022. Dan untuk sehelai tudung plain (BCT), harga ditawarkan adalah RM49 sahaja.


Pembelian Kombo Lebih Berbaloi

Dengan setiap pembelian sehelai tudng dari koleksi Enes Luxs, Istanbul Spring dan Izmir Vintage anda diberikan hadiah istitimewa iaitu Ziplock bag dan juga 5 keping sampul raya esklusif Bidadari House. Lebih berbaloi lagi jika anda membeli 3 tudung dengan hanya RM229, korang akan mendapat 1 lagi tudung PERCUMA serta kotak raya esklusif Wany Hasrita, 3 sampul duit raya esklusif, 5 sampul duit raya Bidadari House dan penghantaran PERCUMA.



Manakala untuk Marmaris Bold dan j uga Bursa Blossom ditawarkan pada 3 harga istimewa samada pembelian individu mahupun secara kombo. Korang boleh memilih samada pembelian sehelai RM89, Kombo 3 helai RM229 dan juga kombo 3 helai tudung bawal plain + 3 tudung dengan rekaan turki pada harga RM329 sahaja.

Semua pembelian akan ada hadiah yang diberikan dan ini sangat berbaloi ya!


Jom Dapatkan RM10 Diskaun

Istimewa untuk Tudung Turki Cotton Raya 2022 anda boleh dapatkan diskaun RM10 untuk setiap pembelian dengan mengisi maklumat di talian ini : https://www.bdr.house/BHRM10Raya



Bagi yang ingin mendapatkan koleksi Tudung Turki Cotton Raya 2022, boleh layari :-

👉https://www.bidadarihouse.com

👉Shopee Malaysia

Bidadarihouse (walk-in)

58-3, Petaling Utama Avenue, Jalan PJS 1/50, 46150 Petaling Jaya, Selangor,

Keterangan lanjut boleh layari : https://www.bidadarihouse.com



#TudungCottonTurkibyWanyHasrita 
#TudungCottonTurki 
#WanyHasrita 
#Raya2022

4 comments :

Sis Lin said...

Kita kenan betul design Istanbul tu, betul nampak Turki kannn.. dah beli selai, nanti pi event minggu ni kita nak pakai hehehehe

Sally Samsaiman said...

Personally Sally suka koleksi Enes Luxs tu...warna soft, corak pun tak berat sgt...eee...rasa nak beli semua warna :)

Azlinda said...

CANTIK DESIGN DIA...TAHNIAH bIDADARI HOUSE DAN Wany Hasrita Untuk koleksi pertama Tudung Turki Cotton Raya 2022.

Sunah Sakura said...

Manis betul wany menggayakan tudung cotton turki ni..kita pun terasa manis bila memakainya..ahaksss!